Als ik bij mijn besteloverzicht kijk staat ie er niet meer bij. Gisteren stond ie er wel nog. Dusss...: 'Staat uw bestelling er niet bij? Wellicht is deze al naar u onderweg' \o/
Nu maar hopen dat we niet teleurgesteld worden, en straks alleen maar de game binnen krijgen. edit: Wat Cube zegt dus.
Zo gemakkelijk geven we toch niet op! Ik heb screenshots gemaakt van de product pagina inclusief de EAN code (wat die van de bundel is). Eens kijken of we daar iets mee kunnen.
Ehm en dan? Ik log in, klik op klantgegevens en vervolgens zie ik alleen maar staan Welkom meneer Smit....
Bij mij staat er: 'uw klantgegevens' 'financieel' 'uw bestellingen' Als je bestelling er niet meer staat istie waarschijnlijk onderweg.
Ik ga zo maar eens bellen met de Wehkamp, want ik snap er niets van. Ik zie nergens een optie mijn adres te veranderen en ik zie nergens financieel of bestellingen staan, ik kan vrijwel helemaal niets na het inloggen op de website.