1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero II [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bassie, 20 feb 2008.

1. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Jeee:

Expert Tour Champ

Beat the Expert tour

2. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Haha gefeliciteerd man :p Ik weet nog hoe blij ik was toen ik hem haalde xD Welke moest je als laatste?

3. Fibroidduck

Leuk Bevonden:
    0
    Free Bird hea:9, trouwens wel droog dat je echt 3489 waarschuwingen krijgt voordat je Free Bird wilt gaan spelen xD

4. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Haha, ja Free Bird lijkt me logisch ja. :+

Ik heb 'm vanmiddag nog ff gespeeld. Een paar toppers gespeeld. :) Ging redelijk klote omdat m'n tv stuk is, en nu moet ik t op een klein pest schermpje spelen. xD

Laatst bewerkt: 4 sep 2008
  5. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Did someone say: Carry on my Waaaaaaaaywaaaaaaaaard Sooooon? :+

6. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Oh, ehmmm... Nee. 8) Ach, in RB2 ga ik die weer genoeg spelen. :D

7. Nemmii

Nemmii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    iemand tips voor Hangar 18 en dan vooral guitar solo 5,6,7,8,9 , ga altijd af op 67%,75% of 90%
    Dit is voor expert trouwens, moet nu hangar 18 en freebird nog.

8. hacktic

hacktic PSN ID: hacktic

Leuk Bevonden:
    0
    pff ik ben nu bij het rijtje van "Rock This Town" en "Laid to Rest" en "Psychobilly Freakout" op expert, maar moet toch ff oefenen ;)

9. Nemmii

Nemmii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laid to rest had ik zo gehaald , gewoon goed strummen en starpower op goeie moment. Rock this town is een kut nummer , kon hem niet maar toch gehaald met roodknipperend door die stukjes , ik dee alleen groen rood geel heen en niet terug. Psycho gewoon op pratice kijken hoe de noten lopen, dan is het begin heel makkelijk. Iemand nog tips voor hangar 18?

10. SpiNNeNMaN

SpiNNeNMaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je de hammer-ons goed door hebt dan is 'laid to rest' vrij eenvoudig.
    mocht het problemen opleveren dan stel ik voor de hammer-ons te oefenen dus zonder te strummen in practise op slow ofzo.
    'rock this town' is gewoon scherp blijven I guess :p.
    en Psychobilly Freakout is gewoon gek doen.

11. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Rock This Town heb je gewoon precisie voor nodig. Het is namelijk vaak Strum, hammer on, strum, hammer on, en dat heel vaak achter elkaar. Als je dat onder die knie hebt, dan rock je de stad redelijk snel. :+

12. Nemmii

Nemmii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat heb ik dus nooit gekunt en nu nog steeds niet. altijd rood knipperend door dat stukje heen. Hangar 18 is gewoon teveel guitar solos achter mekaar.

13. Nemmii

Nemmii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens , freebird expert.... wtf....
    Dat stukje na die oranje en blauw achtermekaar gaat gewoon te snel. Dat lukt me nooit. iemand tips? en dan bedoel ik rood geen blauw SUPER snel en vaak achtermekaar.

14. Fibroidduck

Leuk Bevonden:
    0
    Proberen doorheen te komen met behulp van sp en toch zo veel mogelijk proberen te raken :9

15. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of deze vraag hier helemaal hoort maar dat merk ik vanzelf wel. Mijn vraag is iig of er verschil zitten tussen de GH 2 en de GH 3 gitaar. Zitten er dus meer verschillen tussen beide gitaren dan de kleur en het draadje?

16. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ja die knopjes van de GH3 gitaar zijn irritanter, ik vind de GH2 gitaar beter spelen.

Knopjes => Frets, lol :9

17. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus wat zou ik beter kunnen doen. Gh 3 + Gh 3 gitaar voor 85€ of Gh 3 + 2 GH 2 gitaren voor 89€ waarvan ik 1 GH 2 gitaar zo goed als nooit zal gaan gebruiken. Zit er eigenlijk nog verschil in gewicht ofzo? Dat de ene gitaar goedkoper aanvoelt dan de andere?

18. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    ^Vindt die gitaar zowieso waardeloos, waarom zulke grote knoppen? Jeezus man, zijn er mensen met zulke grote worsten vingers?

Ik had liever een gitaar gezien met kleinere knoppen, zodat je normaal je noten kan pakken ipv je vingers in onmogelijke hoeken te draaien als je bv een middelste knop moet overslaan.

Meer als een echte gitaar ipv een playmobil ding met 10x oversized knoppen erop. Denk dat ik em binnenkort verkoop, kan er 2x niks mee, zelfs de controller werkt sneller/beter.

19. SpiNNeNMaN

SpiNNeNMaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Blijkbaar werkt een GH 2 gitaar net ietsje beter dan een GH 3 gitaar.
    Marja, ik heb alleen een GH 3 gitaar en heb nooit ergens problemen mee. Reageerd prima, Hij is draadloos en je kan hem in 2'en delen om hem makkelijk te vervoeren, in tegenstelling tot de GH 2 gitaar die je niet in 2'en kan delen en een draad heeft van naar mijn weten 2.8m lang.
    Ik zou in jouw geval denk ik gaan voor GH 3 + GH 3 gitaar aangezien je de 2e gitaar niet veel zal gebruiken.
    Desnoods haal je begin November dan Guitar Hero: World Tour + Gitaar als 2e gitaar aangezien deze gitaar nog beter reageerd.

20. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Dat hij draadloos kan is eigenlijk juist waardeloos. Na een paar keer eruit halen (om te vervoeren) zit de hals er niet lekker meer in en dan sluit hij soms niet goed aan en dan kan je bijvoorbeeld 1 noot niet meer indrukken zonder dat je hem weer terug duwt

Deel Deze Pagina