[XOne] Guitar Hero 5

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 15 mei 2009.

  1. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Is dat niet je moeilijkheidsgraad?
     
  2. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
  3. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ah Kurt Cobain unlocked. Eerst maar eens die gast een kék kostuum aanmeten en dan Courtney irriteren

    Edit: jammer je kan dit soort characters geen kostuum geven
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2009
  4. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik moet trouwens wel even zeggen dat dit deel wel verschrikkelijk overcharted is zeg. Daar had GH al een tijdje last van, maar in 5 is het wel heel erg. Piano- en keyboardpartijen op de gitaar bijvoorbeeld, en dan nog de hi-hats op drums. Dit deel vindt het wel erg leuk om je te laten roffelen op geel terwijl je dat echt voor geen meter hoort. Kan atm geen voorbeeld noemen, maar ik heb het gemerkt met zo'n 7 tot 10 nummers. En dan die drumfills, omg... (en wtf is dit?!)
     
  5. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Wow..da's echt een kutnummer. Maar wel goed gechart hoor...
     
  6. xboxrullez

    xboxrullez xbox for li(fv)e

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    Game is voor de guitar partij echt te simpel.
    Alle songs al gehaald op expert. GH3 is nog steeds de beste.
     
  7. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Leuke game alleen veel te makkelijk. Er zitten wel leuke vernieuwingen in, de rockrecords zijn leuk om te lezen en de modes zijn leuker dan voorgaande GH delen. Alleen jammer dat de nummer overcharted zijn. Bij Rammstein of The Rolling Stones speel je 50% de piano/keyboard. Daarnaast de irritante3 glitches zoals het wegvallen van je board en het uitvallen van je gitaar.

    Enfin, mijn laatste achievement is binnen\o/

    Guitar Hero 5
    1000 van 1000 [​IMG]
    49 van 49 prestaties (100%)

    [​IMG]
    Drumline
    Played 4 x Drums
    10 [​IMG] (21-9-2009)
     
  8. X360Fr33k

    X360Fr33k RacePro

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Sow, dan heb je ook niet stilgezeten! 8)
    Vind het spel ook wat makkelijker. Normaal speel ik op medium, en hard krijg ik dan meestal niet voor elkaar. Echter bij deze kan ik heel veel liedjes gewoon uitspelen op hard met 95-99% of iets dergelijks. Nu zullen de laatste gigs natuurlijk moeilijker zijn voor mij, maar dan nog. Het ergste vind ik altijd die snel opeenvolgende hammerons en pulloffs.. weet nog steeds niet hoe ik die precies voor elkaar moet krijgen :+
     
  9. Medalword1

    Medalword1 Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het wel een leuk deel eigenlijk, hiervoor had ik metelica. Met veel afgrijzen toch maar uitgespeeld, maar persoonlijk hield ik daar niet zo van. In dit deel zitten daarintegen wat leukere liedjes die ik ook ken. Dat vind ik leuk, dat je liedjes tegenkomt die je al kent. Speel het met de WT gitaar, geen drums hellaas :mad: . Want vind 110 euro erg veel voor een plastic drumstel..
     
  10. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Ik heb serieus nu al meer dan vijftig potjes Rockfest gedaan en nog geen enkele keer de mode 'Elimination' tegengekomen!
    Doe ik wat fout of is dat echt puur toeval, moet alleen nog deze mode voor de 'Sampler Plate' achievement namelijk. :)
     
  11. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Moet dan wel toeval zijn, ik heb gisteren 10 potjes gespeeld met een vriend en ben Elimination een paar keer tegengekomen. Wat je kan doen is vier controllers aansluiten en local een potje doen, als ie er niet tussenstaat gewoon B doen en een nieuw potje :cool:
     
  12. Twizzler

    Twizzler Active Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand welke guitaar er in de GH5 bundle wordt meegeleverd?
    Ik lees overal dat je de oude GHWT guitaar krijgt?

    Iemand?
     
  13. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Dat klopt ook, zit alleen een andere faceplate op. :)
     
  14. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    First of all, I'm back ^^.

    Ehm, laatst deze game gehaald en ik moet eerlijk zeggen. Hij valt me mee. Hoewel er weinig veranderd is, vind ik de game best interessant en zitten leuke nummers in. Hoewel ik wel Dream Theater mis :mad:. Maar King Crimson zit er in :D.
     
  15. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Vorige week GH5 gekregen van Gamehubs. Het spel is tof, met gave leuke nieuwe uitdagingen, maar de tracklist vind ik niet erg sterk. Gisteren The Beatles gehaald en ik ben heel Guitar Hero eigenlijk alweer vergeten. Ik blijf toch een Rock Band fan in hart en nieren.
     
  16. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    waar zit dat grote verschil tussen RB en GH in?
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Qua gameplay heb je bij RB een iets strakkere timing nodig. Voor de rest is het gewoon een grafisch verschil....(en natuurlijk verschillende tracklists, maar dat is logisch. :+)
     
  18. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind RB ook veel beter, maar toch vermaak ik me goed met GH5, vooral omdat hier best vaak vrienden die medegamers zijn zitten, is die hele nieuwe partyplay echt geweldig! :thumbs:
    Maar ja, als ie klaar is toch gauw weer terug naar RB 2 :+
     
  19. Twizzler

    Twizzler Active Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan ik uberhaupt de GH5 pack met nieuwe GH5 guitaar krijgen?
    Het lijkt er wel op of alle winkels de oude GHWT guitaar erbij leveren.
     
  20. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik doelde meer op tracklists. Waar zit het grote verschil tussen GH en RB in? Dacht dat de tracklist van world tour en 5 best wel leken qua genres op RB1 en RB2
     

Deel Deze Pagina