je kan ook wachten... hij is binnenkort toch wel een stuk goedkoper... vooral wanneer gh4 eraan komt... die paar aerosmith nummers zijn lang zo interessant niet.
Wachten doen we volgens mij ook wel he En Bij de Wehkamp is 'ie zo'n 40 euro goedkoper, da's dus bijna een gratis game.
Hij ging van 4 weken naar 3 naar 2 naar 1 naar binnenkort \o/ toen naar 1 week :{ en nu weer terug naar 4 weken
Lijkt of ze ons aan het lijntje houden bij Wehkamp. Raar dat ze nog steeds de prijs niet aangepast hebben......
JEZUS FUCKING TERING TYFUS CHRISTUS Ik word hier zo niet goed van he... Gisteren stond 'ie nog op binnenkort, nu (weer) op 2 weken. Ik ga straks maar even een ongelukkige telefonist(e) de huid volschelden denk ik. Dit kan zo echt niet.
hebben ze na de release uberhaupt nog wel een keer uitgeleverd? volgens mij hebben ze geen idee wanneer ze weer voorraad binnen krijgen en doen ze zomaar wat daar,...
Heb hem toevallig vorige week geannulleerd. Brommer gekocht, vond het lang genoeg. Moest nog 1 week, maar had niks uitgemaakt want zou dus toch nog langer duren. ERG slechte service, mailtje met de reden was op zijn plaats geweest. Volgens mij wachten ze net zolang tot veel mensen hebben afgehaakt en dat ze dan evenveel sets als bestellingen hebben. Want dan hebben ze ''precies'' genoeg sets.
Ik heb hem nu ook. Echt leuk als je Aerosmith fan bent De notecharts zijn leuk gedaan zodat ook de makkelijkere nummers niet saai zijn.