Blink 182 wordt een verplichte aanschaf, bij Flogging Molly mis ik Drunken Lullabies. Verder (wederom) niet zo interessant voor mij.
Wel een beetje zwak dat ze First Date van Blink pakken aangezien die ook al in GH:VH zit, 't zou me ook niet verbazen als ze precies dezelfde chart pakken...
Guitar Hero: World Tour heeft Dammit. Guitar Hero 5 heeft The Rock Show. GH:VH...? Help me eens, ik kan er niet opkomen.
Ik heb Guitar Hero 5, leuke game, lekker gitaar spelen, beetje weinig bekende nummers maar goed, na een tijdje wil je wat nieuwe nummers, dus ik kijk op marketplace (niet in-game dus) en zie wat leuke nummers staan (alhoewel je je vaak afvraagt waarom ze van die goede band niet een van die bekendere nummers hebben gekozen, maar dat zal wel te duur zijn) dus je koopt wat MS points en dan wil je ze downloaden, maar dan zie je ineens dat bij de Guitar Hero 5 downloads bij heel veel nummers het logo van Guitar Hero World staat Betekend dit nou dat ik deze nummers ook in GH5 kan spelen als ik ze download (ze staan namelijk bij de GH5 downloads), of moet ik dan eerst weer GH Hero World kopen en wordt ik weer eens door het kapitalistische MS genaaid?
Word een beetje verdrietig van die nummers zo als blink, rammstein, muse en tokio hotel. Ook de reden dat ik het niet heb uitgespeeld. Iemand nog een drummer nodig met ghWt of 5?
Vond je dat niet juist van World Tour? Ik heb GH5 zelf niet, maar ik vind de setlist een verademing ten opzichte van het -in mijn ogen- vrij mainstream World Tour. Toch denk ik dat deel 3 de beste was (2 heb ik niet gespeeld).
2 is imo de beste ;-) Set list was geweldig, stijl was top, en vanaf drie werd het een beetje te mainstream. Nog wel leuk hoor, maar die boss battles hoefden van mij echt niet, en de setlist was wat minder (dragonforce )
Dat zal niet gaan nee. Ik vraag me ook vaak af wie de songs uitkiest. Vaak pakken ze de slechtere songs van n artiest en ik verbaas me enorm waarom ze meestal van die harde en voor mij onbekende bands pakken. Beetje afwisseling zou welkom zijn! En wat meer echte gitaar hitsongs, want sommige nummers schreeuwen om op guitar hero of rockband te komen. Denk aan Brian Adams met Tina Turner It's only love of Tears for Fears Everybody wants to rule the world os Snowy white met Bird of Paradise.
Ja, ze staan idd bij de GH5 downloads, dat is super!! Want dat zijn juist de goede nummers, Mr Brightside van de Killers!
Eindelijk komt er n songspack van Rolling Stones, helaas live versie met oa satisfaction en under my thumb. Kijk ff op majornelson. Deze groep verdient n eigen game natuurlijk.
Mijn broertje overweegt de Rockband drumkit te kopen (zoals hij op Bol.com te vinden is), maar hij weet niet of deze compatible is met Guitar Hero 5 en Guitar Hero World Tour. Weet iemand van jullie dat misschien uit zn hoofd? Wat ik zo op internet lees lijkt het te werken, maar heeft iemand van jullie er ervaring mee?
Ja, ik heb een RB Beatles drumkit en die werkt zowel in GH 5 als GH WT. De oranje noten worden enkel vervangen door blauwe, omdat je één pad minder hebt. Zie ook hier Edit: Enkel bij de Wii niet.