1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero II

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zeroine 83, 17 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij telt hij niet door, ik had een keer in 1 liedje 400 nog wat note streak en toen kreeg ik het volgende liedje niet die achievement.

die kreeg ik pas toen ik ook echt 500 noten in 1 liedje haalde.

2. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geloof ik moet je alle achievements in Career halen.

OVERIGENS als je op een liedje 100% haalt maar het is geen 500 maar b.v. 498 (;)), kan je op een ander liedje doorgaan. De teller gaat dus gewoon door bij andere liedjes.

3. vozz

vozz Je kat is je hond

Leuk Bevonden:
    0
    vandaag op hard een paar nummers 5 sterren weten te halen...
    maar niet bij surrender :mad: die ben ik flink zat

4. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Ik heb op medium 5 nummers achter elkaar 100% uitgespeeld maar niet de 1000 note achievement gehaald, dat is dus gewoon dikke bull. Je moet de notestreak in 1 nummer halen want anders is het geen streak, ik zie iedereen de nummers op easy al spelen voor de 1000 note achievement. Zou ook niet logisch zijn.

5. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad overigens kreeg ik mijn 100% achievement in een quick game

6. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    heb die 1000 streak in 3 of 4 nummers geprobeerd, maar na 1100 noten had ik m nog niet :confused:

7. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Ja en daarom heb ik hem wel gehaald op medium door 2 nummers achter elkaar op goud te halen :{

8. Silverpeet

Silverpeet Touch a DS ..

Leuk Bevonden:
    0
    MMhh,

Ik denk dat ik mezelf GHII maar kado ga geven voor mijn verjaardag :D
    Zijn er hier ook mensen die echt gitaar spelen en dit spelen? Is het dan makkelijker?

9. RRroger

RRroger Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik speel zelf gitaar en heb GH II, maar je hebt totaal geen voordeel als je gitaar speelt en je gaat ook niet door GH II ineens beter gitaar spelen.
    Het spel is wel onwijs leuk en een echte aanrader om jezelf kado te doen:)

10. Silverpeet

Silverpeet Touch a DS ..

Leuk Bevonden:
    0
    Hehehe, ik speel zelf ook gitaar en ik had niet de intentie om hierdoor beter te worden :D Ik bedoel maar met vijf knoppen speel je niet Steve Vai na :D
    Ik denk dat ik mezelf dit maar kado ga geven :p

11. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    nou ik speel nu 14 jaar gitaar, en echt wel dat ik merk dat het makkelijker is. als ik kijk bij me broer of vrienden die zitten echt te kijken hoe ik sommige liedjes zo voor mekaar krijg. zowieso je vingerzetting is beter:) je hebt makkelijker die 4de en 5de knop te pakken

ik heb overigens ook met slome noten liedjes dat ik veel fouten maak. ga ik nou naar psychobilly freakout (medium) dan maak ik 1 fout ofzo

12. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Dat is de 500 note streak, die kan je zelfs in 1 nummer halen omdat de meeste nummers op medium wel uit 500+ noten bestaan.

Ik had bijna de 1000 note streak achievement, speelde "Free Bird" op medium en had een note streak van 987, ik maakte 1 domme fout anders had ik die achievement en de 400.000 score achievement aangezien mijn score nu 387.000 is.

13. Silverpeet

Silverpeet Touch a DS ..

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben eruit. Dit weekend speel ik GHII :D
    :thumbs:

14. Vectom

Vectom Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ff vraagje, ik zit te denken om ook Guitar Hero II te kopen alleen kan je hem ook linkshandig spelen? Ik zit namelijk met het ''probleem'' dat ik linkshandig ben. Of kan ik beter meteen rechtshandig beginnen? Ik heb namelijk gehoort (met echt gitaarspelen) dat als je gewoon meteen rechtshandig begint je er zo inrolt zeg maar.

Tips/antwoorden? :eek:

15. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou proberen het rechtshandig aan te leren, omdat uit de praktijk blijkt dat linkshandigen vaan makkelijk rechtshandig kunnen spelen. Mocht je er echt niet uit komen, kan je bij de opties 'lefty flip' aanzetten, en als je dan je gitaar andersom houdt speel je linkshandig :)

16. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Dat is geen probleem, gewoon linkhandig blijven. Jimi Hendrix was ook linkshandig, Kurt Cobain ook ;)

17. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    en wat dacht je van dick dale;) die zelfs zijn snaren andersom heeft:+

18. Buckket

Buckket Gamertag=Buccket

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook linkshandig, en heb toen ik GHII gehaald had het eerst geprobeerd met mn linkerhand aan de strumbar en rechts de frets, alleen de vorm van de gitaar is blijkbaar niet op links gebouwd en de whammy bar zit ook nogal in de weg.

Na 1 nummer ben ik gelijk over gegaan op rechts, en na een paar nummers was ik het al gewend en ging het prima. Nu ik het spel 2,5 weken heb gaat het heel soepel en gaat het net zo goed als bij een rechts-handig iemand.

19. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben eigenlijk ook links, maar ik speel al 5 jaar bass met rechts
    het is echt aan te leren

20. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Lijkt mij zelfs zeer goed te doen om met je "schrijf-hand" de frets te bedienen!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina