Guitar Hero II

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zeroine 83, 17 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Hmmm ik ben niet zo bekend met die nummers.
    Is het dan nog wel de moeite waard?

2. Flapperbol

Flapperbol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zitten zeker wel leuke nummers bij
    Een paar ken je waarschijnlijk wel als je ze hoort
    (Neem nou Misirlou en Jessica. Misirlou ken je wel van Pulp Fiction intro en Jessica is het intro theme van "Top Gear" :p )

Hoewel ik de nummers van GH1 op de PS2 beter vind, zijn die van deel 2 zeker niet slecht
    (heb nu al geruime tijd deel 2 in bezit voor de PS2)

3. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind de soundtrack van Guitar Hero I ook indrukwekkender idd. Misschien dat die nummers (of een deel daarvan) alsnog voor de X360 versie van Guitar Hero II uitkomen in de vorm van downloadable content.

4. JDH

JDH Born to Rock

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou graag wat Metallica, Iron Maiden, Rammstein, SOAD, Hammerfall, Slipknot terug zien in Guitar Hero II voor de xbox360. Nummers zoals Creeping Death van Metallica lijkt me zo uber om na te spelen. Komt de game nog steeds in het eerste kwartaal uit van 2007 of is ie uitgesteld (wat ik erg jammer zou vinden)?

5. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor zover ik weet Q1 2007 idd. De PS2 versie staat gepland voor eind deze maand hier.

6. Virus666

Virus666 BIER!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet deze game ook echt hebben :9. En met nummers van Anthrax, Lamb of God & Megadeth ben ik wel ff zoet. _O_

7. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier een gast die Freebird (een van de langste en moeilijkste nummers uit Guitar Hero II) al op Expert met 5 sterren heeft weten uit te spelen. Het eerste gedeelte stelt niet zo veel voor, maar let vooral op de bijna 5 minuten durende solo :eek:

8. Paolo®

Paolo® Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wanneer komt hij voor de 360 uit dan?

9. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Q1 2007 ;)

10. RRroger

RRroger Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    WOW_O_ wat een solo!!!! Lijkt me echt een te gek spel. Zal ik ook wel zeker aan gaan schaffen. 8)

11. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben inmiddels al een paar dagen met de PS2 versie bezig....en hij is echt gaaf :cool: Eerst dacht ik dat het deel 1 nooit kon overtreffen, de soundtrack van deel 2 leek me ook iets minder....maar nu ik ff bezig ben geweest ben ik genoodzaakt die mening bij te stellen. De soundtrack is erg vet, veel variatie....spel is er aan de ene kant nog moeilijker op geworden, maar HO/PO's (Hammer-Ons/Pull-Off's, kom je nog wel in het spel tegen ;)) zijn gelukkig makkelijker gemaakt want die waren in deel 1 vrijwel onuitvoerbaar. Guitar Hero II = _O_

12. JDH

JDH Born to Rock

Leuk Bevonden:
    0
    Damn, ik heb echt zin in deze game voor de xbox360. Lui met een ps2 kunnen de game nu al spelen kutzooi, ik ben bijna geneigd om een ps2 te kopen.

13. Xiqu0n

Xiqu0n Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel liever op me eigen gitaar whaha :p

14. JDH

JDH Born to Rock

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand deze game voor de PS2 en speelt deze op een HDTV? Ik wil deze game zo graag hebben dat ik er wel een ps2 voor wil aanschaffen (wou ik toch ooit al doen). De graphics van een Gamecube zijn erg lelijk op mijn HDTV en ik ben benieuwd of dat ook zo is met een ps2.

15. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel hem op de PS2, aangesloten op een Full HD computer monitor en ik moet zeggen dat het er niet verkeerd uitziet. Ik maak wel gebruik van een Component kabel en zet Progressive Scan tijdens het spelen aan, dat scheelt een hoop.

16. JDH

JDH Born to Rock

Leuk Bevonden:
    0
    Die component kabel, zit die standaard geleverd bij een xbox 360 premium?

17. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  18. JDH

JDH Born to Rock

Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb je cker een componentkabel voor de ps2 gehaald want aan een xbox 360 componentkabel heb je niks als je je ps2 wil aansluiten op je HD monitor wel?

19. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, ik gebruik een PS2 Component kabel....die heb ik dus los moeten kopen. Maar op een HD scherm scheelt het best veel met zo'n kabel :eek:

De X360 kan natuurlijk uit zichzelf al een mooi scherp plaatje leveren, maar in combinatie met een console van de vorige generatie is een dergelijke kabel zeker aan te raden als je gaat spelen op een HD scherm.

Laatst bewerkt: 19 dec 2006
  20. JDH

JDH Born to Rock

Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik vragen waar je die kabel hebt gekocht?

ps je avatar, dat is toch een masker uit Zelda OOT?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina