1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero II

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zeroine 83, 17 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij PSXshop.nl heb ik die kabel besteld, kost geloof ik maar 15 euro. Mijn avatar is idd het Keaton Mask uit OoT :)
     
  2. JDH

    JDH Born to Rock

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep, die kabel is het. Is wel een third party product, kweet niet of er ook officiele zijn van Sony zelf.
     
  4. JDH

    JDH Born to Rock

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    W00T!!! Check dit filmpje:

    http://www.youtube.com/watch?v=5qO_ygu7vSQ

    Echt vette gitaar, veel mooier dan die die bij de PS2 versie zit, grafisch ook dik in orde op die vette HDTV (die heb ik ook lol).

    Op het powerweb las ik dat het nog niet cker was of de gitaar voor de 360 versie draadloos zou zijn, Microsoft wilde dat wel maar de developer wist niet of dat wel mogelijk was oid. In het filmpje is te zien dat de gitaar prima werkt (met draad) :).
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2006
  5. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    is er al iets meer bekend over de releasedate?
     
  6. JDH

    JDH Born to Rock

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, niet dat ik weet. Damn, wist ik het maar. Kheb echt zin in deze game voor de xbox360.
     
  7. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Het zal wel 1e kwartaal van 2007 worden, vanaf eind 2006 zijn de exclusieve rechten van Sony voorbij dus dan kunnen ze GH op de X360 uitbrengen.

    Het is wel zo dat het vervolg van GH niet GH zal gaan heten omdat de rechten van de naam weer bij de uitgever ligt en de ontwikkelaar pas is opgekocht door MTV. Ik hoop niet dat wel een "MTV Rockstar" ofzo gaan krijgen
     
  8. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Naam boeit toch verder niet? Zelfde makers, dus wordt ongeveer hetzelfde type game denk ik. Alleen wordt er net zoals nu met Gibson een hoop reclame gemaakt voor MTV. Bekijk het ook van de goede kant: Er zullen meer bekende nummers van bekende bands inkomen. Ik hoop echter wel dat ze het bij de wat oudere muziek houden, want dat vind ik juist ook cool aan GH.
     
  9. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    cker kopen die handel
     
  10. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    op sommige filmpjes lijkt het of je gewoon wat knopjes moet induwen, terwijl er een liedje word gespeelt... als je noten mist, veranderd dan ook de muziek of hoe zit dat??
     
  11. JDH

    JDH Born to Rock

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet idd de gekleurde knoppen indrukken in de volgorde die je ziet op tv. In het begin bij de makkelijke nummers is het misschien nog 'gewoon' zoals je zegt knoppen indrukken maar naarmate je verder komt en steeds moeilijkere nummers moet spelen dan moet je echt wel even aan de bak. Als je noten mist, dan krijg je gewoon minder punten volgens mij. Het nummer blijft hetzelfde.

    Ik heb ff gemailt naar gcshop en daar zeiden ze dat ze de game zeer waarschijnlijk in maart binnenkrijgen, misschien gaat ie eerder in de pre-order, who knows.
     
    Laatst bewerkt: 1 jan 2007
  12. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Is de game duurder omdat er een aparte controller bijzit??
     
  13. JDH

    JDH Born to Rock

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, bij PS2 is de combi game+gitaar 80 euro, voor de xbox360 verwacht ik dezelfde prijs.
     
  14. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Dit lijkt me wel leuk om te hebben.
     
  15. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, je hoort wel een soort irritante toon als je een noot verkeerd aanslaat en als je een noot mist hoor je in het nummer ook echt geen gitaargeluiden.
     
  16. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey word die gitaar nou wireless of niet?
     
  17. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja.

    Edit: Het is dus Nee. [zie twee posts hieronder]
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2007
  18. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Dit lees ik in de startpost: De X360 versie zal een nieuwe gitaar-controller bevatten, welke niet draadloos zal zijn, en er zal exclusieve Marketplace Content te downloaden zijn
     
  19. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Mja, ik zal toch moeten terugkomen op mijn antwoord. O-)

    Ik heb nog even gezocht en de developer/uitgever van Guitar Hero willen wel een draadloze controller uitbrengen voor de Xbox 360. Microsoft heeft alleen besloten dat 3rd party developers geen draadloze controllers zelf op de markt mogen brengen. Dus tot Microsoft daar vanaf ziet of een uitzondering maakt voor Guitar Hero, blijft het een controller met draad.

    Sorry voor foute reactie, maar het is zo ook wel verwarrend.
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2007
  20. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    ohh oke, wist ik niet.
    Maar het lijkt me wel gruwelijk om in de ronten(toch?) te draaien...zonder dat je je xbox 360 mee trekt:cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina