1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero II [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 9 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel het idee dat Hyper Speed het een beetje makkelijker maakt als je wat gevorderd bent in de game. Op de een of andere manier werkt minder bedenktijd juist in je voordeel, terwijl je toch andersom zou verwachten. Nu ik eenmaal Hyper Speed gewend ben wil ik niks anders meer. Als ik de cheat vergeet te activeren en ik begin te spelen erger ik me kapot aan de trage manier waarop de noten van boven naar beneden komen :x

Laatst bewerkt: 31 jul 2007
  2. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Btw, wat bedoelen ze met die lefty flip?
    Is namelijk voor die Hendrix Award maar begrijp niet zo goed hoe je die kan halen.

3. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Naar Options gaan, Lefty Flip aan zetten. Dan strum je met links en bedien je de frets met rechts, net andersom dus :)

4. pain of salvation

pain of salvation Tetragrammaton

Leuk Bevonden:
    0
    Wel godverdomme, ik had m maandag bij bol.com besteld(voor 21:00 besteld morgen in huis) en heb m nog steeds niet:'-(

Was net letterlijk uit mij werk naar huis gaan crossen....gvd.|:-

5. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    op de een of andere manier vind ik hyperspeed mode veel makkelijker dan expert zelf:confused:, speel liever zonder hyperspeed mode :)

6. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren er terug in gevlogen met GH2. Was gestopt op het einde van medium career. Moet daar nog 6 liedjes halen op 5 sterren. Gisteren dus eindelijk begonnen met HARD. Het valt eigenlijk nog goed mee. Alleen moet ik ff wennen aan mijn positie om die 5de noot te kunnen gebruiken. Dit lukt (nog) niet zo goed.

Zo te zien zijn er hier een paar experts, enige tips?

7. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 'm inmiddels hier liggen...echter wacht ik nog steeds op de Xbox 360 die ik afgelopen vrijdag al bij bol.com had besteld.
    Schijnt dat ze die niet meer op voorraad hebben...maar als je gaat bestellen staat er 24 uurs levering...wordt er niet wijzer uit.

8. -=DEMO=-

-=DEMO=- Goten!!

Leuk Bevonden:
    0
    Chill hè!? Vriendinnen diggen dit spel gewoon helemaal :thumbs:, die van mij ook al, en da's niet eens een metal fan (maar rock begint al te komen :cool:).

9. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    You can't kill the metal. The metal will life on!

Ik ben terug van vakantie, en ik ben meteen weer volop GH aan het spelen. Ik zit er zelfs aan te denken om een PS2 te kopen voor GH1 en GH Rock the 80's.

Een Playstation 3 doe ik maar niet aangezien je daar je Guitar Hero controllers niet kan aansluiten. Tenminste dat heb ik gehoord, is dat waar? Want anders koop ik gewoon een PS3.

10. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    GH controllers van de PS2 werken idd niet op de PS3.

11. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb bij verschillende winkels gestaan maar kon hem gister nergens krijgen. Heb hem daarom vandaag maar bij de bart smit gehaald.

Maar tering wat zuig ik in dit spel. Dit is ff wat anders dan gears of dirt :+

12. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Oefening baart kunst. :)

Wel jammer dat de controllers niet werken op de ps3.

13. r.n

r.n You'llNeverWalkAlone

Leuk Bevonden:
    0
    hahaha ja is echt mooi mijn vriendin vind ook wel tof & wij houden beide niet van dit soort muziek wij gaan meer naar Hardcore/hardstyle/french-tek/jump feesten maar dit spel is super vet:D

14. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Probeer met je hand te schuiven, verder vind ik het handig om m'n hand te plaatsen met de pink op de oranje, zodat je de groene overhoud die niet bedekt is ( de wijsvinger kan je makkelijker strekken ).

15. Dark Aldo

Dark Aldo Bitch Please

Leuk Bevonden:
    0
    YEAH! Ik heb net Psychobilly Freakout gehaald op 5 sterren, eindelijk!
    Damn, wat een machtig gevoel... Nu alleen nog Carry me Home, Institutionlized(ja, of zoiets), Hanger 18, Freebird, The Trooper en nog eentje die ik zo even niet weet...

16. pain of salvation

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag binnegekregen, verslavend spel! Ben nog in de trainingen bezig(easy) want het is even wennen ga namelijk nog steeds vaak in de fout. Me like "Woman". Ben gelijk helemaal hooked.

17. rdswart

rdswart Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het lukt me maar niet om expert uit te spelen.. zit in tier 8, bij de laatste songs.. hangar 18 etc. zijn echt te ziek voor woorden, die lukken nooit!

18. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik herneem mijn woorden van 'het valt nog goed mee'. Vanaf liedje Mother kan ik niet meer volgen. Geraak amper op 50% 8)
    Het lukt mij totaal niet mijn vingers te verschuiven voor die laatste noot te gebruiken. Dan maar proberen 5 sterren te halen op medium. Moet er daar een stuk op 6 halen.

19. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hyperspeed? leg uit

20. pain of salvation

Leuk Bevonden:
    0
    Hm, Heart-shaped Box op easy lukt mij maar niet, lijkt wel of ik niet snel genoeg of kan strummen, iemand tips?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina