Het is dus Guilty Gear X2 # Reloaded wat komt. da`s een opgevoerde versie. Of ie in de states uitkomt is nog niets over bekend. Alleen dat ie rond april in de japanse schappen ligt.
yep het heet Guilty Gear XX # Reload Ze hebben de game gebalanceerd door de damage en eigenschappen v moves te veranderen ten opzichte van Guilty Gear X2 waardoor sommige characters sterker zijn geworden en anderen zwakker. De japanse ps2 versie v #Reload is al een tijd uit. Character info Trailer Guilty gear X2 --> http://www.sammystudios.com/games/ggx2/screens.htm (Onderaan de page) Johnny versus Dizzy [19 mb] Testament versus Johnny [6.7 mb] Johnny versus I-no [33.5 mb] I-no versus Eddie [18.2 mb] Johnny versus Sol Badguy [23.8 mb] Chipp versus Bridget [14.3mb] Ky versus Bridget [32.2 mb]
Yep,ik kan niet wachten tot het spel hier uitkomt,weer een reden om mijn sociale contacten te verwaarlozen ps:Edge post je ook op Drakenslag.nl?*)
Yep ik ben ook een drakenslag member.. Was zeker te zien door die post he ^_^' Btw Ik zie je om 3 uurtjes bij Rave Badguy voor de battle !