1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero II [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 9 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Mwa, als je het eenmaal doorhebt is het wel makkelijk hoor. In het begin dacht ik ook dat het onmogelijk was, maar bijt je even door en speel je wat meer wordt het na een tijdje wel eenvoudig. :)

2. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Haha klopt, maar ik probeerde er meer mee te zeggen dat ivt pink op oranje die blauwe wel mee valt als je het eenmaal doorhebt en de snelheid en soepelheid in de vingers hebt zitten... Wat ik trouwens egt vervelend vind is dat je door die oranje knop ook in ene je standaard noten verkeerd gaat doen omdat je gewent bent dat blauw het meest rechtse nootje is op die balk...

3. Dark Aldo

Dark Aldo Bitch Please

Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens, jij had die game later dan mij en speelt nu al Hard. Tering, ik moest maar eens opschieten.

4. Mitch rules

Mitch rules ODX.com FC

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben langs Freak Out op hard, gewoon proberen zo veel mogelijk Star Power te krijgen en als je bijna af bent gebruiken. Doe dit niet te laat want als ze ziet dat je nog maar net niet af bent en je gebruikt star power dan kan het zijn dat je af raakt.

Maar met die pink, gewoon een beetje oefenen. Komt van zelf, eerst dacht ik dat ik nooi medium kon spelen maar nu lijkt expert medium voor mij. Dus gewoon oefenen en dan komt alles goed ;)

5. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Het nadeel is alleen dat ik het hele weekend weg was en dat de tour de france dit jaar toch wel HEEEEEL erg mooi is dus ik heb nu alweer 3 dagen niet gespeeld.. En dan schiet et toch niet op... Wel jammer

6. junkyard_sam

junkyard_sam Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dus je moet die guitaren dat je unlockt niet kopen voor die achief ook? ben nu juist nog aan het sparen tot ik 7000 heb voor die laatste van de 3 characters en dan heb ik de achiev

7. C O U G A R

C O U G A R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    HELP HELP!:)
    Wordt gek van psychobilly freakout op medium.
    Het gaat met name over de chorus3 waar je 10000000 x rood ,geel moet strummen.
    IK snap niets van die hammer on...
    ALs je nu eerst rood hebt dan geel hoe moet je dat dan doen?
    Eerst rood aanslaan dan vinger van rood en dan geel en dan niet aanslaan??En daarna dit 100000x doen?

Hoe zit het dan als je eerst geel hebt en daarna rood?
    Alle help is welkom,want de laatste paar nummers zijn te iri voor woorden op 5sterren!

8. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Als de noot hoger wordt, zoals in dit geval, kun je de lagere noot ook in blijven houden. Hij pakt toch alleen de hoogste noot als het goed is. Dus dan is het de rode fret + aanslaan en daarna alleen maar de gele fret erbij indrukken op het juiste moment.

Eerst zowel geel als rood ingedrukt houden. Als de gele noot voorbij komt moet je 'strummen' (:9) en daarna hoef je alleen je vinger van de gele fret af te halen om de rode noot te spelen. :)

Hoop dat het duidelijk is, want beter krijg ik het niet uitgelegd. Toch wel irritant om zoiets duidelijk te maken. :9

Edit: Overigens ben ik eerst op Hard begonnen en heb ik Psychobilly Freakout later pas op vijf sterren gehaald. Toen was het opeens best makkelijk.

9. C O U G A R

C O U G A R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb psychobilly zonder hammer uitgspeeld op 5 sterren:)
    Moet nu nog 3 nummers en dan komt die uitleg van jou heelll
    goed uit ,want ik verlies continu de de star power hierdoor.
    Thanks voor de uitleg WOOFFA!

10. Jorden Ajax

Jorden Ajax Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wordt het mogelijk je GH2 gitaar ook in 3 te gebruiken?

11. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
  12. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Zelfs in Rock Band. :) Heb meer vertrouwen in die game gekregen dan in GH3.

13. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    hoe dat zo? wat is er mis met GH3? kun je ze niet beter allebei kopen?

14. Cybermaxxx

Cybermaxxx It just a game!

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of er bij Guitar hero 3 een draadloze gitaar zit? Of is dit bij 2 ook al?

Groetjes,
    Robin

15. Mitch rules

Mitch rules ODX.com FC

Leuk Bevonden:
    0
    Bij 2 niet bij 3 wel. Maar je heb geen last van dat draad dus...

16. Cybermaxxx

Cybermaxxx It just a game!

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, bedankt dan wacht ik 3 af.. ;)

17. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Als je de gitaar van Guitar Hero 2 bij Rock Band kunt gebruiken, kan je de gitaar van Guitar Hero 3 ook bij Rock Band verkopen ?

18. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    de gitaar van Rock Band heeft 2x 5 setjes knoppen. 5 knoppen zoals we gewend zijn en de andere 5 knoppen voor de solo's. Het idee achter de soloknoppen is nog niet bekend maar misschien is het wel zo dat je bij de solo's niet hoeft te strummen en dat je alleen de soloknoppen in hoeft te drukken.

Degene die Guitar Hero 3 en Rock Band kopen hebben wel meteen een normale en een basgitaartje.

19. Dark Aldo

Dark Aldo Bitch Please

Leuk Bevonden:
    0
    Damn, Hard is.. Tja.. Uh Hard. Ik begin het wel steeds beter te kunnen, en dat voelt wel goed eigenlijk.

20. Jorden Ajax

Jorden Ajax Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is ook guitar hero 3 straks zonder controller te krijgen want een beetje duur om weer 80 euro neer te leggen...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina