1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] guildwars

Discussie in 'Games' gestart door the only ego, 1 nov 2004.

1. Rankin

Rankin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zoek nog een plek om mee te farmen moet ook nog een andere friery dragon sword hebben dit is maar een blue maar wel max damage met armor +5 tegen physical er op meer niet daarom is mijn damage ook wat lager plus hb niet zo hoge str voor die fire damage zo hoog mogelijk te krijgen :) en loop nog een beetje te hansen er mee omdat dit nog een test build is :)

2. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    Mijn ele vernieuwd :D En eindelijk een pet :D Morgen weer lekker GWen

3. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat guild wars plat ligt, wou eigenlijk nog een plaatje posten van mijn monk met luxon armor _O_ , heb ik bij elkaar gekregen in de eerste paar dagen van factions, best lastig sindsdat faction farmen toen nog niet echt bekend was.
    Dus waren we met 3 andere mensen van de guild ongeveer 24 uur aan het alliance battlen om al die faction voor jadeites bij elkaar te krijgen 8)
    Oe.. wat ben ik trots op m'n monk :+

4. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb nu 10 dagen WOW kunnen spelen met die trial vond het best leuk maar niet het YEAH gevoel gekregen waar ik op gehoopt had dus ga ik niet maandelijks voor die game betalen.
    Nu spreekt Guild Wars factions mij meer aan en ga ik die morgen kopen maar ik heb even een paar vraagjes:
    1) kan je meerdere characters hebben ?
    2)hoe zit t nou met die link tussen t orgineel en factions ? als ik factions koop kan k dan wel naar de wereld van t orgineel ?

5. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    1) Jah je kunt meerdere characters, er zijn 4 slots, 2 erbij als je factions en prophecies hebt, dus 6 in totaal.
    2) Ja je kunt erheen als je het origineel en factions allebei hebt, maar je moet dus wel voor 1 en 2 factions en het origineel op dezelfde account hebben.

Laatst bewerkt: 27 jun 2006
  6. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik ben nu lvl 8 Assasin/elementalist, en ik moet nu zo'n missie doen waarmee je je assasin skills krijgt bij instructor Ng nu moet ik skill chaining doen tegen 2 van die instructors maar. Doe#%@%(*(%$!#$ ventjes blijven maar recoveren zodat ik ze nooit dood krijg en dan kan ik wel zo'n spell doen dat je een spell kan stoppen maar bij een van die ventjes werkt hij vaak niet en de andere is te snel met zijn recover spreuk, hier wordt k dus helemaal gestoord van. hoe moet ik deze missies halen ? (dit zijn dus missies die je zonder party moet doen)

7. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Ten eerste, mss moet je eraan denken om je secondary proffesion te veranderen, melee en ele gaat alleen samen in pvp, of met earth spells.
    Ten tweede, om hun te verslaan zou ik gewoon hun main skill (met lange casting) interrupten en wat self healing meenemen (of misschien wat earth spells voor extra armor), verder kan ik je weinig helpen behalve met party quests en advies hier of op Gw, dus als je ooit hulp nodig hebt: Ign = Deadly Thorn

8. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ok je zegt dat ik me secondary preffesion moet veranderen maar dit kan toch niet meer of wel ?

9. Rankin

Rankin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jawel maar niet op het punt waar jij zit.
    Was dacht ik een stuk verder weet alleen niet meer hoe het stade heet

10. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    In factions is dat dus Senji's corner, voor 500g kun je daar je second prof veranderen, in de prophecies campaign in de desert in Heroes Audience etc, iig de 3 stadjes waar je er maar 1tje via een quest kan exploren, de andere 2 zul je moeten vinden

11. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Mn Monkey in Silver Dyed 1,5k Luxon \o/ Vond blue toch minder mooi, en 15k vind ik iets te overdreven qua al die blauwe tattoos :{
    En mijn Ranger in 15k Druids ook Silver Dyed want zwart is lelijk _0/

12. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    word factions nog wel veel gespeeld? anders ga ik hem vandaag ff halen :)

13. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik ben van plan te gaan stoppen met WoW, en GuildWars te gaan spelen. Een vriend van me heeft de game en ik speel nu met de account van mijn vriend. Heerlijke game. Morgen ga ik uhm mischien halen. (LE Versie)

/Edit

Ik had nog een vraagje:

Ik zag net op GuildWars.com dit:
    ----------------------------------------------------------------------------------------------
    If I do not bind my Guild Wars and Guild Wars Factions accounts when I set up the Factions account, can I have them bound together later?

No. You must make a decision about binding your Guild Wars/Guild Wars Factions accounts when you first set up Guild Wars Factions. We are not able to merge accounts at a later date.
    ----------------------------------------------------------------------------------------------

Dus als ik het goed begrijp.. MOET ik Factions en en de normale GuildWars tegelijk kopen anders kan ik ze later niet meer binden? Damn dat zou balen zijn, want ik wou juist met Factions beginnen en later gewoon GuildWars erbij kopen :mad:

Laatst bewerkt: 2 aug 2006
  14. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, t werkt zo: Als je zoals ik (eerst prophecies) hebt, en dan factions koopt, dan kun je ze samenvoegen in je account met 2 extra slots.
    Maar je kunt ook een aparte account voor factions aanmaken (4 slots alleen factions), als je dit eenmaal gedaan hebt dan kun je t niet meer terugdraaien.
    En ik raad je ook sterk aan om met prophecies te beginnen en dan factions te kopen.

15. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    'T zal wel algemeen bekend zijn, maar Factions ligt bij de MM voor 30 euro te koop.. Ik weet alleen niet of ik er wel de tijd voor heb.. GW 1 speel ik ook nauwelijks meer..

16. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    ik wil ook een gw kopen, maar nu heb ik weer 7 spellen voor de xbox erbij, moet er ook nog een paar uitspelen, ik speel nog paar andere spellen op de pc.. ik heb final fantasy 4 en 5, chrono trigger, lunar silver story en lunar 2 eternal blue voor de playstation net nieuw (en nog meer rpg toppers!).. dus ik vind eigenlijk zonde omdan nog guild wars (factions) te kopen.. dan speel ik niks meer uit 8). ik koop mss wel die 3e deel bij de launch :)

17. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Dan raad ik je dus wel aan om eerst die spellen te gaan spelen want aan gw blijf je wel een tijdje plakken en dan komt daar niks meer van :9 .
    En eigenlijk dit raad ik iedereen aan, koop de eerste guildwars, niet factions die vet gehyped is en gwoon waardeloos vergeleken met de 1ste.
    Tot nu toe wel alleen maar positieve dingen over de nieuwe nightfall prof's

18. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb vandaag Guild Wars en Factions gehaald, iemand hier die ook overniew begon? Of het een en ander ingame kan uitleggen? Ik moet nu nog werken tot 6 uur maar daarna lekker GW spelen :)

19. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk, leg met veel plezier uit, maar ik kan pas weer over weekje online komen (ga morgen op vakantie)

20. Capt. Yokohama

Capt. Yokohama Jin the MC

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan evt ook wel :p
    zit zelf nog niet zover, maar weet al genoeg over het spel om je ff op weg te helpen en samen quests doen enz. :) (op de originele guildwars, niet factions)
    pm anders ofzo als je interesse hebt. :)

btw : heeft iemand mss een guild voor mij die ik kan joinen?
    ben lv. 6 archer :+
    naam : San Yong Zero

Deel Deze Pagina