1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero II [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 9 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg dat nummer carry me home op medium 5 sterren maar niet uitgespeeld!
    Heb het echt zo vaak geprobeerd!
    Iemand tips ?
     
  2. Robincop

    Robincop Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Op medium gebruik ik mijn 4 vingers, elke vinger een vaste fret. Als je op medium maar met 3 vingers werkt, ga je het zeker moeilijk krijgen op Hard.
    Op hard zet ik mijn wijsvinger op Rood en pink op Oranje. Even wennen, maar na een tijdje is het makkelijker om met je wijsvinger 2 frets te bedienen dan met je pink. Als er lange stukken zijn waar er geen Oranje is, zet je gewoon de vier vingers op groen -> blauw. In het begin is het nogal wat lastig, maar na een tijdje gaat dat allemaal wel vlot.
     
  3. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik kan moeilijk combineren als ik mijn middenvinger en pink moet gebruiken. Dit lukt gewoon niet. =(
     
  4. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    oefenen oefenen en nog meer oefenen. eerst kon ik het ook niet. nu speel ik bijna alles op expert:)
     
  5. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je dan met 3 of 4 vingers?
     
  6. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    4 vingers. want uiteindelijk moet je wel dingen doen met 4 vingers:)
     
  7. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, thx for the tip.
    Maar ik het echt moeilijk als ik Rood en Blauw samen moet indrukken. :)
     
  8. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    dit is een algemen tip, niet specifiek voor jouw liedje

    Probeer je starpower te bewaren voor een stuk met veel noten, liefst akkoorden omdat die meer punten geven en tot waar je 4x multiplier heb.

    Als je dan dat stuk doet heb je een groot aantal noten met 8x multiplier gedaan!
     
  9. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Of... speel alle noten goed 8)

    Lange noten werken trouwens ook, want als je die aanhoudt blijven je punten ook tellen.
     
  10. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    nee werkt niet

    het gaat namelijk niet om je eindscore.

    maar om je gemiddelde multiplier per noot

    die moet 2.8 zijn of hoger wil je 5 sterren krijgen


    1 lange noot telt als 1 noot.

    een stuk noten waar je bijvoorbeeld 10 keer achter elkaar geel moet drukken krijg je leveren meer voordeel op.

    ik vind stukken met lange noten juist verspilling van mijn starpower
     
  11. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    YES!!!! Zojuist 500 note streak en 1000 note streak gehaald, Monkey Wrench met 367000 punten. Had meer kunnen zijn als ik Star Power had gebruikt maar dat durfde ik niet :+

    *kramp*
     
  12. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    in de lijst hier zie ik dat aan het einde steeds een nummer staat met encore erachter, die heb ik zelf in het spel nog niet en speel nu nog ff op eazy. ben bij "Psychobilly Freakout". moet ik die nummers vrij spelen ofzo en dat moest geloof ik op medium of hoger toch?
     
  13. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    op medium en hoger krijg je idd per blokje een encore als je 4 vd 5 nummers haalt.
     
  14. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    oke tnks... ga dan ff snel doorspelen. wil sweet child of mine wel is spelen na dat nummer 1000X gehoord te hebben:D
    mijn favo nummer tot nu toe is killing in the name of, hart shaped box en laid to rest.. komt denk ik ook omdat ik die nummers zelf al kende en heel veel geluisterd heb wat ik van de meeste nummers hier niet kon zeggen.

    en dat nummer v/d intro van top gear(ik geloof jessica) wat is dat toch wel een redelijk lastig nummer
     
  15. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ja moet ook toegeven dat nummers die me meer aanstaan/bekend zijn, me beter afgaan dan de nummers waar ik niks mee heb :)
     
  16. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    uhu denk dat het(bij mij) te maken heeft omdat ik dan het ritme min of meer al weet en hoe het ongeveer moet klinken en welke noot daarbij zou kunnen horen
     
  17. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren avond serieus begonnen met de medium mode. Heb wel het spel sinds zaterdag pas. Medium is uitgespeeld maar nu ga ik voor de 5 sterren bij elke song. Eerste 5 is al binnen maar is echt niet gemakkelijk. Blijven oefenen met die 4 knoppen. Kan mij echt niet inbeelden hoe het zal zijn met 5 8)

    Maar 'free bird' op het einde van medium was echt zwaar, daar heb ik even in het rood gestaan :D
    Als besluit vind ik Guitar Hero 2 ongelooflijk fun. Had eigenlijk nooit verwacht dat ik het ooit zou kopen toen ik dit zag in de winkel. Vond het eerlijk gezegd ook wat 'kinderachtig' met zo'n gitaar spelen. Mening is serieus veranderd. Kan niet meer wachten totdat ik het in co-op of in live kan spelen. (GHIII)
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2007
  18. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    ik moet wel steeds weer ff de draad te pakken krijgen als ik weer begin met spelen, dan zuig ik echt hard alleen als ik eenmaal 5 min speel dan gaat het wel weer
     
  19. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Dat is zó waar ;)
    Vooral als je een week of twee niet meer heb gespeeld (stomme projecten op het HBO)
     
  20. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    ghaha ik had het probleem al toen ik de volgnede dag weer ging spelen:9
    maargoed, k heb m nu pas 2 dagen dus het zal vast en zeker nog wel beter gaan
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina