Guitar Hero II

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zeroine 83, 17 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah, bedankt. :)
     
  2. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij die lange strepen moet je de fretknop ingedrukt houden, he? Maar je kunt de fretknop ook inhouden als er even niks is. Dus eigenlijk doe je hetzelfde maar het geeft een andere reactie?
     
  3. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    wow cool van die nieuwe packs!
    Zo maar even 2 van de 3 packs downloaden ( heb nog maar 1000 ms points vandaar)
     
  4. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehm, hoe gebruik starpoints? :/
     
  5. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Gitaar omhoog houden.
     
  6. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Hah, vet. Motion sensor. En wat is dat gezeur over een goed en slecht model van de gitaar nou? Hoe herken ik dat? Etc.
     
  7. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Als alle functies van je gitaar goed werken dan heb je de goede gitaar. Bij sommige gitaren werkt de whammy bar niet goed, reageert alleen af en toe...

    Zie ook de mooie post van Rocky_Torn op pagina 35 in deze thread, wat te doen als je last hebt van de defecte whammy bar.

    Aan al je vragen te zien zou ik je aanraden om de training tutorials te doen. succes :b:
     
  8. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ik kon alleen die Basic tutorial doen en die heb ik dan ook gedaan. Maar de andere tutorials zijn nog niet beschikbaar ofzo, zo lijkt het tenminste.

    Nog één dingetje dan: Is die defectie vanaf het begin al, of komt hij later pas? Achja. Bedankt voor alle antwoorden in ieder geval. :D
     
  9. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een absolute gitaarn00b dus lach me niet uit. Nu blijkt dus dat ik linkshandig heb staan spelen terwijl ik rechts ben? Ik drukte de toetsen in met mijn rechtervingers. Dat leek me ook logisch, omdat ik beter met mijn vingers ben met rechts.

    Het ging niet eens slecht, haalde alles op 5 sterren op easy. Maar toch maar gaan wisselen? ;)
     
  10. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhu, Incubus en RHCP?
    Waar kun je de nummers vinden van dat nieuwe package dan?
     
  11. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon in je tracklist, onder de bonus tracks bij Downloaded Tracks, zowel in Career als in Quick Play.
     
  12. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Name: Guitar Hero Track Pack 1
    Price: 500 Points
    Availability: Not available in Asia
    Dash Details: Bark at the Moon as made famous by Ozzy Osbourne, Hey You as made famous by The Exies, Ace of Spades as made famous by Motorhead, For all song credits please visit www.redoctane.com.

    Name: Guitar Hero Track Pack 2
    Price: 500 Points
    Availability: Not available in Asia
    Dash Details: Killer Queen as made famous by Queen, Take it Off as made famous by The Donnas, Frankenstein as made famous by The Edgar Winter Group, For all song credits please visit www.redoctane.com.

    Name: Guitar Hero Track Pack 3
    Price: 500 Points
    Availability: Not available in Asia
    Dash Details: Higher Ground as made famous by Red Hot Chili Peppers, Infected as made famous by Bad Religon, Stellar as made famous by Incubus, For all song credits please visit www.redoctane.com.
     
  13. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, die songs op marketplace hebben ze wel bijzonder duur gemaakt. Dan geef ik mijn geld wel aan iets anders uit. Gezien het Guitar Hero 1 nummers zijn kunnen ze makkelijk goedkoper. Volgens Major Nelson zijn ze duur ivm licenties, maar dat is natuurlijk onzin. Die licenties zijn al lang en breed betaald voor Guitar Hero 1. Pure uitzuigerij, ik vertik het om dat er voor te betalen.
     
  14. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Bron Wikipedia:
    "Licenties van de auteur van een werk

    De auteur van een auteursrechtelijk beschermd werk krijgt automatisch het recht te bepalen wie het mag openbaar maken of vermenigvuldigen. Het werk hoeft niet eerst geregistreerd te worden, zoals bij een octrooi. De auteur kan een licentie geven om een werk openbaar te maken, te kopiëren, te bewerken, te verhuren, uit te lenen of meer in het algemeen te exploiteren. Voorbeelden hiervan zijn:

    * de softwarelicentie;
    * de GNU Vrije Documentatie Licentie, die voor Wikipedia geldt;
    * de rechten die de auteur van een boek of van een muziekwerk aan een uitgever verleent;
    * de rechten die openbare bibliotheken hebben om auteursrechtelijk beschermde werken uit te lenen (zie leenrecht).


    Licentieovereenkomst

    In zijn meest simpele vorm bestaat een licentie uit een verklaring van de kant van de licentiegever dat de licentienemer de omschreven activiteit mag uitvoeren. In de praktijk wordt er meestal een overeenkomst gesloten, waarin de licentiegever en de licentienemer - soms expliciet, soms impliciet - voorwaarden overeenkomen, waaronder de licentienemer de verkregen licentie mag exploiteren."

    Als ze dus zijn overeengekomen in een licentieovereenkomst dat ze het mochten gebruiken voor GH1, moeten ze dus opnieuw betalen voor GH2 (marktplaats), tenzij ze deze optie al hadden meegenomen in de eerste overeenkomst.
     
  15. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Tja, maar toch blijft het duur.

    PS wat is carry me home een irritant kut nummer 8)
     
  16. Un4

    Un4 Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Bah.. waarom nou weer packs van 3 nummers. Killer Queen zit bij 2 klote tracks, en RHCP zou leuk zijn maar ik hoef Stincubus niet. :mad:
     
  17. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik neem aan dat ze daar niet achterlijk zijn ;)
     
  18. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    psychobilly freakout:mad: ja ja je gaat veel te snel psycho ik miste steeds:+
     
  19. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Hah, de stap van Easy naar Medium vind ik al vrij moeilijk, ik heb er wel een uurtje of anderhalf á twee over gedaan voor ik The Trooper (Blok 7) kon op easy.
    Ik ben dan een geboren zuig-in-DDR-achtige-games-persoon, maar ugh, ik vind Medium al moeilijk. ..:{

    Heb pas net Hammer/Pull Offs geleerd, dus misschien/waarschijnlijk helpt dat wel (nog niet in de praktijk kunnen toepassen), maar damn - Het spel is een stuk moeilijker dan ik had verwacht. Wel even vet als ik had verwacht (en ik stond echt te SPRINGEN om hem te halen).
     
  20. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er ook heel slecht in.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina