1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero II [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 9 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daaf

    daaf Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond eindelijk Woman uit kunnen spelen op Hard. Wat een rotnummer met al die hammer-ons en pull-ofs. Elke keer te snel of te langzaam en al die riedeltjes nooit netjes 1x kunnen doorlopen. Maar goed, we zijn er iig voorbij. Straks nog maar eens oefenen voor de 5 sterren.
     
  2. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ja, op Medium kan ik 'm uitspelen zonder ook maar te kijken, en op hard lukte die gewoon niet. :confused:

    Nu heb ik 'm bijna uit op hard, maar ik heb nu ff geen zin meer. Ik ben nu bezig met 5 sterren halen. :p
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Kan iemand mij uitleggen hoe die Custom Tracks werken? Zag 't op YouTube en heb nu echt zo iets van, DAMN! Want je eigen muziek is wel 10x zo vetter.

    Check bijvoorbeeld dit filmpje. Gekte! :eek:


    Heb 't spel nog niet maar nu begin ik er dus over na te denken he. ^^
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2007
  4. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan moet je eerst een PS2 kopen en die modden zodat je dat kan doen ;)
     
  5. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    jezus christus.. wie speelt dat nummer, jimmy hendrix joh.. damn wat een noten haalt die gast zeg fuckingh ell
     
  6. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je leuke custom songs wilt zien moet je op YouTube ofzo eens zoeken naar nummers van Dragonforce.... ;)

    :+
     
  7. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    net ff gedaan.. en damn.. net zoals het comentaar daar al zegt. dat is gewoon onmenselijk
    denk dat ik dat liedje op eazy nog niet eens kan halen en hij haalt het op zo'n snelheid gewoon ff heel droog 87%

    respect
     
  8. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziek of niet ? En wij maar klagen over Jordan op Expert :+
     
  9. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    ik wil dat flimpje nog wel is zien en dan nog een ander camera op hem en zn gitaar gericht... kan bijna niet geloven dat een mens dit doet:p
    of dat het filmpje gewoon versnelt is en dan zelf muziek bij gezet want dit (lijkt mij) is gewoon onmogelijk:9
     
  10. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    ja joh natuurlijk is het versneld afgespeeld en daarna een muziekje onder gezet..... Mocht ie dromen dat ie dat zo snel kan....

    Woman op hard is inderdaad echt superirritant, het verst dat ik nu gekomen ben is tot 71%. Ook de 5 knoppen in dit nummer nog totaal niet onder controle. En sinds dit nummer HAAT ik hammer ons en pull offs.... GRRRRRR. |:-

    Nog 5 nummertjes op medium vijf sterren :)
     
  11. daaf

    daaf Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Op medium moet ik alleen nog de irritante (imo) nummers: Hangar18, The trooper, free bird, institutionilist (?) , Mad House en PsychoBilly. Allemaal 4 sterren maar scoor telkens maar een avg. multiplier van 2.4/2.6 ipv 2.8. Ben er bijna.
     
  12. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Heeft iemand een tip voor mij om snel deze achievement te behalen?

    Yngwie Malmsteen Award
    Get a 1000 note streak

    :)
     
  13. daaf

    daaf Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Snel? Ik zeg free bird op de hogere moeilijkheidsgraden.
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ow, jammer. Had gehoopt dat dat kon! :eek:

    Ghehe, meestelijk he. Maar toch, als je 't op een echte gitaar speelt ben je toch net iets meer een Guitar Hero. ^^ Lekker nummer dat ook he, is van m'n favoriete band.

    I know, er is zoveel, echt niet normaal. En zo vet allemaal.


    I know. :)



    Neh, denk dat niet. Dan zouden de knopjes enzo ook gewoon niet kloppen. En ook de animaties zijn niet versneld, of de geluiden van 't publiek.

    Nee, is echt niet versneld. Dat zou je écht zien.
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Zie bijvoorbeeld dit! :eek:
     
  16. daaf

    daaf Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft ook iemand Frets on Fire? Is opensourceprogramma voor de PC. Kan je zelf songs composen/uploaden/downloaden en spelen met de Xbox360 gitaar via USB.

    Zelf nog niet uitgeprobeerd, maar ben benieuwd. Iig interessant voor iedereen die GHII helemaal krom gespeeld heeft...


    Edit: Ohja: www.fretsonfire.net en fretsonfire.sourceforge.net
     
  17. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Cary me Home op Hard, ik kom maar niet voorbij de 20% :'-(
     
  18. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb Frets On Fire zelf ook op de PC staan, werkt idd perfect met de X-Plorer :)
     
  19. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    hmm heb nu dus dat racing wheel, en die pedalen zitten ook met zo'n internet kabel aan het stuur verbonden....

    Net zo'n kabel als degene die in de x-plorer past :9 Misschien eens kijken wat er gebeurd als ik ze daar in stop :9
     
  20. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Het grappige is ook dat als je die X-Plorer in je PC douwt, dat Windows hem ook echt meteen herkent als nieuwe hardware en ook "X-Plorer" aangeeft :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina