1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] guildwars

Discussie in 'Games' gestart door the only ego, 1 nov 2004.

  1. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Precies. Je kunt heroes verwerven, dat zijn NPC's waarbij je zelf de armor, wapens en skills kan samenstellen. Ook kan je ze aansturen in een gevecht als je dat wil, hoewel de NPC AI vaak goed genoeg is. Daarnaast heb je ook henchmen, dat zijn NPC's die je niet kan samenstellen en aansturen, maar die wel overal en altijd beschikbaar zijn.

    Het spel is in principe solo te spelen, maar ik vind het altijd wel leuker om met andere mensen iets te clearen. Dus als je ooit nog denkt te beginnen zou ik vooral een leuke guild zoeken waarmee je dingen kan clearen.
     
  2. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Betreft het een oude build?
    Vindt de graphics namelijk niet zo heel sterk.
     
  3. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Het spel is 7 jaar oud, dus dat lijkt me logisch..
    Ik vind het er overigens totaal niet slecht uit zien. Een stuk beter dan WoW vind ik, en dan doel ik nog niet eens alleen op de textures zelf maar ook de hele interface.
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik vind het er ook nog prima uitzien, ook al is het 7 jaar geleden, petje af hoor!
     
  5. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Zit in het verkeerde topic :p
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik heb de laatste tijd echt ontzettend veel errors 8), hebben jullie hier ook last van?
     
  7. Ichigo

    Ichigo GLOBAL TETRAHEDRON

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik krijg code 007/040 meestal
     
  8. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ja de servers zijn verprutst.. Amerikaanse servers werken een stuk beter ;)
     
  9. Daan_1978

    Daan_1978 Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    3
    Het zien van dit topic doet me nadenken om het maar weer eens te gaan spelen.
    Even mijn runner weer afstoffen en kijken of mijn Droknar's run nu misschien eindelijk eens gaat lukken! :)
     
  10. Spa.QuantiX

    Spa.QuantiX http://gameu.nl

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb voor iemand die geïnteresseerd is een account voor Guild Wars. Ik heb namelijk 2 accounts (met alle uitbreidingen).

    Ik wil het gratis weg geven, als je een Diablo guest-pass heb zou ik die toch zeer waarderen.

    Ik speel namelijk alleen op mijn eigen account, die andere raakt een beetje verwaarloost zo. Mijn broer heeft zijn account namelijk aan mij gegeven, vandaar twee. PM bij interesse, en nogmaals, zo Diablo Guest Pass is zeer te waarderen.
     
  11. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand enig idee hoeveel de Gwen / Pyre Fierceshot en Norgu tonics waard zijn?
    Everlasting of course.
     
  12. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35

Deel Deze Pagina