1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Guitar Hero 5

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 15 mei 2009.

  1. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik vind de GH-serie toch wel een "melk koe" begrip worden. Ik bedoel, er komen dit jaar minstens 4 delen uit. 4 delen in 1 jaar? Dat is toch overdreven (Guitar Hero V, Metallica, Van Halen & dan dat DJ-verhaal, al is dat niet echt GH, maar wel meelopen op het succes van GH).

    Daarin vind ik Rock Band gewoon veel interessanter, omdat ze gewoon constant DLC aanbieden die jij leuk vindt, of niet. En ze houden het gemiddeld gewoon op 1 game (Ik vind dat Beatles-verhaal ook niet leuk, btw) per jaar. Wat ik wel netjes vindt & daarom CoD geen melk koe vindt (Al heeft dat meerdere redenen, bijv. ontwikkelaars en dat soort zaken ;p).
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ook nog GH Smash Hits!
     
  3. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    lol GH metallica is volgens mij nog niet eens in de nederlandse winkels te krijgen (of inmiddels wel?) of GH5 word al weer aangekondigd.
     
  4. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Jawel, die ligt alweer een paar weken in de schappen ;).
     
  5. kilon

    kilon Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    De tracklist lijkt me wel tegenvallen. De paar die nu zijn aangekondigd zijn niet echt geweldig of zo.

    Maar dat heb je als je vrijwel alle goede en bovenal mainstream gitaarsongs al hebt gehad.

    Maar we blijven hopen op positief nieuws
     
  6. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Alleen de import versie.

    De PAL versie komt geloof ik 29 mei pas uit.
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Waarom is DLC verstandiger?
    Ik heb veel liever een nieuwe disc.
    Met gelijk +/- 80 nieuwe nummers.
    Nieuwe modes.
    Nieuwe achievements.
    Verse career.
    Het frisse gevoel van een nieuwe game.

    Ze zijn imo niet an het uitmelken, ze zijn slim bezig. :thumbs:
    Ze zijn pas aan het uitmelken als ze deze games blijven uitpoepen terwijl niemand het meer wilt. En als ik zo naar de verkoopcijfers kijk krijg ik het idee dat dit is wat mensen willen.
    Nieuwe games verkopen sowieso altijd beter als DLC.

    Vind je het niet leuk? Koop het niet, heb je er ook geen last van.
    Zo lang ik het vet blijf vinden zal ik ze allemaal blijven kopen :) En ja ik heb ook Aerosmith.

    Al vond ik Aerosmith en World Tour de 2 minste delen tot nu toe. Maar Metallica heeft dat helemaal goed gemaakt > een ouderwets goede GH \o/

    (moet deze discussie nou persé een ieder nieuw GH topic? O-))

    edit: Stel je koopt die 80 nummers los als DLC
    Ze zijn altijd 160 [​IMG] per stuk.
    80 x 160 [​IMG] = 12800 [​IMG]
    12800 [​IMG] = ~€150

    Veel duurder dus, al zouden ze een 'pakketkorting' aanbrengen. (40 [​IMG] per 3 nummers is dat meestal)
     
    Laatst bewerkt: 16 mei 2009
  8. Michel V

    Michel V Xbox 360:)

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu al weer zin in deze game, smash hits misschien ook halen deze zomer:)
     
  9. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Alleen het lullige van on disc is altijd dat meer dan de helft echt zwaar kut is. En met DLC kan je zelf de leuke nummers uitzoeken.
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]

    Guitar Hero 5 getting Music Studio tweaks, Band Moments

    We've got just a few more notes to add to your compendium of Guitar Hero 5 knowledge this morning. First, we learned today that the game will add Band Moments, which rewards the band for hitting certain strings of notes together. (Note, both guitarists must rub their shoulder blades together with totally gnarly looks on their faces to activate.) These will be placed in songs from the game's 85 different artists, more than 25 of which have never appeared in a video game before, we're told.

    Also, the GHMusic Studio will be getting a redesign, though no further details are offered. We always thought the studio was a cool idea, but we didn't play with it much in World Tour. Did any of you create any masterpieces with it? What would you like to see changed?


    De geluidskwaliteit van de Music Studio songs waren echt vreselijk; :emo:
     
  11. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    22 Mei:D Vrijdag dus jeeej!
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Rolling Stones? Paint it Black moet er ook bij als dat nog niet gedaan is.
    FF denken:

    November Rain, Paradise City en Sweet Child o Mine van The Guns and Roses ook. ;):)

    Zoja, dan nog een demo en als dat bevalt koop ik de game. GH 3 demo ging opzich wel, maar zaten geen bekende nummers in die anders wel kan dromen.
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ^^ Paint it Black zit in GH III en Sweet Child o Mine in GH II

    [yt]S6bgKZ8a4mQ[/yt]
    [yt]sgnleBJlvEA[/yt]

    Ach, leuk dat het kan maar ik vond de tracklist van WT nogal crap. Zal dus niet gebruik maken van deze fuctie
     
  14. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat me erg irriteerd is de note chart van Paint it black, die klopt namelijk voor geen meter met het nummer.

    Ontopic: Ik heb echt ziek veel downloadable content van World Tour en ik vond sommige nummers echt heerlijk, dus voor mij is die import van nummers een goede toevoeging!
     
  15. Michel V

    Michel V Xbox 360:)

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dlc wel goed maar is wel duur!
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Guitar Hero 5 dated for September 1

    [​IMG]

    Activision’s dated Guitar Hero 5 for a September 1 release on the game’s official site.

    The move puts the game head-to-head with The Beatles: Rock Band, which released on September 9.

    Artists known to be included in Activision’s latest include:
    • The Rolling Stones
    • The White Stripes
    • Kings of Leon
    • Tom Petty
    • Bob Dylan
    • Johnny Cash
    • Santana
    • Vampire Weekend
    • Beastie Boys
    • Coldplay
    • Duran Duran
    • Gorillaz
    • Jimmy Eat World
    • Muse
    • The Raconteurs
     
  17. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Argh de zoveelste GH game die dit jaar uitkomt :+
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat is niet zozeer het probleem (Gamehubs ftw), mar het komt uit vlak voor The Beatles.
    Die wilde ik ook kopen incl gitaar (geweldige gitaren _O_), maar dat wordt nu ineens lastiger. :+

    Het geld groeit me niet op de rug.
     
  19. RonnieK

    RonnieK Livin the bos's life

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    vraag me af wat er nieuw aan is behalve dan de nummers.. ze kunnen dit net zo goed als dlc uitbrengen..
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dit is wat bekend is van de nieuwe modes:
    +
    [​IMG]

    Guitar Hero 5 getting Music Studio tweaks, Band Moments

    We've got just a few more notes to add to your compendium of Guitar Hero 5 knowledge this morning. First, we learned today that the game will add Band Moments, which rewards the band for hitting certain strings of notes together. (Note, both guitarists must rub their shoulder blades together with totally gnarly looks on their faces to activate.) These will be placed in songs from the game's 85 different artists, more than 25 of which have never appeared in a video game before, we're told.

    Also, the GHMusic Studio will be getting a redesign, though no further details are offered. We always thought the studio was a cool idea, but we didn't play with it much in World Tour. Did any of you create any masterpieces with it? What would you like to see changed?



    En: http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=3301839&postcount=27
     

Deel Deze Pagina