Ik zou het ook zo niet weten, GH2 een tijd niet meer gespeeld Tier 7 is niet de laatste? De encore die je heb gespeeld in tier 7 is dus YYZ en niet Free Bird ?
In een tier zitten 5 nummers + een encore. Op medium hoef je maar 4 nummers + een encore te halen om door te gaan naar de volgende tier. Misschien vergeten die 5e nummers ook even te halen?
Volgensmij heeft medium maar 42 nummers. Easy heeft maar 35 nummers en hard+expert 48. Me zus speelde hem uit op easy en was na 35 songs al klaar.
Ultra Kick! Even paar vraagjes: Zijn die noten niet irritant? Zijn behoorlijk plat en lijkt me best irritant. Is de game nog met gitaar te krijgen voor een redelijk prijsje? Zijn de covers een beetje goed? Thx
Ff een ziek snelle quote: Die noten zijn heel erg irritant! Die hammer ons en shit werken voor geen meter. Ik heb heel lang GHII gespeeld, en laat ik nu net nog zaterdag het voor het laatst gespeeld te hebben. Ik deed de xbox weer uit, want ik werd er schijtziek van. Ook is het hele spel gecovered. Maarja dit is mijn mening he.
Vooral die covers.. in die tijd vond je het te gek en nu is het slappe boel Vooral Killing in the name Dus sla deze maar over en koop GH3/4.
Het is even wennen dat de balk veel platter aankomt dan RB2 en GH4.. Na 15 minuten ben je er aangewend en speelt het goed. De noten zijn niet irritant. Het is gewoon meer skills. Bij GH3 kan je de hammer ons al 30 seconden van te voren ingedrukt houden. Hier moet je ze wel op de maat indrukken, zoals dat in het echt ook is. Denk niet dat je het voor een redelijke prijs vind (+- 60 euro incl gitaar). Games als gh en rb blijft meestal als adviesprijs 60 euro namelijk. http://www.nedgame.nl/ Daar even zoeken en is de goedkoopste nederlandse site. Covers zijn sommige goed en merk je het niet, dat was vroeger het geval in ieder geval. Nu merk je idd bij Killing in the name of en Beast of the Harlot heel erg goed dat het covers zijn. >_> maar dat mag de pret niet drukken hoor.
Ik vind het ook de leukste. Maarjaa.. Meeste mensen spelen eerst deel 3, dan kopen ze deel 2 en die valt dan tegen.
Nou mijn eerste GH was deeltje twee hoor Maar daarna World Tour en GHIII en tja, dan valt er het een en ander op te merken aan GHII.
Nee hoor Simpelweg de beste GH game tot nu toe En waarschijnlijk voor altijd aangezien activision (kots ) het heeft overgenomen
Ik vind juist veel aan te merken aan GH III, en World Tour heb ik niet gekocht omdat de songlist me niet aanstaat...
GHII is ook de eerste GH die ik gekocht en gespeeld heb. deel 3 onderhand ook. Wat mij gelijk opviel is dat deel 2 gewoon echt moeilijker is. De notenbalk gaat ook sneller dan bij 3 op dezelfde moeilijkheidsgraad en er is een kleinere foutmarge toegestaan. 2 vind ik ook nog steeds top, jammer dat er geen online modi in zit, alleen al daardoor zou ik eerder voor 3 kiezen nu.
Zijn er dan serieus mensen die GH online spelen? Ik vind de game daar niet geschikt voor. Of ik hang in mijn eentje de rockster uit, of ik speel gewoon lekker offline co-op waarbij je je medespelers in hun gezicht kunt uitlachen als ze iets missen. Jammer dat er zoveel MP achievements zijn tegenwoordig. Die zal ik dus allemaal niet halen.
Mijn eerste GH game was 3 en daarna heb ik 2 gekocht, en die vind ik, ondanks de covers, veel leuker. Drie (en vier) zijn mij een beetje te metal achtig.