De game zit in feite zo kort in elkaar: Je begint eerst in een tutorial mode//wereld, waar je de basics leert, daarna ga je naar de ''echte'' wereld. Hier kom je in outposts(steden) waar meestal toch wel 30+ mensen te vinden zijn(niet alleen guildies) met die mensen maak je een party. In tutorial mode is dat maximaal 2 mensen, in het begin(net naar tutorial) zijn dat 4 mensen, in Yakis bend(voor het eerst wanneer je sneeuw ziet) zijn dat 6 mensen, en naar je ascension zijn dat 8 mensen. Je maakt dus een group met deze personen en vertrekt uit de stad, daarvanuit word er een aperte wereld voor je gegenereerd, dus je bent dan maximaal met die 7 andere personen aan het questen(PvE etc..) Je hebt 5 professions, je moet 1 primary en 1 secondary kiezen dus bijvoorbeeld.. Een necromancer//Mesmer, je kan alle skills van beiden professions krijgen, maar ze hebben beide 1 atribuut die de ander niet heeft, bijv bij een warrior is dat strenght bij een mesmer fast casting bij een elemental energy storage etc.. Het verhaal is redelijk goed en zal een nieuwe speler wel een weekje of 3-4 geven voordat hij deze uitheeft(met zijn eerste character) Ook heeft elke proffesion, andere quests, bijv als monk moet je iemand in leven houden, terwijl je als necromancer bone minions van lijken moet maken. Maar het pve gedeelte is voor mij alleen om skills te unlocken voor PvP Als je een character aanmaakt in PVP is deze gelijk lvl 20 en heeft de beschikking over alles wat je tot dusver unlocked hebt. Dit kunnen wapens, runes, skills zijn.. En het enigste wat ik kan bedenken dat je alleen met guildies kan doen, zijn guildwars, guild vs guild. En zelfs daar kan je mensen als guest in je guild inviten en dan een guild battle doen. Hopelijk heb je er wat aan
vraag, zijn er ook veel dungeons.... die extreem moeilijk zijn? dus waar je egt voor zit te zweten om die te completen met je 7maten... en grote eindbazen etc? die wel tactiek vereisen en neit simpelweg hakken healen hakken?
jah, maar je moet niet zo non linear denken als bij World of Warcraft. Dus je hebt niet de vrijheid overal te gaan waar je wil, noujah het kan wel, maar dat doe je gewoon niet. Je kan met groepen op missies gaan en die kunnen af en toe knap lastig worden
nee oke dat snap ik maar is er wel echt ernstige uitdaging? ik bedoel van dat je egt bepaalde dungeon met baas een aantal keer goed moet spelen met wat taktiek als je er eerste keer komt, en dat je af en toe wel met je hele groep gewoon neer gaat omdat het moeilijk ik ik zit er aan te denken deze game ook maar aan te schaffen maar ik wil wel wat uitdaging, en add ons... wat houden die precies in? nieuw wapens maar ook nieuwe gebieden etc? en laatste zijn er ook zeer zeldzame gear etc?
De zeldzame gear in GW zijn items die er goed uitzien/zeldzaam zijn, deze zijn VEEL gold waard, maar zien er alleen anders uit. Bijv een droknar armor is hetzelfde als een FoW armor, van stats. Droknar kost je 10k. Een fow armor kost je 1.6 mill, money sink, status symbol.. Maar wat betreft de dmg etc zijn ze ver allemaal gelijk, heel GW draait PUUR om teamplay, PvE maar vooral PvP..
inderdaad, deze game is PVP erg leuk om te doen (leuker dan World of Warcraft IMO). Maar die dungeons zijn zeker wel een uitdaging, je hebt echt verschillende classes nodig als je wil overleven.
Hey SupahMaster hebbie al un serial gekreguh? Kmoet dr ook noch 1 hebben dus PLZ (PLZPLZPLZPLZPLZ) zou je die ook ff naar mijn adres willen sturen, zou heel erg dankbaar zijn en als ik dr aan kan komen in guild wars je wat lollige spulle geve!!! Stuur maar naar: bryan_keiren@hotmail.com Alvast bedankt _________________________________________________________________ GAMERS NEVER DIE, THEY JUST RESPAWN! AND YOU KNOW WHY THEY NEVER TELL SOMEBODY? BECAUSE THEIR HISTORY HAS BIN DELETED! (dont tell anybody)
Waarom zou iemand zijn serial number weggeven als hij/zij daar zelf op speelt? De game kan je gratis downloaden, maar je moet dan registreren en betalen voor de serial waarmee je je kan aanmelden en een account mee kan creeeren. Iemand geeft jou dan dus 50 € weg _0/ En nee, die van mij krijg je niet psst... je taalgebruik
Ey misschien dat we voortaan hier ook kunnen posten of iemand hulp nodig heeft ofzo, (schijnt nogal monk tekort te zijn bij thunderheads )
Haha, ik kom overal veel monks tegen, behalve als ik ze echt nodig heb Add Romanos Divinitos, whisper me, en ik zal je helpen zoveel ik kan. Trouwens, niet alleen met monk dingen, vraag gewoon hulp als je nodig hebt, ik hoor het wel!
Ik vroeg me af of er mensen nog goede sites hebben met info enzo. Zoals www.gwonline.net Heb soms moeite met de weg vinden zelfs met een kaart. Loop je gewoon tegen een berg aan waardoor je helemaal moet omlopen. En bij de missie's kan ik geen beschrijving vinden meestal. IEmand een lijstje met alle bonussen ofzo?
www.guildwars.gameamp.com is een goeie. En ik kijk altijd voor de locaties van elite skills op deze site.
Ik heb net ook Guild wars gekocht, en ik moet zeggen dat ik verbaasd ben. Waarom? Nou, dit is mijn eerste online RPG die ik heb gekocht, en ik had niet verwacht dat er zoveel extra's bij de game zouden zitten zoals een ontzettend dik boekje, kaart, boek met Art van Guild Wars, een CD met de muziek erop.. Ik vind dit alleen al de 44 euro waard.. Vanavond ga ik het spel spelen.. Ik hoop alleen dat ik het allemaal wel een beetje snap.. Ik denk namelijk niet dat ik heel erg goed ben in zo'n soort spellen, maar ik vind het geweldige muziek altijd bij RPG's en 't lijkt me gewoon leuk om te spelen.. Heeft iemand trouwens nog wat beginnerstips of moet ik gewoon beginnen en dan zie ik het vanzelf wel?
Ik heb me wat meer verdiept door t boekje een beetje te bekijken en nu ben ik aan t twijfelen welke klasse ik zou kiezen. Zelf spreken me de warrior en Monk aan.( ikweet het, 2 totaal verschillende).. En ik had nog een vraag: Als je nu de ene dag met die paar mensen hebt gespeeld en je de volgende dag weer wilt spelen, maar die mensen zijn niet online, Wat dan? Of is het gewoon zo dat je elke keer met andere mensen samenwerkt? (ik snap volgens mij nog niet veel van het spel maar oke )
Elke keer met andere mensen Maar je kan ze altijd toevoegen als vriend natuurlijk en ergens afspreken in een stad. En je kiest 2 beroepen he, dus je kan een warrior/monk worden of andersom
Maakt het dan wat uit hoe erom je het kiest? Dus of Warrior/monk of Monk/Warrior? Of is de eerste hoe je eruit ziet zeg maar?
ja, je ziet er zo uit als je eerste beroep. En je hebt meer categorieen om attribute points in te besteden van je eerste beroep. Een primary necromancer heeft bijv. soul reaping en een warrior iets anders.