lijkt me inderdaad een goed idee, krijg je een goed overzicht wat men wil spelen, zelf vind ik rock this town te gek, al dik vaak de filmpjes op youtube gezien omdat ik het spel nog niet heb (nog 24 uur ) maar houd je ook rekening met mensen die het nog nooit gedaan hebben
ach ik vind het eigenlijk allemaal best ik speel nu bijna alles op medium minimaal toch wel 4 sterren
kan helaas nog niet meedoen,de laatste werd net voor mij verkocht en nu is natuurlijk mn geld al lang op....ff week wachten.. maar is het geen idee om gewoon allemaal op expert te beginnen met het simpelste nummer,wie het niet haalt valt af naar hard de rest gaat door met nummer 2 enz tot dat in elke nivo 1 de beste is en zich dus expert (of dus hard enz) gitarmaster mag noemen..
hmm lijkt me een beetje een hoge drempel om gelijk @ expert te beginnen. Maareh ik doe gewoon weer mee Verwacht dat ik vandaag & morgen alle nummer weer op medium/hard vrij gespeeld heb dus kan gewoon weer mee doen (ben nu ff GH2 marathon aan het houden )
Ik zal zodra Zero online is meteen de nummers online zetten en wat extra spelregels toevoegen. We kunnen deze week iig nog beginnen
Zero niet gesproken ik zal nu de eerste 3 nummers plaatsen, jullie willen natuurlijk graag spelen Volgende keer is Zero aan de beurt. Overigens lijkt het me een goed plan als iedereen mij & Zero aan zijn friendslist toevoegd. Dan kunnen we gemakkelijk de scores van onze vriendenlijst bekijken, scheelt weer tijd met het controleren van de scores. We begginnen dus nu, ROCK'se Edit: Nummers staan bij 'Weekly High-scores'
oeh nice stond al 2e bij the trooper Ff oefenen //edit 1e! Hier moet ik ff van genieten (totdat jullie het nummer weer gaan doen 171423 score @ medium
172nog wat kom maar op langejan edit: wordt er ook af en toe geupdate wie er eerste staat? want ik heb lang niet iedereen in me list staan dus kan niet zien of ik dan wel echt 1ste sta
Zolang iedereen zijn eigen score volledig post dan kunnen jullie onderling vergelijken. Het hangt er even vanaf hoe snel het gaat straks maar ik ga niet 4 keer op een dag de scores updaten
nee gewoon 1 keer per dag ofzo net ff de ''hard'' song gedaan was blij dat ik hem al haalde score:72002 dacht ik.
Shit heej xerofox 178163... Beetje jammer dat wanneer je een niveau hoger ook goed kan je de nummers een niveau lager zo 100% speelt volgens mij
als ik nog 2de sta vind ik het goed ik denk dat ik bij the trooper max 175000 kan halen, vond dit al een prestatie
Hmm mijn vingers willen ff niet meer, stop er mee voor vandaag //edit toch nog een keer geprobeerd... 1 noot gemist... 431 noot streak.... 185860 190k moet wel kunnen denk ik