Ik denk ook niet dat iemand anders die mail krijgt. Er is alleen iets met mijn bestelling misgegaan tijdens de levering/verzending ofzo. Geen algemene 'storing' denk ik.
kut voor je ik heb hem ook binnen, ze hadden em bij de buren afgegeven dus dat was wel relaxed, hoefde ik niet nog s naar t postkantoor o.i.d. voorlopig blijft ie in de seal zitten want ik ga me nu eerst eindelijk eens verdiepen in Ninja Gaiden II en Bad Company
WTF @ mensen die hem bestellen en 'm niet gaan spelen Als jullie 'm nou gewoon eens bestellen / kopen als je 'm ook echt wil gaan spelen, hebben mensen die 'm wel willen spelen maar 'm later binnenkrijgen (door jullie) daar geen last van...
lol, denk je dat ze op volgorde van bestelling de deur uitgaan ofzo ? (in dat geval had je er maar eerder bij moeten zijn ) maar 't is idd vrij random,.. je zou denken dat ze overal in NL wel in 1 dag kunnen leveren maar dat valt dus vies tegen
Na een paar biertjes is Expert toch best wel moeilijk opeens Heb eigenlijk nog nooit naar Aerosmith muziek geluisterd, maar vind het zwaar vet Heb career mode bijna uitgespeeld op Hard nu
Ik wil aerosmith ook Ik heb hem besteld via bol.com maar ik hem hem nog niet zelfs geen mailtje dat het verzonden is, dat valt me weer tegen van bol.com
heb hem binnen van de wehkamp moet zeggen dat het er met die rode faceplate van aerosmit wel echt super uitziet en dat voor 62 euri yippie
had optie ophalen bij dhl servicepunt ingevuld dus kreeg mailtje dat ik hem vandaag kon ophalen \o/\o/\o/