1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero II

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zeroine 83, 17 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    het ligt ook aan de gemiddelde multiplyer, soms heb ik 4 sterren met 98% en de keer aarna dat ik het probeer heb ik 5 sterren met 96%
     
  2. Buckket

    Buckket Gamertag=Buccket

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Hammer ons en Pull off's zijn behoorlijk moeilijk onder de knie te krijgen, vooral in nummers waar ze veel gebruikt worden zoals bij een solo in Jordan.
     
  3. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Pffft.. ben ik eindelijk door Woman heen en meteen de encore die ging ook in een keer goed, de volgende drie nummers die ik speelde ben ik niet doorheen gekomen (kwam bij 1 nummer omdat ik m'n hand verkeerd had staan..)

    1 Ding is zeker, door Hard ga je niet zo snel heen als door Medium.. VET! *)
     
  4. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    De hoeveelheid Star Power die je raakt/gebruikt en daarbij ook je gemiddelde Multiplier. Om er zo goed als zeker van te zijn dat je 5 sterren haalt zul je dus diverse keren even een 8x Multiplier moeten laten lopen. Star Power gebruiken in een sectie die niet te moeilijk is dus.
     
  5. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist ook mijn gitaar geopereerd
    volgens mij werkt die nu indd constant.

    Maar ff een dagje aanzien hoe die het doet aangezien de eerste keer ook pas na 24 uur hij voor het eerst begon te happeren
    maar so far so good.
     
  6. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb maar een elastiekje gespannen, werkt perfect :p
     
  7. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist alle nummers (inclusief unlockables) op Hard uitgespeeld. Het merendeel met 5 sterren, de rest met 4 en een enkeling (in de vorm van een Carry Me Home en een Psychobilly Freakout :+) met 3. Denk dat ik maar weer eens op Expert ga beginnen :)
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2007
  8. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Carry me home vond ik op medium al een b*tch om te spelen,laat staan hard.
    En psychobilly freakout ownt!

    @Shriko

    Zou je even willen uitleggen hoe je dat elastiekje precies moet bevestigen?
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2007
  9. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    woet 30 achievements :b:
    nu Hard en Expert nog
     
  10. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    You're in for a ride :cool:

    Uit frustratie kapotgeslagen X-Plorers vallen niet onder de garantiebepalingen :+
     
  11. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Om de Whammy Bar en het knopje waar je de band aan bevestigd :)
     
  13. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    waarom zit er eigenlijk een headset aansluiting op de gitaar? Toekomstige coöp via live?
     
  14. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    of miss voor privite chat, laten we hopen dat er co op komt maar ik ben bang dat je een super verbinding moet hebben ivm kleine vertragingen in de muziek/ noten
     
  15. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    mwoah hoeft helemaal niet zo zwaar te zijn voor je verbinding qua code. Je stuurt de reeks noten door en daarbij goede/foute aanslagen ofzo. Muziek wordt niet meegestuurd
     
  16. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor toekomstige versies.
     
  17. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij krijg je met dit spel veel met marketplace te maken, nieuwe nummers downloaden enz :)
     
  18. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt :) Ben ook heel blij met Bark At The Moon van Ozzy Osbourne, een van de vetste en tevens moeilijkste nummers uit GHI, die als het goed is volgende week al te downloaden is. Ben wel benieuwd naar het aantal MP's wat zo'n nummertje gaat kosten :eek:

    Wat betreft die headset : ik zie er het nut niet van in. Ik bedoel, ik weet niet hoe jullie GHII spelen, maar ik speel het ofwel met m'n speakers vol open, ofwel met een koptelefoon op vol open. No way dat ik andere mensen dan nog ga verstaan :+
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2007
  19. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    ja precies :D Echt lekker spel om je speakers open te zetten 8) De sub kan er ook wat van :9

    Trouwens, van dat nummer "crazy on you" heeft Eminem een sample gebruikt ofniet? Die zang komt me namelijk erg bekend voor
     
  20. Solid Fischer

    Solid Fischer Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik word gek!!!! Op easy alle nummers vrijgespeeld maar medium is zo ontiegelijk lastig. Iemand nog tips hoe je het beste kan vasthouden. Wel flauw trouwens dat je niet gewoon alle nummers gelijk op easy kan vrijspelen. Sweet child o mine en Beast and the harlot wil ik zo graag spelen maar nu moet ik weer alles in medium gaan uitspelen. Frustrerend!!!!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina