1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero II [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 9 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dark Aldo

Dark Aldo Bitch Please

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben geen pussy, hell no. Maar dit komt me wel mijn strot uit, hoor! :p

Ot: Ik ben het eens met je sig trouwens, JT moet idd dood.

2. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je wel alles 5 sterren op medium?

3. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Zodra je op een nivo alles bijna 5 sterren kan halen ben je klaar voor het volgende nivo. Het lukt mij nog steeds niet om Hanger 18 op Expert uit te spelen, ik haal elke keer 94% en dat is pas frustrerend. Ik kan gewoon de bigger riff niet onder de knie krijgen. Het is zelfs zo dat ik het nummer kan spelen zonder een fout te maken tot de echte solo. Voordat ik bij de solo ben heb ik al een 200K score en dan gaat het mis :mad:

4. Mitch rules

Mitch rules ODX.com FC

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet nog 3 nummer voor 5 sterren op medium maar dat gaat ook niet echt. Op hard kom ik niet voorbij Woman, die Bridge en bij 70-75% gaat het altijd fout. Bij die Bridge lukt het om Star Power te krijgen en daarna komt er weer een langzaam stukje maar dan komt er net zoiets als die bridge

5. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel nu 4 dagen, en tot nu toe alle nummers van easy en medium in 1 keer gehaald... Maar voordat ik aan hard begin ga ik toch maar even alles op 5 sterren halen, want na 1 nummertje proberen vond ik het toch wel moeilijk... Vooral dat je in eens moet schuiven.. Als je dan ook sweet child of mine doet is dat egt zwaar verneukt!

6. BLACKHAWK EM

Leuk Bevonden:
    0
    Maar dit spel is wel echt SUPER VET!!!!!!!!!!!!!!!!

7. Dark Aldo

Dark Aldo Bitch Please

Leuk Bevonden:
    0
    Gast, ik ben er nu mee bezig. Laaastig, maar de eerste 2 blokken zijn al op 5 sterren. Easy heb ik alles op 5*.

dude, heb jij een 360?! Ik speelde vroeger altijd Rainbow Six met jou, Dark Aldo remember?

8. BLACKHAWK EM

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat weet ik nog wel, en ja ik heb een 360 al anderhalf jaar ofzo... Heb jij nog rb6:v gespeeld??

9. Dark Aldo

Dark Aldo Bitch Please

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat in MSH (later DSF).. Nu speel ik GH2 meer, ben trouwens ook geen Elite, speelde bijna alleen clanmatches

10. BLACKHAWK EM

Leuk Bevonden:
    0
    OK, ik speelde in T2, daarmee deden we het wel goed op de ladders, alleen is iedereen toen gestopt na een overwinning in een toernooi voor 150 Euro PP. Maar daardoor heb ik nu wel extra veel tijd voor GH2:p Dit ga ik denk ik nog wel spelen tot uiteraard halo3 uit is:D

11. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Voordat je aan Hard begint, kan je beter eerst alles op Medium op 5 sterren halen, dat is veel makkelijker dan bepaalde nummers gewoon uitspelen op Hard. Als je die 5 sterren op Medium niet haalt, dan ben je kansloos op Hard.

12. Dark Aldo

Dark Aldo Bitch Please

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik moet zeggen dat Medium best gemakkelijk gaat op 5 sterren. hoe doen jullie dat trouwens met die achievements? Maken jullie verschillende bands aan voor verschillende achievements?!

13. BLACKHAWK EM

Leuk Bevonden:
    0
    Best raar, ik heb nu al die gitaar finishes gekocht en toch krijg ik de achievement niet:confused::confused:

14. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    waarom zou je dat doen? Gewoon blijven oefenen dan kan je alle achievements met één band spelen.

zeker weten? :9 hij hoort te unlocken bij het savescherm

15. r.n

r.n You'llNeverWalkAlone

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet of ik gitaar hero 2 of 3 straks moet halen want zit toch draadloze gitaar bij? en waneer komt die???

16. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    (R)october, Oktober dus. En ja, er zit bij deel 3 een draadloze controller.

17. r.n

r.n You'llNeverWalkAlone

Leuk Bevonden:
    0
    haal ik die maar denk ik daardloos is toch fijner

18. BLACKHAWK EM

Leuk Bevonden:
    0
    Ja zeker weten, er kwam net iemand online ofzo tijdens het saven en toen ik bij mijn achievements keek, stond hij er niet bij... Zijn er niet gewoon nog finishes die ik moet unlocken ofzo, want ik heb nu medium uit...

19. BLACKHAWK EM

Leuk Bevonden:
    0

Dat draad heb je totaal geen last van... ik zou gewoon even denken of je tijdens een nummer in ene zonder stroom wil komen te zitten en of je nu meteen al wilt spelen.. boeit dat je niet zou ik idd even w88... Maar ik weet wel dat er rond die tijd heeeeeeel veel goede games uit komen en dat er nu geen echte toppers zijn.... dus voor mij was de keuze makkelijk..

20. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet eerst alle gitaren kopen ( als je dat nog niet hebt gedaan ).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina