mwuahahahahahaha , Dulle speelt nog steeds regelmatig OOTP (btw, ik heb GH:A niet meer aangeraakt sinds ik GHII en RB binnen heb)
OOTP pwnd GoW en Halo Guitar Hero: Aerosmith Dream On Wow, you completed the Career on Expert! 75 685 van 1000 37 van 49 prestaties Expert \o/ Tuurlijk is het gemakkelijker dan de vorige GH, maar...Expert!
Denk dat ik hem binnen kort maar bestel op Wehkamp, 60 euro is niks. De volgende games die ik wil komen toch pas vanaf eind September, dus in die tijd heb ik daar het geld wel voor. Lijkt me eerlijk gezegd wel leuk, nog nooit Guitar Hero gespeeld! Ik kan trouwens met de gitaar van Aerosmith ook GH2 en 3 spelen toch ? En als het kan ook nog Rock Band ?
Bij mijn bestelstatus van wehkamp staat na 4 weken nu 'binnenkort' voor de 2e keer. Betekent dit dat ik hem 1 dezer dagen zal krijgen of dat ik weer een paar weken moet wachten?
Ah, dat is handig. En hoe zit het als je eigenlijk niet echt naar rock luistert, enigste wat ik luister is Hip Hop. Opzich lijkt het me toch wel leuk, met de Guitar Hero 3 Demo heb ik me opzich erg vermaakt met de muziek, denk dat ik gewoon maar wat nummers van Aerosmith moet beluisteren dan.
Ik luister eigenlijk helemaal geen muziek, maar toch weet ik me enorm te vermaken met Rock Band / Guitar Hero.
Bij mij staat 'ie nog stees op 1 week... Maar hopen dat binnenkort ook echt binnenkort is deze keer >.>
Had precies hetzelfde, maar vond de muziek van Aerosmith echt wel tof. Sowieso het feit dat je het zelf speelt maakt het altijd vet.
Da's lekker.....NOT! Stond afgelopen dagen op status '2 weken' Na alle goede berichten hierboven eens gaan kijken op wehkamp.nl is ie verdomme verandert naar 4 weken! WTF! Belletje gepleegd, mocht niet baten........Nog langer wachten op nieuwe gitaar ;(
O shit, misschien verandert onze dan ook weer in 4 weken Die van mij staat nog steeds op binnenkort btw... AARGH WEHKAMP, DOE IETS
Bij mij was dat ook gebeurt in het begin, eerst was het binnenkort, toen 2 weken, toen 1 week, toen 4 weken, nu binnenkort