1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero II [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 9 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Splintertje

    Splintertje Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook alle nummers op 5 sterren op medium maar als er veel dezelfde noten achter elkaar komen kan ik niet snel genoeg
     
  2. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Probeer eerst alle nummers op medium op 5 sterren te halen, dan is het een stukje makkelijker om met hard te beginnen. Wat vooral lastig is, zijn de solo's. Oefen veel hammer-ons en pull-offs, en ga evt. practice mode doen. Ik heb zelf amper practice mode gebruikt, ik heb gewoon heel vaak geretry'ed.

    Als je hard uithebt is de stap naar expert gelukkig wat makkelijker :)
     
  3. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok thx voor de replys.
    Ben al op 3 kwart met de 5 sterren op medium....
     
  4. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ben nog bezig met 5 sterren op alle meduim songs, alleen heb ik op hard de eerste lijst allemaal 4 sterren (1 vijf sterren) maar kan woman maar niet halen XD.
     
  5. daaf

    daaf Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu ook bezig met 5 sterren op medium. Ben een aardig end op weg. Van de eerste paar tiers lukt alleen message in a bottle niet. Heel vreemd. Misschien vind ik het een k*tnummer, dat kan natuurlijk ook. Van die eerste 5 lijstjes is bijna alles 5 sterren met uitzonderingen van een paar nummers 4 sterren. alleen message in a bottle blijf ik steken op 3. Vanmiddag nog maar eens proberen. Ik geef te snel op denk.
     
  6. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    echt joh woman wil maar niet lukken
    heel vervelend
     
  7. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    mmm ik zit nu vast op het nummer freya ofzo, ik dacht blok 6 op hard hij is gewoon te irritant
     
  8. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ik heb zo een zin om hard te gaan proberen maar moet nog 3 nummers op 5 sterren op medium dus ben op nieuw begonnen met een nieuwe band om hoge scores te halen zodat ik in de top score van mijn friends list zit en om alle gitaren met finishes nog te unlocken en medium is gewoon te makkelijk.

    Ik doe alles liedjes met 1 tot 2 missers en 1 op de 4 liedjes heb ik perfect.

    Ik ben nu bezig met Blok 6 halverwege dus hoop dat ik dit keer Psychobilly freakout, Free bird and zo'n grunch nummer waar ik titel niet van weet uit laatste blok ook 5 sterren kan halen.

    Dan doe ik daarna alle bonus tracks op 5 sterren en weet ik zeker dat ik goed genoeg ben om aan hard te beginnen
     
  9. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Gewoon je starpower sparen tot het punt waar je normaal dood gaat en daar gebruiken dan gaat je rock meter niet zo snel in t rood ;)
     
  10. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom maar niet voorbij "Stop" op Hard. En als ik hem al haal, dan heb ik Psychobilly Freakout in het vooruitzicht.. Joepie. Kramp, here I come.
     
  11. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    nadat je hem 1 keer hebt uitgespeeld gaat hij meteen een stuk beter :)

    ik heb nu een al een week geen xbox meer en dit spel mis ik echt het meest, het is te verslavend :mad:
     
  12. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Met een moeilijkheidsgraad als medium word ik altijd overmoedig en denk ik dat het te makkelijk is en mis ik er toch weer 3 of 4 :p
     
  13. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ja begrijp me niet verkeerd met medium is gewoon te makkelijk bedoel ik dat ik nu op het punt ben dat medium voor mij persoonlijk te makkelijk is,

    maar ik heb in het begin ook moeite gehad met medium hoor en het heeft me een tijdje gekost voordat ik een flink aantal nummers onder de knie had


    [edit]

    ben net op hard begonnen. Dat begon echt pittig, maar na de eerste 2 liedjes ging het iets beter en haalde ik steeds 4 sterren, totdat ik bij woman kwam en er inderdaad niet voorbij kom
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2007
  14. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe. dat kende ik woman is zo irritant. volgens mij heb ik die met zo veel mazzel gehaald. Het publiek wou me steeds van het podium afkegelen maar ik kon nog blijven staan :9
     
  15. daaf

    daaf Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Woman is lastig ja. Was met medium bezig om alles op 5 sterren te doen, maar elke keer vastlopen op een paar verschrikkelijke nummers uit de laatste blokken ben ik maar aan hard begonnen. Dat ging steeds beter, sommige zelfs als eerste x 5 sterren, maar woman..pffffff.. terwijl ik hem op medium ook in 1x had met 5 sterren. Dat gepingel gaat zo snel
     
  16. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Bijna alle liedjes op hard gaan prima,maar nog steeds veel moeite met "psychobilly freakout"
     
  17. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, hier komt dus een vraag van een beginneling. Ben sinds zaterdag in het bezit van mijn eerste Guitar Hero game. Ik heb mij al rot geamuseerd. De easy mode is zonder enige moeite geweest al is het natuurlijk ff wennen. Nu gisteren met normal mode begonnen en dit was een wereld van verschil voor mij. (één liek op hard getest en dit was na 17% al gedaan)

    Mijn vraag naar de meeste ervaren spelers hier: Hoe gebruiken jullie uw vingers? (en ik spreek hier alleen over gebruik van gitaar mannen *) )
    Gebruiken jullie steeds dezelfde 3 vingers als op de easy mode en schuiven jullie door op de knoppen of maken jullie ook gebruik van pink?

    Alvast bedankt voor advies.
     
  18. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik gebruik m'n pink af en toe, als ik hem nodig heb, maar meestal is het wijsvinger middelvinger en ringvinger voor mij. En dan een beetje 'dansen' over de hals, soms zit ik met m'n wijsvinger op blauw en soms op rood.. maar dat zal bij velen anders zijn :+
     
  19. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    heb m vandaag ook gekregen. en dat probleem met links en rechts handig valt heel erg mee... ik kan m gewoon met rechts spelen hoewel dat wel ff wennen was in het begin.
    had er veel meer problemen meer verwcht:)
     
  20. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik gebruik bij medium altijd mijn pink voor blauw want anders als ik naar rechts en links ga druk een knop mis.

    Nu ik hard begin heb ik daarom wel moeite met oranje
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina