1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero II

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zeroine 83, 17 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Birdhouse

Birdhouse www.joeylee.nl

Leuk Bevonden:
    0
    wat heb je gedaan?? kan je je xbox nog aanzetten of eventueel resetten?

2. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem. Bol.com, FUCK YES.

3. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik en 2 andere vrienden van mij spelen hem bijna dagelijks maar nog nooit een v astloper meegemaakt.

4. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    360 uitgezet en weer aangezet :)

5. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of het vette nummers zijn? Of waar je ze kan previewen?

Ik heb deel 1 nog niet gespeeld dus deze kunnen wel de moeite waard zijn voor mij. Maar wil ze graag eerst previewen ofzo.

6. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Ja het zijn vette nummers dat zeker, maar voor dat bedrag is de lol er gauw af. Iemand had uitgerekend dat als ze alle nummers uit GH1 omzetten en als downloadable content aanbieden dat je dan €97,- kwijt bent. Kan je een 2e hands ps2 voor halen met GH1 erbij...

Hopelijk gaan ze de volgende packs na alle negatieve reacties een stuk goedkoper aanbieden anders dan installeren we Guitar Zero of Frets on Fire wel weer:{

7. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah het is inderdaad duur als je het zo omrekend. Vooral omdat de nummers van deel 1 zijn zullen ze er niet veel aan hebben hoeven te doen dan alleen ff porten ofzo.

8. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    No way dat ik die ga kopen.

@ blueeyednigga, check ff youtube guitar hero filmpjes, worden de bekenden wel gedaan (ace of spades etc)

9. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    Nog steeds niet binnen. Ik begin er een beetje een dikke lul van te krijgen :{

10. geob81

geob81 Active Member

Leuk Bevonden:
    8

Op de website van de eerste guitar hero kan je ze beluisteren:

http://www.guitarherogame.com/gh1/music.php

Ik heb de nieuwe pakketten gedownload en vind vooral die met de Red hot chili peppers en Incubus erg vet!

11. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    En een minuut nadat ik dit zeg gaat de bel :emo:

Maar goed, het word flink oefenen merk ik wel.

12. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Weak! dat is echt sick duur :confused:
    En eigenlijk wil ik van elk pakket maar 1 nummer, ze zouden ze eigenlijk per nummer te downloaden moeten zetten :mad:. Helaas voor mijn portomonnee ga ik ze waarschijnlijk toch wel halen :+

Ik heb trouwens sinds ik GHII speel opeens weer zin om gitaar te spelen (heb al een hele tijd niet meer geoefend, alleen maar gekloot). Ik suck nog steeds bigtime, maar het is gewoon vet om wat te doen en steeds beter te worden door vaak te herhalen enzo, wat je in GHII ook heel sterk terugziet. Ik heb gisteren dan ook een nieuwe versterker gekocht bij Feedback in Rotterdam.. En ook dat is een prima motivatie om weer te gaan oefenen 8). Even ter vergelijking: mijn oude versterker was een merkloze 5W versterker die absoluut geen mooi geluid gaf. Mijn nieuwe versterker is een 30W Ibanez versterker met heel warm geluid, zowel clean als met distortion, en je kan er ook flink wat distortion op zetten *). Ik had hem nog vergeleken met een Marshall 15W en een Line6 30W, maar die hadden beide niet echt het geluid dat ik zocht....

Laatst bewerkt: 11 apr 2007
  13. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem nu ook. €74,99 zelfs bij MediaMarkt Eindhoven.

14. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Das een nette prijs

15. RogierM

RogierM Active Member

Leuk Bevonden:
    31
    Ah ik begrijp hieruit dat de eerste 3 packs op marktplaats staan? Vanavond maar weer even wat puntjes erbij kopen en die liedjes downloaden.

Dit is het eerste Xbox spel dat mijn vriendin ook leuk vindt om te doen :thumbs: Ik probeer steeds een nummer 100% te halen, probeer het nu bij message in a bottle, mis steeds 1 noot (verkeerde timing) =(

16. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga die GHI nummers ook maar eens downloaden, zitten namelijk toch wel erg vette nummertjes tussen :)

17. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    Belachelijke bedragen die packs.

18. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Boeien, geld moet rollen....anders hadden ze het wel vierkant gemaakt :)

19. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik wel een pack koop, of misschien wel twee. Ik denk aan die van Incubus/RHCP of die van Killer Queen. Tering, dat word moeilijk. Ik ben namelijk een enorme Queen lover, maar Incubus en RHCP.. Ugh. Moeilijk moeilijk.

In ieder geval, waar dient de whammy bar voor? Verder supervet spel. \m/

20. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt soms noten met een lange streep er achter
    bij die noten kan je je whammy bar gebruiken om het geluid te laten vibreren en extra punten binnen te halen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina