1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero II [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 9 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    En de oranje knop dan? :+

    Ik vind het echt van de zotte dat die losse gitaren nergens te krijgen zijn.
    Je stopt multiplayer in je game en vervolgens verkoop je de losse gitaren die de multiplayer mogelijk maken niet.

    Ik begrijp dat soort dingen echt niet.

    Ik vind het ook jammer dat er weer zo'n groot verschil tussen medium en hard zit. Ik zal wel iets niet goed doen, want ook ik krijg het niet voor elkaar. Ik heb alles op medium gehaald met 5 sterren en toch zuig ik weer onwijs op hard.
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2007
  2. RRroger

    RRroger Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    1
    Vond de overgang ook erg lastig maar door veel te proberen ben ik al een stuk verder gekomen. Ook is het handig om de training mode te gebruiken. Zeker bij snelle solo's.
     
  3. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Affirmatief...

    Gewoon blijven proberen, nummers leren kennen, patronen ontdekken, veel de practice mode gebruiken, en het wordt vanzelf makkelijker.

    Een week geleden had ik hetzelfde, dacht dat ik het nooit zal halen, en nu speel ik alle nummers op expert (niet met gemak, maar haal ze nu wel door al dat oefenen).

    Succes.
     
  4. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    je kan wel met controller hoor, oranje knop is geloof ik dan A knop (groen)

    by the way er zijn ook leuke bonus tracks, ik vind Less talk more Rokk leuk
     
  5. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Jordan, de rest is net wat minder leuk dan de oorspronkelijke tracks.. Maar ik heb ze nog niet allemaal, misschien wordt ik nog wel verrast :+

    Na heel lang vastgezeten te hebben op Psychobilly Freakout en Laid to Rest op Hard heb ik ze gister gewoon allebei gehaald *) Net als 4 van het achtste rijtje: Ik moet nu alleen nog Carry me Home om Free Bird te halen. Maar ik wordt echt niet goed van Carry me Home :|. Misschien maar weer eens practice mode gebruiken: de laatste keer dat ik die nodig had was met Woman op Hard.

    Ik vond de Encore van het 7de rijtje, YYZ, erg tegenvallen qua lastigheid. Ik had wel wat meer uitdaging verwacht na Psychobilly Freakout en Laid to Rest. Misschien is het omdat ik zo'n gitaar god ben dat ik het zo wegspeelde :+
     
  6. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, YYZ is een eitje als je psychobilly freakout hebt gehaald. Ga nu maar weer eens proberen woman op 5 sterren te halen. Wil maar niet lukken, m'n topscore is 133.000. Weet iemand hoeveel je moet halen voor 5 sterren?
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Weet iemand hoe je die überhaupt moet halen? :+
     
  8. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha8) Veel blijven oefenen. Je moet dat stuk met geel-blauw en dan rood geel blauw perfect kunnen spelen en dan je starpower voor de lastige solo bewaren. Practice mode is your friend ;)
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    fok die practice mode Op slowest kreeg ik dat stuk nog niet voor elkaar, ik raakte in paniek bij het zin van zoveel verschillende kleuren zo kort achterelkaar.
    8)
    Dat is op een gegeven moment ook bv. mijn probleem bij Free Bird, hoe de fok moet ik bv. geel-blauw combo's doen? Die knoppen komen maar 1 milliseconde na elkaar :+ Of als je 3 miljoen keer achterelkaar dezelfde kleur krijgt... Dat ritme houd ik ook nooit vol.

    Aaargh!

    Maar het blijft wel een vet spel :D
     
  10. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    139284, dus je bent er bijna :thumbs: (volgens www.scorehero.com)

    Dudes... ik heb zojuist de Carreer uitgespeeld op Hard!! *)
    Rock on [​IMG]
     
  11. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ik heb gelezen, weet dit niet 100% zeker hoe je vijf sterren haalt.

    Het gaat niet om je uiteindelijke score, aangezien liedjes erg verschillen in aantal noten en in lengte en starpower enzo.


    Ik las dat je gemiddelde multiplier 2,7 moet zijn.
     
  12. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Het zal ongeveer op hetzelfde neerkomen. Ik had gelezen een multiplier van 2.8, maar als je een gemiddelde multiplier van 2.8 hebt moet je ook een bepaald aantal noten goed spelen, en daar zal die score dan wel op gebaseerd zijn. Ik weet dus ook niet precies hoe het zit. Er staan scores op die site die ik gaf, maar het zou net zo goed de multiplier kunnen zijn.
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wie kan me wat liedjes aanraden voor de 1000 note streak , 300k en 600k (co-op) achievements?
     
  14. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Alle 3 Free Bird op Medium, al heb ik zelf de 600k en 1000 note streak nog niet :+ (heb ik gelezen op xbox.com forum ;))
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hmmm... moet dus uiteindelijk te doen zijn :)
    Free Bird gaat opzich wel goed, alleen zitten er een paar stukjes in die ik gewoon nog niet onder de knie krijg (snelle noten wisselingen enz.)
    Practice mode dan maar :D

    Straks nog ff snel in Co-op de 1000 note streak achievement halen. Heart Shaped Box @ Easy ftw 8)
     
  16. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    is lastiger dan je denkt.


    Als ik voor 100% noten ga dan mis ik soms 1 noot. dus het lukt me 1 op 3 keer.

    maar nu speel je met 2 mensen die perfect moeten spelen
     
  17. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    1/3 * 1/3 = 1/9, dus het lukt 1 op de 9 keer met z'n tweeën waarschijnlijk :)
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    heart shaped box heeft 578 noten, dat betekend dat je alle twee minstens de helft van het liedje perfect moet spelen. Dat is niet zó moeilijk.
    De vorige keer zaten we er 10 noten vanaf, dus het is zeker te doen.
     
  19. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    je zei toch 1000 streak?

    dat wil zeggen 500 noten per persoon dat is niet de helft eerder 84%
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ehm..ja bedoel ik ook :)
    ik was ff verward met de 500 note streak.
    Maar ook 84% is best te doen. Op easy dan :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina