1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero II [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 9 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Gehehe, net Hush op 5 sterren gehaald. Expert. :p

Blijft geinig, dit spel. Alleen Bad Reputation en Tatood Loveboys nog halen...En dan heb ik de eerste 5 'delen' op 5 sterren in Expert mode. Alle nummers op 5 sterren halen lukt me toch nooit. XD

2. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Never say never :b:

3. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag ook alles op 5 sterren medium en nu op naar de vakantie... Moirgen om 3 uur opstaan:'-(

4. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    Hyper speed mode:
    Press Blue, Orange, Yellow, Orange, Blue, Orange, Yellow(2) at the main menu. The frets will be moving faster. You can still save your game when this code is enabled. Repeat this code to disable its effect.

alstu :) je had zelf ook wel even kunnen zoeken op het netO-)

5. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63

Je hebt toch geen vingerversterkende middelen gebruikt?

Maar jah, soms heb je jouw rock on en soms zuig je gewoon.... helaas is dat laatste op mij van toepassing. Ik kan nog steeds niet Hangar 18 op expert halen, ik kan zelf het begin met mijn ogen dicht spelen maar de solo is te krampachtig |:-

6. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Spaar je je Star Power op tot de solo ?

7. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    hanger 18 ga ik steeds af bij 90% van het nummer met hyperspeed en ergens bij de 75% zonder hyperspeed8)

8. rdswart

rdswart Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand of die 80's pack ook op de 360 komt? En is de gitaar van GHII ook te gebruiken bij GHIII? Leuk voor coöp..

9. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja sorry, das waar had daar ff geen erg in.
    Maargoed Als je vervolgens hypermode uit wil hebben kan dat dan uitgezet worden d.m.v. dezelfde code nogmaals in te voeren?

Maar hoe ken t nou datt voor jou met hyperspeed makkelijker is? Ik heb t af en toe op expert van nou t mag wel ff wat rustiger om dat het soms niet te volgens is.

Maar aan de andere kan ken ik het och wel begrijpen... woman op expert vond ik makkelijker dan op hard :confused:

10. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    of tie voor de 360 komt weet ik niet. maar zou wel geinig zijn.

zo ik ben lekker bezig :confused:

SHIT dubbel post sorry

En ja de gitaar GH2 is ook te gebruiken voor GH3.
    Niet voor rock band. wat daar heb je nog eens 5 fretten extra ( volgens mij voor solo`s )

Laatst bewerkt: 3 aug 2007
  11. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    mij leek 80's pack eerst wel leuk, totdat ik review zag op gamespot van de ps2 versie. Het ging me niet om mening van reviewer over hoe leuk die was maar over hoe weinig er in dat spel zit.

Niet eens alle poppetjes uit GH2 zitten erin, ook geen nieuwe. En er zijn maar 30 liedjes voor de prijs van een normaal xbox spel terwijl dit toch duidelijk een expansion pack achtige game is.

even omrekenen uitgaande van 50 euro bij een gunstige pre order winkel.

4 extra liedjes op live marketplace is 5 euro ongeveer.

dus heb je voor 50 euro 40 liedjes met dat tarief. en dan reken ik nog gunstig.

dus krijg je 10 liedjes te weinig voor die prijs.

12. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Whupee-do! Ik heb Bad Repution 5* op Expert! Tatood Loveboys is echt kut, ik krijg telkens dat snelle gedeelte niet goed. :p

13. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Ik heb een volle starpower bij de solo, het eerste gedeelte tot de big riff kan ik zonder starpower. Ongeveer bij 60% gebruik ik de starpower en red ik het tot het rustige stukje voor de rest van de solo. Het probleem is dat ik 1 soort riff niet onder de knie kan krijgen waardoor ik net het kleine beetje starpower misloop om het nummer te halen, ik kom elke keer tot 90-95% en dat is frustrerend. :mad:

14. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Gister dit spel voor het eerst gespeeld.
    Wat verslavend zeg!!!
    Heb de Easy mode bijna uitgespeeld, daarna naar Medium en zo verder. :)

15. Dark Aldo

Dark Aldo Bitch Please

Leuk Bevonden:
    0
    Ik raad je aan om gewoon easy te doen eerst, dan medium uitspelen. Dan Easy uitspelen op 5 sterren, en dan medium proberen op 5 sterren. Probeer tegelijkertijd met Medium op 5 sterren ook Hard te halen.. Worked for me.

16. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Werkt niet bij mij? :confused:
    Ik hoor geen geluidje ofzo ter bevestiging dat ie goed is, en ik merk tijdens het spelen ook geen verschil..

Doe ik iets verkeerd? :eek:

17. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    ja, want als het lukt dan staat er iets van hyperspeed mode on. en je hoort een jankend gitaar geluid. en je merkt het duidelijk wel;)

Blauw, Oranje, Geel, Oranje, Blauw, Oranje, Geel, Geel. probeer het beetje in dezelfde snelheid hoeft niet super snel maar wel met een redelijk tempo:)

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dit heb ik nog nooit meegemaakt: oefenen met het invoeren van een cheatcode :+

19. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    De "BOYOBOYY" hyperspeed cheat moet je wel redelijk snel spelen, zie het als een snelle solo. Je ziet zelf in beeld dat de cheat is geactiveerd, vergeet niet dat het in het hoofdmenu moet waar je tussen de career en de multiplayer etc kan kiezen.

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Eindelijk gelukt :9

Opeens al mijn highscores verbroken toen ik Hyperspeed had aangezet 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina