1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero II [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 9 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Hmmja zo ben ik het nu ook aan het bekijken ;) Denk ook dat ik hem nog wel haal, het lijkt me gewoon supervet

2. vsus

vsus UEC... je weet togh!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik houd eigenlijk helemaal niet van rock (ik was echt zo'n hip hop gast:9) tot ik dit spel kocht. Het gevoel het zelf te spelen is ZO ontzettend goed. En nu ik het spel vrij fanatiek speel kom ik er achter dat ik die muziek wel vet vind en eigenlijk wel echt gitaar wil spelen. En dat is niet alleen bij mij zo hoor. Een vriend van me verklaarde me voor gek toen ik zei dat ik het ging kopen. Na 2 maanden heeft hij GH3 besteld:b:

3. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Haha :9 Ja ik heb zelf ook gitaar gespeeld hoor, maar ik kreeg een hekel aan mn lessen omdat ik allemaal Jazz moest gaan spelen... Dat was goede oefening ofzo, daaag leraar_0/

Denk ook dat ik hem nog wel ga halen hoor ;)

4. vsus

Leuk Bevonden:
    0
    Je zou ook tot GH3 kunnen wachten, die komt 28 rocktober }:]

5. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    I Know, maar dat wachten zal me niet lukken ;) En dan koop ik die ook gewoon, miss ook wel mét de draadloze gitaar, heb je er meteen 2... En ik neem aan dat je de gitaar van deeltje II ook in deel III kan gebruiken*)

6. vsus

Leuk Bevonden:
    0
    ja klopt, je kan ze allebei gebruiken. Ik wacht alleen nog ff met GH3, tegen die tijd zit Halo3 of gta4 in de xbox\o/

7. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Nou, ik denk dat ik 3× erger verslaafd ben aan Guitar Hero 3 vergeleken met Halo en GTA IV. :p

Volgens mij vind ik dit echt het leukste spel dat ik ooit heb gespeeld op de 360. Samen met Oblivion en Gears of War.

8. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik speelde ook al gitaar toen ik het kocht en ik vind het erg vet om die nummers na te spelen met tabs van internet. Vooral who was in m yroom last night is lekker moeilijk.

9. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    YEAH, ik heb 'm eindelijk uit op Expert. :) Ik voelde m'n hart echt in m'n gitaar kloppen toen ik Hangar 18 had uitgespeeld. Toen Free Bird, ik heb 'm al ZO vaak geprobeerd, en toch heb ik 'm!!! In één keer!

Nu ga ik m'n concentreren op alles 5* halen op Hard (nog 6 nummers). Ook wil ik de 1000 note streak, 400K, en 500K achievement. Dus dat wordt extra oefenen op X-stream.

630/1000

10. vsus

Leuk Bevonden:
    0
    netjes hoor! Ik moet alleen freebird nog, alleen zette ik net de starpower te laat in bij solo i waardoor ik af ging. Anders had ik hem wel gehaald denk ik|:-

11. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    is freebird zo moeilijk op de hogere moeilijkheidsgraden?

vond hem op medium een stuk makkelijker dan andere nummers op medium zoals "psychobilly freakout" en "institutionalised"

12. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Freebird heeft op een gegeven moment een echt héle smerige solo dat je RYB pulloffs krijgt en dan echt iets van 15 achter elkaar. Als je daar de mist in gaat ben je de lul. Heel veel van dat soort lange eentonige stukken maken het zo moeilijk en geven je snel kramp.

13. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Medium is 'ie natuurlijk makkelijk. Maar er zit echt een HEEL groot verschil tussen Medium en Hard, en Expert is dan nog een stapje omhoog. Maar zelf vond ik de overgang van Medium naar Hard echt het moeilijkst. Aangezien je die oranje knop erbij krijgt, die moet je eerst goed onder de knie hebben. Verder krijg je heel veel Hammer-On's en Pull-Off's.

Die RYB solo ging echt vet goed bij mij. Dat was me nog nooit gelukt. Echt vet was dat. Toen had ik heel vaak een 4× multiplier. Ik was wel echt blij dat het me in 1 keer lukte. Want dat begin is best saai om het 10 keer te doen lijkt me. En in die oefenmode heb je na een tijd ook geen zin meer in. :9

14. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    natuurlijk is hard en expert veel moeilijker maar ik bedoel dat freebird op medium makkelijker is dan bijvoorbeeld psychobilly freak out, en denk dat op hard, freebird moelijker is dan psychobilly freak out

en ja die hammer ons en pulloffs maken me gek op hard, zoals eerder gezegd Woman is voor mij niet te doen.

Het stomme is dat zelfs als staat mijn xbox uit en ik probeer die combinatie van

RYG GYR RYG te doen dat ik het gewoon fysiek niet haal met mijn vingers, ik ben of te langzaam of ik sla per ongeluk blauw aan

15. vsus

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is Psychobilly ook wel moeilijker, maar dan heb je altijd ff stukjes waar je kan herstellen. Bij freebird moet je eerst een half uur wachten voordat je eindelijk eens kan beginnen, waarna je een stuk krijgt dat zo lang duurt dat je vingers verkrampen. Maar ik kan nu wel rood geel blauw spelen van die solo dus vanmiddag ff flink oefenen.

16. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Net maar een alle unlockable songs uitgespeeld. Dus weer een achievement erbij.

640/1000

Trouwens, hoever komen jullie met Buckethead - Jordan op Expert? Ik had vandaag 53% gehaald. Die solo is echt niet normaal.

17. vsus

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kwam een keer op 46%, maar ik ga me daar pas op storten als ik echt helemaal geen achievement meer kan halen. Heb nu 730. Komt sowieso 90G bij (expert uitspelen en 400K en 1000 notestreak). Dan misschien nog hard 5 sterren en multiplayer 800K. Dan komt Jordan wel:9

18. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Ik ben nu bezig met expert uitspelen en ik zit nu bij het blok met Jessica en Rock & Roll Hoochie Koo. Ik zit nu op 540/1000. Het vervelende is dat ik niemand ken met de xplorer dus kan ik ook geen fatsoenlijke multiplayer achievements halen :mad:

19. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik ook niet, en het is ook geen succes om met een controller te spelen..

20. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Niet echt hè :) daarbij is 't niveau van mijn vrienden niet echt je van het :lol: maar de simpele achievements heb ik wel gehaald in coop

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina