1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] guildwars

Discussie in 'Games' gestart door the only ego, 1 nov 2004.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
    Even een update over mijn Guardian title, nog 1 missie in Cantha (Eternal Grove :mad:), en nog 14 in Elona. Zal wel moeten lukken, daarna gaan vanquishen/cartographer title halen.
     
  2. Ji E Toy

    Ji E Toy Active Member

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag Elite Kurzick en Vabbian armor gekocht, +4 punten in mijn HoM\o/
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
    Vandaag Legendary Guardian gehaald :D
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
    Even gecopyed paste van m'n guildsite. Interessant :)
     
  5. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Nice. Het is een stuk beter dan ik zelf had verwacht!
     
  6. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Eindelijk is het gelukt! :)

    [​IMG]]
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
    Gefeliciteerd! Ik heb die title maar opgegeven, ik ga die title niet halen, teveel werk voor me :)
     
  8. Zer0 Hiro

    Zer0 Hiro In the digital flesh

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Net nu 3 titles makkelijk zijn geworden >_<, blij dat ik heb gewacht :p
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
    Zo, weer even een tijd bezig, nu ben ik weer wat aan het PvP-en, beetje Fort Aspenwood doen, goudmijn! :+
     
  10. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik wil ook weer gaan spelen, HoM punten bij elkaar sprokkelen voor GW2.
    Welke titles zijn er erg makkelijk geworden? :)
    Ik wil nog steeds erg graag Tyrian grandmaster explorer, heb al cCanthan grandmaster en zit op 74% voor tyrian.. Maar het is zo ongelooflijk veel werk, heb vooral weinig zin in de RoF.

    Wie hier speelt er verder nog regelmatig? Altijd handig om een paar namen in je lijst te hebben van mensen die nog spelen, als je nog eens een quest of mission moet doen :) Ik speel voornamelijk onder Rev Weran.
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2012
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
    Je kunt nu Survivor worden met elk poppetje (dus gewoon niet weer dood gaan en veel XP verdienen).

    Ik heb nu zelf de volgende titles gemaxed:

    • Alle Protector en Guardian titles (missies+bonus op NM en HM), dat zijn 7 maxed titles erbij :)
    • Life of the Party, 10.000 Party Animal punten bij elkaar gesprokkeld, takkewerk was het :+
    • Legendary Spearmarshall, die was best makkelijk

    Ik sta nu op 9 maxed titles en met deze ben ik bezig

    • Lightbringer, deze had ik al bijna af en deze combineer ik met de onderstaande titles, gaat wel lekker :)
    • Vanquish
    • Cartographer

    Als ik deze titles af heb, ga ik misschien nog voor anderen maar dat moet ik tzt nog wel even zien :)
     
  12. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Laatste wil ik eigenlijk ook nog doen, maar ik twijfel of ik het vol ga houden 8) Ik begin altijd vol enthousiasme en heb er na een paar runs nog weinig zin in om het af te maken.
     
  13. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Zo heb nu zo'n 25 punten in m'n HOM. Tyrian cartographer iig al gehaald en een hoop van m'n minipets verkocht en zo'n 300k verdiend. (Ik had nog een stuk of 6 unded mini pig's van canthan new year a ~30k)

    Vandaag bezig gegaan om de SoS UW farm onder de knie te krijgen en dat valt me erg mee, gelukkig vroeger al veel UW gedaan, de dual monk farm. Daarna koop ik nog een Tormented en Oppressor weapon, en dan zit ik op de 27. Als ik daarna nog even naar rank 3 zaishen ga zit ik precies op 30, en ik zit op het moment op zo'n 630 punten dus daar ben ik ook al aardig in de buurt.
     
  14. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Voor de mensen die nog graag een aantal titles willen halen in GW1: Nu is de tijd!!
    http://wiki.guildwars.com/wiki/Seventh_Year_Anniversary_Celebration
    De komende 2 weken birthday celebrations met super veel drops, de dragon arena is terug en zo'n beetje alles word verdubbeld:

    In addition to the drops listed above, bonuses from other weekend events are active, including double reputation/faction, double points for vanquishing, double experience from capturing elites, and more.
     
  15. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    En wat heb je hier aan in GW2? :+
     
  16. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Alle titles zijn nu verschrikkelijk makkelijk te halen ;)
    Zo'n beetje alle punten richting titles zijn verdubbeld, faction is verdubbeld en de boardwalk is er. Gold drops zijn verdubbeld, meer lockpicks en exp gain is omhoog. Survivor e.d. zijn dus ook een stuk makkelijker te halen.

    En al die titles kunnen weer in je HoM en daar krijg je weer items en titles voor in GW2. :)
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Game nog nooit gespeeld. Kan iemand me uitleggen hoe het een beetje werkt en wat de plus punten van deze game zijn?

    Heeft het sowieso nog zin om met de game te beginnen?
     
  18. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Het is een MMORPG achtige game. Alleen dan met afgesloten gebieden zoals in Diablo en dorpen waar je een groep kan vormen met spelers.

    Bij de combat kun je uit honderden spreuken kiezen en een set van 8 spreuken of aanvallen kiezen om tegelijk mee te nemen naar een missie.

    Grote pluspunten: geen maandelijkse kosten. Het gaat om hoe je speelt, niet om hoeveel tijd je erin steekt of welke items je hebt. Dit leidt tot een zeer diepe en competieve PVP omgeving met snelle en strategische gevechten tussen guilds.
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik las ook iets van dat je parties voor dungeons kunt samen stellen uit NPC's. Werkt dat een beetje?
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
    Werkt prima als je goede skills hebt, dus de build moet goed zijn. Heroes >Henchman
     

Deel Deze Pagina