1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero II [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 9 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ Peter Aragorn : Kan goed kloppen. Replay is ook door de voorraad heen, ben ik pas nog geweest. Andere winkels zou ik eerlijk gezegd niet weten :eek:

2. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Waar zit die Replay in Den Bosch dan?:9

3. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hinthamerstraat, zelfde straat als waar de Bieb zit :)

4. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Uhm... De bieb? :9 Woon zelf niet in Den Bosch, ga er alleen naar school, dus kom wel redelijk vaak in de stad...

5. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoelde bibliotheek, maar goed heb je nu op MSN dus we komen er wel uit ;) Back on-topic :)

6. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ik weet 't 100% zeker, heb 't namelijk zelf getest :)

7. vsus

vsus UEC... je weet togh!

Leuk Bevonden:
    0
    Net Hangar 18 op expert gehaald:D Nu alleen institutionalized (alleen het schrijven zuigt al:p) en freebird nog, dan nog 13 nummers 5 sterren op hard spelen en dan zijn er weer 2 fokking leipe achievements binnen. 400K en 1000 notestreak eist ff wat doorzettingsvermogen bij freebird medium, alleen die akelige solo i verneukt het steeds.

8. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    @ Vsus
    Jaloers.. :mad: Ik moet alleen die nog en Free Bird. En telkens als ik die star power noten wil, krijg ik ze niet. Als het nou een keertje goed gaat haal ik het misschien. Ik kom niet verder dan 90%.

Ik wil ook die achievement een keer. Als ik 'm op Expert uit heb ga ik extra veel oefenen op 't nummer X-stream. En op Jordan, het lijkt me zo vet om "Kick the bucket" te halen!

Laatst bewerkt: 3 jul 2007
  9. vsus

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet de eerste starpower van hangar 18 bij ong. 64% inzetten, de tweede bij ong. 84% en dan moet je de laatste keer gewoon inzetten als je bijna af bent. Zo is het mij gelukt. Nu ga ik maar X-stream ff proberen. Jordan laat ik ff liggen voor de vakantie :9

Net dat bout nummer van een institutionalized gehaald! Nu alleen nog Freebird en dan verschijnt er achievement unlocked in beeld!

Laatst bewerkt: 3 jul 2007
  10. Remco

Remco Guest

Ja echt irritant, en dan moet je weer opnieuw om die saaie klere intro te spelen|:-

11. vsus

Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd, maar heb vanmiddag ff X-Stream gespeeld en dat nummer is veel makkelijker denk ik voor de achievements. En het is zonder tergend saaie intro:b:

12. Remco

Remco Guest

tis niet persé saai, t duurt gewoon lang, je zou em eigenlijk in het midden moeten kunnen saven:+

13. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Verdorie, wat zit ik te twijfelen zeg... Denken jullie dat dit spel na de vakantie goedkoper zal zijn??

14. Remco

Remco Guest

pff, ik weet niet hoor, hij verkoopt nog steeds goed...

15. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Ja idd... Nja ik twijfel echt heel erg :9 Aan de ene kant heb ik superveel zin om het spel nu al te kopen... Aan de andere kant ga ik over 1.5 week, 14 juli, al op vakantie...

16. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Dit soort spellen zullen niet goedkoper worden.

Singstar voor de playstation is nog steeds dezelfde prijs bijna als bij introductie.

Dit komt omdat de guitar controller erbij zit.

hardware wordt niet goedkoper bij een console (behalve console zelf dan)

gamecube controllers kosten bijvoorbeeld nog steeds de volle mep.

Maar zelf heb ik ook nog een vraag. Ik zit vast op hard bij Woman.

Ik ga steeds af bij dat stuk met die snelle hammer ons en pull offs. Heeft iemand een tip voor me om daar doorheen te komen?

17. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Hmmja, daar heb je wel gelijk in ja... Damn, twijfel|:-|:-

18. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Ik twijvel ook nog steeds, maar denk dat ik hem na mijn vakantie ook maar haal. Ik twijvel vooral doordat het niet echt mijn muziek is wat er in zit. Ik ben meer van het dance genre.

19. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Het is juist wel mijn muziek, heerlijk die gitaar... Maar toch twijfel ik, vooral door de prijs...

20. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ik kijk er zo naar:

als je het geen leuk spel vind dan verkoop je hem weer voor maximaal 20 euro minder.

dit is wellicht zonde van de 20 euro, maar je hebt wel ergere miskopen gedaan in je leven.

Bevalt het spel, dan heb je vele vele uren speelplezier.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina