lol. Geef mij anders wat ofzo :{ Altheas Ashes was imo wel de eerste quest die ook echt een uitdaging was en teamwork nodig had. Beetje simpel rushen werkt daar niet (of iedereen heef hoge lvl), maar meeste zaten daar helaas rond de lvl 12.
||sostic|| was je naam daar toch? Want dan voeg ik je wel een keer toe. Ik moet alleen nog flink veel levelen en quests doen. Hoe ziet je char er uit en wat ben je?
Van mij kreeg je ook nog wat Ben nu overnieuw begonnen met een warrior/monk. Even snel uit de presearing komen op level 4
ik heb gw tijd geleden gespeeld goede tijden superior obsorpts gevonden in een dag 200 k verdient mooie tijden *Traantje*
II Sostic II ja. Wat ik was weet ik niet meer, ivm met school heb ik het een paar weken niet gespeeld namelijk. Mischien binnenkort ff raiden want mijn charr zit nu op lvl 14 of 15 ofzo...
Njah wat oude print screens uit noobtijd, andere map met goede screens weggegooid thnx to reinstall, maar genoeg met de smoesjes: Met deze groep 96 consecutive wins gehaald, niet met deze setup maar toch..
GW humor , voor sommige moet je de game wat beter kennen, maar ach, er zijn er vast wel die iedereen wardeerd
Ook maar even mee patsen dan vind die legers met dode beestjes zo iehw. moet me inhouden die niet per ongeluk af te maken, kan helaas niet
Gister was het leuk. GvG. We hadden zin om lol te maken. We zijn zelf rank 670, en hadden een E/Mo, 6 W/Mo's met mending, healing breeze en healing hands, en nog een healer HENCHMAN. We hadden een potje gewonnen, daarna nog maar een. Moesten we tegen een rank 91 guild. OEPS....Maar wij vantevoren bluffen in chat, we maken jullie in enzo...en dat deden we dus.. We wonnen *) Later nog even in observer mode teruggekeken, en wat en lol hadden we op teamspeak, het was zo grappig
Klinkt alsof je de nieuwe IWAY hebt gevonden, [MATH2] Your Math teacher, lol Zolang je maar plezier hebt, maar tegen zowat elke balanced build zou je hard verliezen imo
Gister eindelijk Elona Reach gehaald, naja iedereen was dood met nog een crystal te gaan, behalve 1 warrior/monk. Hij had geen rez meer en dachten dat hij het nooit zou halen in zijn eentje. Dus hij rusht naar dat crystal en als hij de vijanden eindelijk kwijt is is z'n healthbalk letterlijk leeg, maar hij leefde nog. Toen snel naar de ghostly hero gerent en missie gehaald Ik ben hem eeuwig dankbaar aangezien dat al de 10de keer was dat ik 'm probeerde. Nu alleen Thirsty River nog en ik kan ascenden \o/
Of je betaalt gewoon 1 k voor een runner van de missie? Als het tenminste niet je eerste keer is.. Thirsty river is vrij easy, en dunes heb je dus al gehad? Zit je iets over de helft van het spel, maar geef PvP daarna eens een poging, das het enige deel van GW dat mij nog kon boeien naar een week...