Ik speel het spel nu een paar dagen en ik vind t geweldig! Het is dat ik niet zoveel tijd heb maar anders zat ik er zeker de hele dag op. Ik ben nu trouwens lvl 5 warrior/monk..
Damn net 3x de Dunes of Despair missie gedaan, alledrie de keren werd ik gedisconnect Mja wel zwarte verf gevonden Nu kom ik er niet meer in
Toch niet weer een server error? Eergisteren was er een market reset.. superior vigor en superior absorption runes voor 250g enz. Gelukkig hebben ze het gebackrolled naar het moment vlak voor de market reset, anders zou dit een crash van de in-game economie betekenen..
Maar wat ik me nu afvraag he. Is het nu leuk om nog door te spelen als je lvl 20 bent? Of heb je t spel dan gezien..
ben net level 20 en heb nog niet alle missies gehaald. je kan ook naar the underworld en sorrow's furnace.dat zijn moeilijke dungeons.of alle bonussen halen in de missies.pvp is er ook nog natuurlijk
Tis weer jammer dat de meeste mensen in die Faction guild battles weer zo goed zijn. Van die chinezen die continu spelen ofzo Kon niet eens een ventje doden. Veel te chaotisch allemaal, doe mij maar PvE
ff een vraagje tussendoor: Wanneer is het slim om Ascalon te verlaten? Ik ben nu bijna level 7.. Edit:// Hoeveel gaat GW:F ongeveer kosten?
Echt geweldig spel nu.. Ben nu uit het tutorial level.. Vraagje (ik blijf bezig he?) Heb je naast /age nog meer dingen van statistieken? Ben Btw 14 uur bezig en ben Lvl 8(79%). Ik heb zeker de helft van alle tijd in steden doorgebracht
Je rank kan je ook bekijken als je op 'H' drukt. Dan krijg je je stats scherm, en daar staan je attributes, rank, faction, lvl enz.
Ben ook maar eens met GuildWars begonnen. Zit nu bijna level 8. Denk dat ik wel hulp nodig heb straks met die dukes daughter terug vinden. Krijg je wel veel exp voor zag ik.
haha al gedaan hoor Sos. Ben nu level 8. Moet alleen nog mijn beloning ophalen. Wel grappig trouwens dat als je vrouw bent je van alles cadeau krijgt met gw van andere spelers. net 4 platina gehad en nieuwe kleding.