1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero II

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zeroine 83, 17 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, je moet toch echt leren sliden dan ;)

Edit
    Over het algemeen heb ik mijn index/wijsvinger zo per vinger één fret verder, en als oranje komt slide ik elke vinger één plek verder, tot het stuk met veel oranje voorbij is, dan slide ik weer terug, etc. Over het algemeen komt groen namelijk meer voor dan oranje, maar het verschilt per liedje uiteraard.

2. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op Hard idd het meeste 5 sterren. Ben nu in het voorlaatste blok op Expert bezig, maar die laatste twee blokken gaan vooral 3 sterren worden ben ik bang....als ik ze al haal. Gekkenwerk is het zeg ik je.

3. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tja kerel ik sta overal onderaan van me friendlist :9 maarja als je zin hebt voeg me maar toe, kan ik een beetje vergelijken hoe ik speel tenopzichte van de rest, met uitzondering van zero want hij is TE goeed :+

4. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet zo slijmen ;) Ik ben echt niet zo goed in deze game hoor. Zeker niet vergeleken met sommige mannetjes op internet.

Laatst bewerkt: 19 apr 2007
  5. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan je over elk spel zeggen, sommige mannetjes op het internet zijn ziek. 8)

6. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar bij deze game is het extreem hoor:9

7. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom er deze week pas achter dat er ook een spel Guitar Freaks bestond voor de ps1. Dat spel heeft maar drie knoppen in plek van 5 maar ziet er nog zieker uit dan expert van Guitar Hero.

http://www.youtube.com/watch?v=2uD23A_DqcM

8. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Een bonusnummer uit GH2 op Expert perfect uitgespeeld, in het begin denk je dat iedereen het kan maar wacht maar tot de solo met teveel noten. (halverwege de pagina staat het filmpje).

Laatst bewerkt: 20 apr 2007
  9. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Heeft er iemand voor mij een adresje waar ik een 2e losse gitaar vandaan kan toveren? Het lijkt me wel leuk om dit spel met meerdere te spelen, maar dan moeten ze wel ergens die gitaren hebben. De gameshops hier in de buurt snappen niet eens waar ik het over heb :thumbs:.

10. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij kan je op de site van Red-Octane (maker van de X-Plorer) een tweede gitaar bestellen.

11. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat risico zou ik niet nemen. Als er iets mee is zit je weer met een hoop gedoe. Wacht gewoon even tot de winkels ze gaan krijgen, of wacht op Guitar Hero III eind dit jaar....zit vast ook weer zo'n controller bij en als de huidige dan ook werkt (wat ik wel aanneem) heb je er ook twee :)

12. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Krijg je een achievement als je op easy alles 5 sterren haalt,geen goude sterren maar gewoon 5 sterren? Ga nu eindelijk naar medium (A)

13. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  14. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    De tering he,ik krijg die 4de knop maar echt niet onder de knie,laatstaan 58)

15. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    De vierde knop gaat hier steeds beter al hangt het wel af van het nummer.
    Ik kan me niet voorstellen dat ik straks alles kan spelen op Hard of Expert. Het ziet er echt té lastig uit.

16. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon blijven oefenen....ik verbaasde mezelf vandaag ook weer met een paar runs :eek: Het gaat echt met de week beter als je het regelmatig doet (en bijhoudt !) :)

17. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Yeah, het was moeilijk 'm te dragen op de fiets, maar ik heb 'm!! :D

Ik probeer eerst maar ff al de nummers te halen op Easy, daarna ga ik wel de moeilijkere standen proberen. Want ik had ff Normal geprobeerd, en dat ging echt voor geen meter.

Tof spel, doet me denken aan Donkey Konga. :D

18. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    dat had ik de eerste dag. en nu is medium echt te makkelijk. dan sta ik te springen en rock moves te maken en dan haal ik nog gemakkelijk 96%:+

19. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    ik raak echt gefrustreerd van dit spel.

ik probeer nu freya op hard en de eerste 2-3 minuten gaat perfect, maar dan komt die bridge en gaat het steeds fout. heb net een uur hetzelfde nummer gespeeld, mn handen gingen pijn doen en ik had echt zin om mn gitaar kapot te maken 8)

echt het eerste spel dat mij agressief maakt

20. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Doe dan gewoon training met dat nummer en de Bridge daarvan,heb ik ook gedaan,hoe je niet het hele nummer te doen.. Medium lukt nu een beetje\o/

Laatst bewerkt: 20 apr 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina