1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero II

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zeroine 83, 17 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    tja:9

vind blok 7 het lastigst..

//edit 8 ook om op 5sterren te krijgen :mad:

Laatst bewerkt: 18 apr 2007
  2. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Wat moet je nou doen om 5 sterren te krijgen?

3. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Een bepaalde score krijgen, deze krijg je door minstens 95% te halen bij een nummer. Het belangrijkste is de score, ik heb wel eens met 85% een nummer op 5 sterren gehaald. Als je een nummer perfect oftewel 100% uitspeelt krijg je 5 gouden sterren.

4. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar een aantal noten missen vlak voordat je een hoge mutliplier wilt laten lopen kan er tevens ook voor zorgen dat je zelfs met 98 of 99% niet hoger komt dan 4 sterren. Het is dus niet alleen de score. Het gaat ook om de hoeveelheid Star Power die je gebruikt, maar vooral ook je gemiddelde multiplier tijdens het gebruiken van Star Power.

5. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Het is beter om eerst naar x4 multiplier te gaan en dan starpower te gebruiken en zo tot x8 multiplier te gaan.

Net trouwens op de ps2 YYZ op hard 5 sterren xD

6. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, zo kun je het ook uitleggen. Als je dat dus maar vaak genoeg (en gemiddeld lang genoeg, dus niet te snel verknallen !) doet, is de kans op 5 sterren het grootst.

7. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Jah ik wacht nooit tot die star power balk helemaal vol is, maar doe het gewoon wanneer het kan (dus half vol) en ik 4x mp heb

8. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Same here. En als je dan zorgt dat je je 8x Multiplier hebt lopen op een makkelijk stuk, dus met de minste kans op screw-ups, dan heb je die 5 sterren altijd gegarandeerd binnen. Ongeacht je score, ongeacht je hitpercentage. Gewoon een kwestie van vaak genoeg Star Power raken/inzetten, met een gemiddelde multiplier die hoog genoeg ligt.

9. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    dat is echt de enige die mij op 5 sterren lukt van die groep, de groep erna vind ik veel makkelijker :confused:

10. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik merk dat ik last krijg van m'n ogen als ik te lang speel.. Niet dat het begint te draaien, maar omdat ik te weinig knipper worden m'n ogen te droog en gaan m'n lenzen irriteren. Heb net coöp met een vriend gespeeld en hij had er ook last van :+

Wat is met z'n 2en spelen trouwens vet *)

11. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik soms ook last van, ach ja pech want zonder lenzen gaat het helemaal niet lukken zegmaar 8)

Co-op is idd best leuk....alleen vind ik de bas/rhythm partijen in 9 van de 10 gevallen te makkelijk/repetitatief.

12. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    ahah,deze game is dikke shit! Zodra je met je ogen van het beeld afgaat, lijk het net of overal een bobbel onderdoor gaat:9

Het lukt me nu wel om bij somigen nummers 5 sterren te krijgen ,maar nog geen 5 gouden. (meestal 94 % wat best hatelijk is:9)

13. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    like wtf... die YYZ and de laatste blok... is gewoon damn, lukt me niet om 5 sterren te halen. en dat op medium8)

14. XmandyX

XmandyX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb op easy alles nu met 5 sterren gehaald en ben over gegaan naar medium. Dat is egt vet moeilijk, ikheb moeite met die vierde knop, me pink werkt af en toe niet echt mee hahaha. Maar wel egt een super spel!

15. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    daar wen je na een aantal liedjes wel aan, dan doet je pink automatisch mee netzoals de andere vingers :)

16. vozz

vozz Je kat is je hond

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu op hard begonnen... met moeite de eerste 5 nummers 3 of 4 sterren weten te halen... maar ga finaal op mn bek bij "mother" als de solo begint......damn wat lastig opeens

17. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet precies wat je bedoelt, ik heb ook lenzen en omdat ik m'n ogen - onbewust - veelste lang open houd zodat ik geen noten mis (dus ik knipper veelste weinig), en dan is het bal. Dan gaan m'n lenzen aan m'n ogen vast zuigen of word het een beetje wazig ofzo, haha.

Ik weet wat je bedoelt, maar in een mum van tijd zit het in je systeem en speelt je pink net zo goed als je andere vingers :D

Wacht maar tot je bij Woman komt.. Jezus christus.

18. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Lolz op hard druk ik mijn kaken dik stijf op elkaar 8) Kan ook niet goed zijn:9

19. geob81

geob81 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Zijn er al mensen die die update hebben geinstalleerd? Ik durf het nog steeds niet vanwege het gevaar dat je xbox het niet meer doet? hebben meer mensen dit? Heel irritant dat ik nu niet meer online de rankings kan bekijken:'-(

20. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    jup ik, geen problemen.

Bij elke update van een spel zie je wel bij sommige mensen dat de 360 raar gaat doen. Denk eerder dat het dan toeval is dat het toevallig na die updates gebeurd dan dat de updates zelf er veel mee te maken hebben.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina