1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero II [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 9 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaah.. heb Carry me Home net op hard gehaald :D
    ben nu bezig met Institutionalized
     
  2. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik niet. O-)

    Echt niet. Ik heb al m'n achievements eerlijk behaald. *)
     
  3. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja Ja ;)

    Nee ik geloof je :p
    Kan je niet een keer een filmpje maken van jou skills? :9
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Man, ik zit echt te twijfelen. Speelt de game echt lekker met gitaar + draad? En is het de 40,- echt waard? (GH III Demo vind ik geweldig) En moet je een grote kamer hebben? Aangezien je ook swings moet maken ofzo hoorde ik?
     
  5. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee je hebt geen grote kamer nodig moet alleen maar je gitaar een tikje omhoog doen om star power te activeren.. en JA het is het zeker waard :9
    Hoor van verschillende mensen zelfs dat ze gitaar met draad lekkerder vinden spelen dan de draadloze gitaar (lees het GHIII topic maar is door zijn erg veel problemen met die gitaar).
     
  6. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Daarmee bedoelde ik, sommige mensen :+
    Je kan het verschil zien als ze bv expert 5* hebben bij GH2 en bij GH3 niet eens hard op 5* hebben.
     
  7. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Je hoeft toch niet perse hard te doen? Bassiej had eerst ook aaleen expert uitgespeeld met 3
     
  8. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    hij bedoeld dat ze dan ook expert niet hebben hea :9 dus dat het hoogste wat ze hebben bijv. hard is
     
  9. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo heb je geen garantie op die gitaar?

    Ik las ne tover die aanbieding bij bar tsmit met GH2 voor 40euro en ik twijfel nu of ik hem moet halen.

    Is GH2 wel bijna even leuk als GH3? En is die gistaar niet veel slechter ofzo? Is ie wired neem ik aan?

    En als je zo'n defecte gitaar heb heb je dan geen garantie? Kan je nog aan serienummers zien welke gitaren goed zijn en welke slecht?

    Verder nog dingen die ik moet weten voordat ik dit spel koop?
     
  10. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit zei ik 5 posts geleden ofzo :x
     
  11. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    oh lol overheen gelezen, thanks
     
  12. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Hoezo vraag je dat aan mij?
     
  13. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Voor €40 kan je deze game niet laten liggen!
     
  14. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    ik bedoel niet waarom, maar is het echt zo? al gaat ie binnen 2 weken sutk dan krijg je geen nieuwe van MS of de winkel??
     
  15. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    staat die aanbieding online? Ben namelijk van België en ik wil dit spel ook wel eens een kans geven.
     
  16. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    In ieder geval niet van MS. Stellletje krenten...
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Het word nu wel érg verleidelijk om deze game te gaan halen hoor.. €40,- is natuurlijk een koopje voor deze game. Normaal kost 'ie 80 euro? Wat voor songs staan erop? Vooral veel heavy metal? Of lekkere meezing nummers etc etc.
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2007
  18. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
  19. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    weet niet waar die geruchten vandaan komen dat je geen garantie hebt maar dat is onzin.

    Volgens de Nederlandse wet heb je altijd garantie al is het geen garantie voor een jaar.

    90% van alle slechte gitaren doet het vanaf het begin slecht en deze kun je gewoon inleveren in de winkel.

    Er was namelijk toen het spel uitkwam een slechte lading guitaren. Toen ik destijds bij MM dit kocht en vroeg of ik hem kon ruilen als ik zo'n slechte had zou dit geen probleem zijn.

    Die slechte lading is overigens al lang verkocht. Wat er nu in de winkel ligt zijn bijna alleen nog maar de goede wat guitar hero 2 betreft.

    En het spel is zeker de moeite waars. Ik vind beide guitaren fijn om mee te spelen.

    GH 2 doet niet onder voor 3. Ook is 2 makkelijker om in te komen dan 3.

    De liedjes uit GH 2 en 3 zijn bijna allemaal van de afgelopen 30-40 jaar. Er zitten slechts enkele nummers in die pas uitgekomen zijn.

    Dus wat muziekkeuze betreft zijn ze allebei vrij tijdloos.

    Het is geen singstar waar vaak de huidige top 40 veel in vertegenwoordigt is.
     
  20. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Je zal vast wel ff garantie hebben. Maar niet zo lang, en Microsoft vergoed helemaal niks. M'n GH2 disk was eerst gemold door de Xbox 360, en ze willen het geeneens vervangen omdat het niet hun verantwoordelijkheid is. BULLSHIT! Activision heeft een goed product geleverd, die Xbox had 'm gemold. ¬¬
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina