Dan mis je het andere stuk van de breakaway kabel, je moet namelijk die ronde aansluiting op een verloopstukje aansluiten waar een USB-aansluiting aan zit, en dan kan je hem erin pluggen. En als je die niet hebt, moet je of die gast even navragen of hij hem nog heeft, en anders moet je een Xbox 360 controller kopen die ook een breakaway kabel heeft.
Die zijn dus niet apart te verkrijgen? zal morgen toch nog even goed zoeken en anders even contact opnemen. Bedankt in ieder geval!
deze is nu toch ook lost te koop? (zonder gitaar) ,.. bij mij in de buurt liggen nog steeds alleen de bundels,.. ik wil alleen de game. weet iemand een webshop oid die m los verkoopt?
Nee de game is niet los te koop. Waarschijnlijk is dat zo omdat toen gh2 uitkwam er nog geen andere game met gitaar was.
Hier is die nog los te koop: http://www.play-asia.com/paOS-13-71-dh-77-4-49-en-15-guitar hero-70-28uh.html
Maaannnzzz! 3 nieuwe Expert Full Combos vandaag! Woehoe! #19: Carry On My Wayward Son!!! #20: Billion Dollah Babies #21: Monkey Wrench Weer een mijlpaal bereikt! 30 FC's moet zeker lukken. Ik heb er nog een aantal 100% of die nét niet lukken. Of waar ik gewoon geen zin in heb (Yes We Can...).
Vandaag eindelijk op hard uitgespeeld, Freebird was echt een bitch.. Less Talk More Rokk is trouwens mijn favoriete nummer
Kicked to the Curb FC! WTF @ solo. Ik had best mazzel, ik ging eigenlijk voor een redelijke highscore.
ik ging gister effe al die extra nummers spelen heb ik ze allemaal gedaan op hard op six na die heb ik op medium gedaan.. krijg ik die Achievement niet er staat toch nergens dat je het op 1 niveau moet doen
Lekker grote kick. Ik kom hier maar even mijn blijdschap uiten over deze achievement Yngwie Malmsteen Award Got a 1000 note streak 30 760 van 1000 42 van 50 prestaties Game heb ik inmiddels bijna anderhalf jaar, en eindelijk de 1000 notestreak gehaald! Zo mooi om te zien hoe ik die stukjes nu zonder moeite haal waar ik een jaar geleden nog in wanhoop riep dat ik het nooit zou kunnen. Nu valt het me ook weer op hoe goed de tracklist is bij GH II. Bij GH III en RB ken ik de titels nog steeds niet van buiten, terwijl ik zelfs nu (na het al meer dan een half jaar niet gespeeld te hebben) me nog steeds de notechart + melodie voor de geest kan halen van GH II.
\o/ gefeliciteerd ik heb GHII nog maar een week maar ik vind dit deel stiekem ook het leukst (heb Rock Band erdoor nog nauwelijks aangeraakt)
Vind guitar hero 2 qua nummers het misnt leuk. Weinig bekende(ja ben nog jong, dus zal daardoor komen) maar toch ook wat nummers die ik minder VIND om te spelen. Guitar hero 3 heeft vind ik een leukere tracklist. Ging wel makkelijker door medium dan op Guitar hero. Komt waarschijnlijk doordat ik medium veel heb gedaan in Guitar hero 3.
Tsja, als bij Rock Band alle dlc er niet was, en de drums en vocals, dan vond ik GH2 ook beter. Maar qua gitaar is GH2 beter ja (de main setlist vooral). Ik pak GH2 nog regelmatig op voor nummers zoals Beast and the Harlot, Hangar 18 en Surrender.
Ik heb GH II nu ook eindelijk in huis, en is echt een geweldig spel. Ook al kan je er niks van, je hebt er toch plezier van. Maaruh, 2 vraagjes: 1. Er is een aansluiting op de gitaar, deze zou dienen voor een effect pedaal (volgens een artikel op een website) die na de release van het spel ging uitkomen. Klopt dat, en zoja waar kan je die dan kopen? 2. Na een lied of 2 gespeelt te hebben (rechtstaand dus), heb ik soms last van wat troebel zicht. De TV is het probleem dus niet, maar mijn ogen. Gaat over na een paar seconden, maar is toch raar. Hebben er nog mensen last van dat fenomeen?
1. Was inderdaad beloofd, is nooit gekomen. 2. Heb er zelf geen last van, maar is een bekend probleem. Ik heb wel eens dat ik niet vaak genoeg knipper en dat m'n lenzen dus opdrogen... en als ik dan knipper doet het toch pijn . Probeer dus jezelf te dwingen af en toe te knipperen, dan zal het wel over gaan
1. Best jammer 2. Ik heb geen lenzen, maar blijkbaar komt het probleem ook voor zonder lenzen. Bedankt voor de snelle antwoorden, kga dan maar terug wat GH II spelen
GHII achievements zijn wel een stuk makkelijker, het spelen lijkt me ook net iets makkelijker. Bij 3 zit ik beetje vast dus ga GHII lenen, lijkt me dat overgang naar hard dan wat beter te doen is