Guitar Hero: Aerosmith

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bassie, 7 mrt 2008.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    hmm,.

hoe kan ik nou deze niet hebben

Gems
    You hit every star power phrase on a song 25

maar deze wel

I Don't Want to Miss a Thing
    Holy cow, you earned a gold star rating on a Medium or harder song! 30

als ik alle noten raak dan heb ik toch ook alle star powe phases gehaald?

2. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Laat ik die achievements ff anders voor je formuleren. :+

"Complete a song 100% without using Starpower"

Dan krijg je m. ;)

3. Revlite

Revlite Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus levertijd is nu 4 weken. En ze hebben GH prijs gefixed naar 87,50.
    Ik had vooruit betaald, krijg ik hem dan als nog of moet ik dan bijbetalen?

4. NoLimit

NoLimit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook toen voor 59,50 besteld, en die prijs staat nog steeds bij mijn bestelling, dus ik ga ervan uit dat ze het zo houden.

Volgens mij is het meer een uit de hand gelopen aanbieding geworden.:{

5. Cube

Cube Speed Junky...

Leuk Bevonden:
    0
    IK heb hem niet vooruit betaalt en er staat bij me bestelling nog steeds 59,50.
    En op de site staat inderdaad 87,50 dus denk niet dat je bij moet betalen :D

Edit: NoLimit was me voor :mad::+

Laatst bewerkt: 3 jul 2008
  6. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    voor Gems mag je inderdaad geen StarPower gebruiken.

maar morge ff de game kopen, heb hem hier vandaag nog overal zien liggen en had stond er zelfs mee aan de kassa...toen ik geen zin meer had om te wachten XD

7. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jawel hoor, heb hem gister gehaald.. Je moet gewoon elk stuk waarin je starpower kan verdienen halen. En dus niet starpower geactiveerd hebben in die stukken :)

Heb hem gisteren toch maar gekocht :+ Ik vind hem wel wat aan de makkelijke kant tot nu toe, nog geeneen song gefailed, maar hij is wel vet. Leuk gedaan dat je eerst 2 nummers van andere artiesten krijgt, en dan 'Bring on Aerosmith' in stijl van de Encore. Leuk ook dat ik bij deze de meeste nummers wél ken, itt met name GH II, maar ook een beetje GH III

@Bassiej: Je setlist in de startpost klopt niet :9

Laatst bewerkt: 4 jul 2008
  8. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Deze is idd wat gemakkelijker dan voorgaande delen, maar dat vind ik geen probleem.
    Deze zie ik meer als 'Relax Hero'. Even niet hyper op die knoppen zitten rammen, maar gewoon lekker spelen. Want het is misschien gemakkelijker, maar niet minder leuk!

Gisteren kon ik trouwens geen Ranked Match vinden. Lag dat aan mij of is er gewoon niemand online?

9. Cube

Cube Speed Junky...

Leuk Bevonden:
    0
    @DulleNL

Heb je hem nu via wehkamp gekocht ? Want je heb hem al best vroeg. Heb hem namelijk nog steets niet, staan dat het nog een week duurt. En dan rocken \o/

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Yep, gewoon via Wehkamp.
    Ik hoorde GH eigenlijk al op de release te hebben, maar door een sorteerfout is het bijna een week vertraagd.

Ik had btw al 8 juni besteld. Dat zal best een belangrijke reden zijn dat ik em vroeg heb. ;)

11. Cube

Cube Speed Junky...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem 11 juni bestelt zou dat zoveel uitmaken dan ?

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Bij een aanbieding/fout als deze denk ik toch wel.

13. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja zeker, ik vind hem ook erg vermakelijk. Heb hem wel uit binnen 3 uur, maar 1 nummer gefaild (Train Kept On Rollin') en dat was door een domme fout van mezelf, niet eens omdat het zo lastig was. Maar wel leuk! :D Die Guitar Battle tegen Joe Perry was ook gaaf *). Gisteravond trouwens ook met een vriend 10 keer achter elkaar King of Rock Face Off gedaan, die is echt gaaf! :D

/Edit: beetje kansloos dat je in Expert niet genoeg geld kan verdienen om alles te unlocken.. Moet ik nou Hard gaan doen dan? :confused:

Laatst bewerkt: 4 jul 2008
  14. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mss dat ik morge nog maar haal, had vandaag toch maar UT3 gekocht na lang nadenken

15. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    King of Rock _O_

Ik vind het echt leuk dat DMC er ook inzit. Hij is de enige rapper die muziek kan maken imo.

16. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Tis toch een rap-trio. :+

Maar startpost wordt ff geupdate. Ik dacht dat ik de setlist al had gefixed, hmmz. Blijkbaar niet. XD

17. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Als je alles in de shop wil unlocken zal je meerdere bands moeten aanmaken want zelf als je alles 5 sterren haalt op alle moeilijkheisdgraden heb je te weinig geld om alles te kopen. Maar hij slaat alles op dus als je met je 2e band begint heb je ook alles al wat je met je 1e band heb gekocht. Dit maakt de "Toys in the Attic" en de "Kings and Queens" achievement ook een stuk makkelijker.
    Het is inderdaad een trio maar D.M.C. is de artiestennaam van een van het trio.

Laatst bewerkt: 5 jul 2008
  18. arma22

arma22 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik was gister online bezig met een ranked Face-Off match. En ineens slaat mijn xbox vast. Ik had hem uitgezet en na een minuut weer terug aan en toen kreeg ik de RROD. Nu ben ik hem weer 2-3 weken kwijt voor reparatie. Ik dacht van het weekend serieus met de game aan de slag te gaan maar dat valt ook weer tegen :'-(

19. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    w00t, heb zo'n 10 minuten gespeeld en al weer wat achievements erbij XD wel makkelijk spelen zo

20. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gisteren een eikel op XBL :mad: We deden King of Rock (:9), en hij was alleen maar power ups aan het opsparen voor Sudden Death. Ik probeerde hem wel flink wat power ups te sturen, maar hij kon het nummer wel goed dus dat was geen probleem. Aan het eind van het nummer had ik 3 power ups, hij 2, dus ik zou eigenlijk zeker gaan winnen. Tijdens het eerste Star Path stuur ik één power up naar hem (whammy fix), en hij zijn 2 naar mij, maar dat waren dubble notes en lefty flip en dat haalde ik dus ook nog. Ik dus een death drain en 2 power ups, dus ik zou winnen en de achievement krijgen. Quit die eikel. En das nog niet alles, ik kreeg een berichtje (dat mijn zusje van 9 opende toen zij later die dag de Xbox aanzette :mad:) met daarin alleen maar 'Fuck u bitch'. Echt, wtf?!

Deel Deze Pagina