Guitar Hero II

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zeroine 83, 17 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof dat ik 6 april heb zien staan op de officiele Xbox NL site. Klein maandje dus nog. Ik denk dat deze game voor een hele frisse wind gaat zorgen op de Xbox 360. En ik kan het weten : het is echt fokking verslavend ! 8)

2. Birdhouse

Birdhouse www.joeylee.nl

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben aan het twijfelen of ik zal halen of niet. het lijkt me best moeilijk.. je moet vooral snel zijn met vingers toch?? ben niet echt al t ehandig met zulke dingen.

3. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    ik haal het niet.Heb geen zin om met een gitaar voot tv te zitten

4. Birdhouse

Birdhouse www.joeylee.nl

Leuk Bevonden:
    0
    nou het lijkt me wel grappig. maar ik ben bang dat het te moeilijk is en dat ik toch na een tijdje laat staan

5. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Dat denk ik dus ook de hele tijd, maar van veel hoor ik toch dat het een uber vette game is.

6. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    Wat maakt het nou uit of je een gitaar vast hebt? Het is gewoon een controller alleen wat groter en in de vorm van een gitaar.

7. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ja weet ik maar als ik game wil ik relaxe niet te staan gitaar spele maar ik denk dat ik deze game later (na een tijdje) wel haal :). (als het zeker is dat je songs kut downloade etc etc)

8. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Haal de game en zult merken dat je niet wordt teleurgesteld.
    ik ben ook helemaal niet zo into rock/metal muziek,en toch heb ik een ontzettende lol met deze game!!

het voelt gewoon heel goed om steeds beter te worden in dit spel.

De reviews zijn niet voor niets zo hoog!

:thumbs:

9. Solid Fischer

Solid Fischer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tering, bol.com heeft de prijs ook ff omhoog gegooid: 99,95. 100 euro voor een spel en een plastic gitaartje is toch best veel. Maar k denk toch wel dat ik m ga halen. Al mn favoriete artiesten staan erin: Aerosmith, iron maiden, Guns n Roses, Nirvana, Police, Avenged Sevenfold. K wordt gek bij het zien van die tracklist. Ik wil deze spelen. Nu!

10. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waarom bestel je hem dan niet bij www.xboxhome.nl ? €79,99 en gratis verzenden!

11. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gereserveerd bij Replay omdat ik daar nog een tegoedbon van heb, dus ik hoor het wel als ze hem binnen hebben.

12. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil hem ook zo graag, kijk hier nu op dit moment echt naar uit, maar is het niet mogelijk om losse gitaren te kopen/bestellen ergens?

Want ik wil dit ook met zijn tweeën spelen.

13. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik mag aannemen dat er ook losse gitaren voor de X360 versie uit zullen komen, ik weet alleen niet wanneer.

14. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb gisteren een ps2 aangeschaft (2e hands voor erg leuk prijsje) met een aantal spellen waaronder guitar hero met gitaar, echt geniaal _O_

Ik ben begonnen op medium en dat gaat me nu redelijk af, het geeft echt een kick om die nummers te spelen. Vooral omdat je bij een misser meteen het nummer verkr*cht, en dat wil je echt niet bij een nummer als smoke on the water.

Maar het is een hele leuke, unieke, game ervaring en zeker een aanrader!

15. T-botjuz

T-botjuz geengrenzuh soldaat

Leuk Bevonden:
    0
    Hahah via marktplaats of niet? Probeerde alleen guitar hero los te krijgen maar ze wou alles in 1 koop doen! En bevalt het?

Aan de ene kant wel goed dat het niet doorging, koop hem nu gewoon voor de 360.

16. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk toch best jammer dat hier geen online support inzit. Ik zou namelijk in staat zijn een Gold abbo te nemen om jullie hier even een partijtje in te ownen }:] (en dat hoor je mij niet vaak zeggen over een game :+)

17. Birdhouse

Birdhouse www.joeylee.nl

Leuk Bevonden:
    0
    zit er geen co-op support bij xbox 360?? volgens mij wel toch??

18. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen offline alhoewel de makers wel hebben aangegeven ernaar te kijken of dit in de toekomst online mogelijk zou kunnen worden. Maar er staat dus nog niks vast over online CO-OP

19. Birdhouse

Birdhouse www.joeylee.nl

Leuk Bevonden:
    0
    ohh oke, dan heb ik het verkeerd begrepen met co-op multiplayer. dus het is gewoon offline co-op multiplayer.

20. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Guitar Hero II is zojuist GOLD geworden!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina