1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero II [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 9 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer is die guitar apart tekoop? Ben hopelijk volgende week in bezit van de game alleen :+
     
  2. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik gok zo dat Rbz The Trooper nog moet halen... :p
     
  3. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Gitaar is al een paar weken los te koop. Free Record Shop had hem in elk geval staan.
     
  4. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Guitar hero 2 gitaar bedoel ik! maar dankjewel zal eens loeren
     
  5. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Ik moet alleen Carry me Home, vrijdag ga ik daar even tijd in steken.
    Ik moet en zal em halen en aangezien het activeren van de starpower beter werkt met de nieuwe controller verwacht ik dat ik em snel heb.
     
  6. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja die moet ik nog ja. Wat een ongelofelijk *&*^&%(* nummer is dat. En er sit een kras op me disc dus dat nummer doet het sowieso niet -_-"
     
  7. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is het een beetje dom, maar wat is FC? Ik zie bijvoorbeeld op scorehero.com FC staan bij stats.. en op youtube.com zie ik het ook welleens voorbij komen.
     
  8. wibraman

    wibraman Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Full Completion, een liedje halen op 100%, zonder een noot te missen.
     
  9. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Full combo eigenlijk, dus je mag je note streak gewoon het hele nummer niet onderbreken.
     
  10. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Full Completion :p Leuke variant. Net ff Can't you hear me knocking FC. Leuktog.
     
  11. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Linke poot hiero. Hoe houden jullie hem dan vast als je links bent? Of ben je gedwongen om hem rechts tehouden...
     
  12. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je lefty flip voor,, dan zie je de noten dus andersom in beeld komen en ist makkelijker om te spelen met linker hand
     
  13. wibraman

    wibraman Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb het eigenlijk nooit gelezen wat het nou betekende, maar toen ging ik nadenken en vond ik dat wel logisch klinken:9
     
  14. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bleef steken op het einde van medium toen GH3 uitkwam, ik zat vandaag mijzelf af te vragen hoe ik nu de medium nummers(de laatste 2 tiers) van deel 2 zou doorstaan nu ik met GH3 op het einde van Hard zit.

    Conclusie: Ging zeer goed, ik haalde zelfs de 200k club achievement op Free Bird in 1 keer, al ben ik van mening dat GH2 een stuk moelijker is dan GH3 aangezien ik bij GH3 alles in een weekje/2weken op 4 sterren of hoger had(medium) en met GH2 toch wel een maandje of 2 en zelfs freebird haalde ik nu niet op 5 sterren wel 4, was 3.
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2007
  15. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat idee heb ik ook had de game vrijdag en heb nu medium alles 5* alle nummers in 1x 5* gehaald, terwijl ik bij GH2 net met Hard klaar ben, dus dan zou je minstens verwachten dat er een paar 4* bij zitten de 1e keer maar nee hoor:+
     
  16. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Er zit ook wel een enorm verschil in moeilijkheidsgraad tussen Medium en Hard. Dus als je Hard een beetje kan is Medium een eitje als het goed is :+
     
  17. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Guitar hero 2 word mijn eerste Guitar game (klinkt logisch) Maar hij is dus lastiger? Had gehoopt op een iets makkelijker :+ Daar gaan mijn kerstvakantie uren :+
     
  18. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol hebben jullie ook dat als je lang speel tof speelt als je moe bent soort vage blurry water effect vision krijgt in je ogen.

    Zieke shit, 2 maken op live hebben precies hetzelfde.
     
  19. V1NC

    V1NC -/_V

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    denk dat dit te maken heeft met het egt focusen op de noten die van achter naar voren komen (tunnel effect achtig) en dat je toch non-nadenkend je ogen veel langer openhoud zonder te knipperen omdat je bang bent noten te missen ;) betrap mezelf hier ook heel soms op8) en dan speel ik nog steeds de Demo XD miss dat ik GH3 toch maar moet cancellen :p
     
  20. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    easy is niet zo moeilijk hoor.. en als je easy echt goed kan spelen is medium ook niet echt moeilijk (nummers als Psychobilly Freakout daargelaten :9) maar dan komt hard pas 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina