1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero II [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 9 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Hier ook :D Ook 300K gehaald, en lekker onderweg op Hard (eindelijk Woman gehaald). Ik speel niet bepaald perfect op Hard, maar ik haal de liedjes wel :)
    \o/

2. GUITAR HERO

GUITAR HERO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij hetzelfde.... heb ook eindelijk woman gehaald...vraag niet hoe...maar de rest gaat daarna een stukje makkelijker... ook al heb ik maar 3 sterren voor de meeste.
    hoe waar wat heb je die 300k gehaald? en iemand idee voor de 1000 goed gespeelde noten? wel op medium anders gaat t m niet worden....

3. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Freebird heeft op medium geen 1000 noten, en das 't langste nummer dus ben bang dat 't op medium niet mogelijk is :mad:

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Freebird op Medium heeft toch echt wel meer dan 1000 noten ;)
    1,241 om precies te zijn.

5. GUITAR HERO

Leuk Bevonden:
    0
    ja, maar dat maakt nog niet eens uit, want als je achter elkaar 500 noten van het ene nummer goed speelt en daarna 500 noten van het andere nummer dan kom je er ook :)

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    nee, het moet in 1 liedje gebeuren ;)

7. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Oh ik dacht dat je op hard pas 1000 noten had op freebird :eek:
    Nou ja heb er eigenlijk nooit op gelet :9

8. GUITAR HERO

Leuk Bevonden:
    0
    oh...toch wel? Dan heb ik bij de 500 note streak het toch in 1 liedje gedaan :) maarja..........die 1000 note streak laat dan nog wel even op zich wachten.
    Heb ook de 300k op freebird gehaald :) maar denk dat het voor mij onmogelijk is om 1000 note streak in freebird te halen, omdat ik zo ongelooflijk veel moeite heb met die 2 afwisselende noten die steeds achter elkaar komen, weet echt niet hoe ik die goed moet spelen. de eerste 6 gaan dan goed, maar daarna raak ik altijd uit het ritme, ZWAAR irritant...........!

9. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Ik heb 'tzelfde probleem :mad:
    Of ik ga te snel met m'n vingers, of met de strum bar. Het is iig nooit goed!

10. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Een beetje speler kan ook "X-Stream" van Voivod op hard spelen, het is een bonusnummer met 1337 noten. De noten zijn niet moeilijk om te spelen, geen moeilijke wisselingen en geen moeilijke solo. Het enige lastige is om je ritme te bewaren.

11. daaf

daaf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Van de week opnieuw begonnen omdat ik een nieuw profiel had. Heb nu easy weer alles op 5 sterren, Medium alles op 5 behalve psychobilly en free bird (elke keer avg. multiplier van 2,6 / 2,7) . Op hard Woman alweer gehaald en de eerste paar nummers van Expert doorlopen.

12. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    EINDELIJK de Hard tour gehaald, Carry Me Home doe ik nu dus ff een tijd niet meer. Free Bird 2x achter mekaar op 73% afgegaan, vrij irritant. 3e keer mijn Star Power anders gebruikt, en toen gemakkelijk uitgehaald.

13. daaf

daaf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Medium is klaar nu! Alles netjes op 5 sterren en ben nu Hard bij Crazy on You. Geweldig op de eerste 2 niveau's, echt een rotnummer op Hard dus.

Ga maar weer oefenen.

14. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Hmm, eigenlijk vind ik Free Bird op medium nog best te doen hoor. In twee keer spelen had ik denk ik al 5 sterren. Iets wat bij Psychobilly Freakout NIET wil lukken.

Heb trouwens ook nog wel moeite met 3 andere nummers in de laatste groep, maar die heb ik nog niet al teveel gespeeld dus dat komt later nog wel goed. :9 Ben trouwens echt helemaal verslaafd. Vind dat ik toch al redelijk ver ben voor iemand die hem nog geen week heeft. :)

15. GUITAR HERO

Leuk Bevonden:
    0
    zover zou ik ook binnen een week geweest zijn,maar toen begaf mijjn xbox het :mad::mad: maarja ligt er ook aan hoeveel je hebt gespeeld he?! als jij elke dag 8 uur hebt gespeeld vind ik t meer dan begrijpelijk ;)
    zit nu zelf ergens in het 6e blok op hard en heb weer eens zwaar moeite met een encore die je nu dus ook moet halen... weet niet meer hoe die heet. vind hard dus wel veel frustrerender dan medium..........:mad::mad:
    maar goed als ik nu zie dat de laatste nummers van medium steeds foutlozer kan spelen komt het ooit wel goed denk ik... :):

16. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Hehe, ik speel het een paar uurtjes per dag, maar geen 8 nee. :9 Doet er eigenlijk ook niet zo toe hoe goed/slecht ik ben, heb er in ieder geval veel lol in.

Vind Hard trouwens ook veel furstrerender dan Medium/Easy. Je moet af en toe ook echt oefenen nu. :9 Ben gewoon nog niet gewend om die 5e fret erbij te gebruiken, maar dat komt vast nog wel. Net zoals ik die vierde fret heb leren te gebruiken en de hammer-ons e.d. nu ook zo'n beetje altijd lukken. :) Wel leuk dat je duidelijk merkt dat je beter wordt. Gisteren had ik het een paar vrienden laten doen en die lijken dan opeens heel slecht. :+

17. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Yeah, ik heb de Hammer-On's en Pull-Off's eindelijk onder de knie. Het opeens gaat het vet goed. Ik heb nu Hard uitgespeeld, ik ben nu druk bezig op Expert en om bij alle nummers 5 sterren te halen. :) Gaat echt hartstikke lekker. Ik blijf voorlopig nog wel verslaafd ben ik bang. Dacht dat ik net van m'n verslaving af was...
    Ik heb echt zo'n zin in het derde deel. Dan heb ik ten eerste 2 Guitars. En ten tweede ook nieuwe nummers natuurlijk. :D

Dit spel verklaar ik officieƫl heilig. :p

18. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    je vergeet te zeggen dat we dan online co-op of versus kunnen spelen :D

19. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    wow las net eits vets op gamefaqs forum

iemand zei dat die internet achtige aansluiting op je gitaar kan worden gebruikt om guitar hero te linken met pc, en dat je dan liedjes kan spelen waar guitar hero de noten bijmaakt.

dus dan heb je frets on fire niet meer nodig

20. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Lijkt me niet. Het krijgt dan in ieder geval niet het effect dat als je een noot misslaat dat je dan geen gitaar sound meer hoort.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina