1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero II

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zeroine 83, 17 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Thanks, ja ik pruts daar nu wel veel mee maar ben zeer snel geneigd het anders aan te pakken dus'ja.

Is er nu al wat bekend van je eigen nummer uploade etc?

2. Grindtegel

Grindtegel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op gametrailers.com staat een filmpje van een nummer van Dragonforce wat op expert gespeeld wordt, echt ongelofelijk hoe snel dat gaat. Maar ik kan dit nummer nergens terugvinden, niet op GH1 en 2 op deps2 en ook niet op de xbox360. Hoe komen ze dan aan dat nummer?

Gisteren zelf ook maar het spel aangeschaft en geweldig leuk. Nog geen 5sterren gehaald (wist niet hoe de starpower werkte, gevalletje RTFM :+ ). Wel al de Dimebag Darrel achievement binnen na 1.5uur gespeeld te hebben (131noten op medium achter elkaar gehaald om precies te zijn), best knap al zeg ik het zelf \o/

3. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ja, wel leuk allemaal. Maar ik bedoel 5 sterren op echt ALLES. T'is wel op GH1 op de ps2 alleen :)

4. mazterroulz

mazterroulz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of het al gesteld is, maar is het mogelijk om een 2e gitaar los te kopen?

Want ik zag dat je multiplayer kon doen, de ene speelt dan bv. bass. Maar dan heb je toch 2 gitaren nodig?

5. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je kan het ook gewoon met een normale controller doen maarja dat is een stuk minder leuk dan met 2 gitaren. ik heb iig nog geen 2e gitaar los gezien.

6. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Op de PS2 duurde het ook een maandje voordat de gitaren los te koop waren, nog even geduld dus.

Omgebouwde PS2 plus een programma om nummers te uploaden, je moet de nummers helemaal zelf in elkaar zetten. Het is niet mogelijk om dit zelf te doen maar ik hoop dat de makers zien dat veel dit willen en het in deel 3 stoppen.

7. jsh

jsh sweet lemon drops

Leuk Bevonden:
    0
    gister gehaald.twijfelde eerst maar ik heb nog geen enkele negatieve reactie gezien over de gameplay,dat gaf de doorslag.1 woord:HEFTIG
    ben pas op easy en probeer eerst alles naar 5* te spelen.lukt nog niet om 1 nummer helemaal perfect te spelen(99%).weet ook niet of ik ooit verder kom dan medium op easy heb ik al moeite met you really got me uit te spelen :mad: zal nog veel moete oefenen8)

beginnen de whammy bar en ho\po pas mee te spelen op medium?ik zie namelijk geen verschil in de noten.

en waneer moet je een toegift spelen?

ga nog ff door raggen_0/

8. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    in medium is dat allemaal ;) op easy kan ik nog steeds niet alles goed spelen
    ( 1oo % ) maar ik zie toch al zeker vooruitgang sinds ik dat gitaartje voor het eerst vast had. blijven oefenen. volgens mij kom ik ook nooit verder dan medium maarja vind het iig zeer tof om te doen!

9. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Ik dacht ook dat ik nooit verder zou komen dat medium maar nu speel ik alle nummers op hard zonder problemen. Expert is nog wel iets te lastig maar dat komt vanzelf wel, het is gewoon; hoe vaker je speelt des te beter je wordt.

10. Grindtegel

Grindtegel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe lang ben je dan ongeveer bezig als ik vragen mag? Maanden (niet dat dat erg is ofzo)?

Ik ben gisteren dus begonnen, op medium en kan tot nu toe alle nummers in 1 keer uitspelen (tussen de 75-90%) tot aan institutionalized, die krijg ik nog niet uitgespeeld.

Het scheelt trouwens wel ontzettend veel als je de nummers kent, dan zie je veel sneller de patronen is me al opgevallen.

11. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ff een tijdje weggeweest, hoever zijn de mensen hier nu inmiddels met de game ?

Zelf blijf ik nu steken bij die pokke solo van Hangar 18 op Expert, 80% is het verste wat ik gekomen ben. En dan Freebird nog (God sta me bij 8)), voor de Expert Tour Achievement....
    Kweet het niet met Expert. De meeste nummers zijn goed te doen (4 of 5 sterren), alleen de laatste twee blokken zijn behoorlijk lastig met de meeste nummers bij mij op hooguit 3 sterren. Met uitzondering van The Beast And The Harlot, die kan ik met 4 sterren uitspelen. Maar met name de laatste paar nummers, laat staan sommige van de bonus songs (denk aan Jordan, Six), zijn gewoon belachelijk moeilijk. Of ik daar ooit een beetje mee uit de voeten kan betwijfel ik ten zeerste :eek:

Laatst bewerkt: 28 apr 2007
  12. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Ik speel al vanaf deel 1 op de PS2 die in April 2006 uitkwam, pas bij deel 2 ben ik veel gaan spelen. Ik haal alles op hard wel 90% maar helaas nog niet alles 5 sterren, daar is de score te laag voor. Op expert zuig ik nog op een paar nummers na ;)

13. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Same here wat betreft speeltijd, en ik vind deel 2 persoonlijk ook een stuk leuker als deel 1....al is het alleen al om het verbeterde (lees : doenbare) HO's/PO's systeem. Qua soundtrack scoort deel 1 op sommige punten wel beter met bepaalde nummers, maar een aantal van die nummers krijgen we nu als downloads beschikbaar, met de gameplay van deel 2.

14. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  15. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb echt een hekel aan ventjes met zo'n hoofd ;) maar goed is hij wel

16. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    hij ownd gruwelijk hard maar hij heeft wel een beetje een rot kop ;)

17. jsh

jsh sweet lemon drops

Leuk Bevonden:
    0
    pfff little punk ass kid lol! "i only missed 3 notes" _O_

speel nu 3 dagen op easy en ben tot blok 7 moet alleen madhouse & the trooper nog en van blok 5 jessica nog wat zijn die irritant..

18. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    The Trooper is toch alleen 360 versie?

19. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    jep :thumbs:

edit:
    de thread is de 1.000 posts gepasseerd
    tijd voor een nieuwe? \o/

20. jsh

jsh sweet lemon drops

Leuk Bevonden:
    0
    yes alle nummers op easy 3 * of meer blok 1 allemaal 5*
    wist niet dat mn vingers zo makkelijk los van elkaar kunnen bewegen.echt heftig als je in "the zone" komt lijkt of het dan helemaal van zelf gaat :thumbs:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina