En zo weinig bands zijn die hetzelfde bereikt hebben als Aerosmith en een stempel hebben gezet op de rockmuziek....... Wat dan weer een feit is.
Realiseer je wel dat Aerosmith dat in Amerika echt huge is. Wij in Europa kijken er misshien nuchter tegenaan.
Maar waarom Slayer??? Maar die zou ik dus echt niet kopen, ik vond Raining Blood al oorverkrachtend...
Hahahaha, en Aerosmith niet? Een beetje op gitaren rammen en in de microfoon schreeuwen kan ik ook wel.
gh slayer lijkt me echt kut. al die mosh1 achtige stukjes zijn amper te vertalen naar noten zoals je ook al kon zien in rb. die gitarist deed een paar bends op de bovendste snaar en gh flipt m helemaal. Neen, geeft mij maar Gh: Metallica of GH: Van Halen, dat is pas muziek.
ac/dc... daar kan ik ook goed in komen.... GH: Jimi Hendrix... moet je voorstellen hoe dat verkoopt....
joe cocker, country joe, the who, santana, canned heat Ik heb net nog ff dvd van woodstock gekeken...geweldig!
Hmm, wat een verassing. Levertijd is weer naar 2 weken gesprongen. Misschien ga ik 'm toch maar eens annuleren. Nog maar een mailtje gestuurd trouwens.