1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero II

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zeroine 83, 17 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    mijne eindigt op 55 en werkt super:)

2. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    eindelijk heb ik meer als 200K in 1 nummer gespeelt op medium. heb dus eindelijk die achievement. ik heb wel het idee dat ik steeds beter word. eerst vond ik sommige begin nummers moeilijk. nu speel ik woman 100% goed :)

3. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Whehe nee dat nog net niet, wel een hele dikke eeltplek onder m'n vingers op m'n linkerhandpalm :cool: :+

Laatst bewerkt: 30 apr 2007
  4. Riffmaster

Riffmaster _0_Keith Richards_0_

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel zelf (nog) niet, maar ik vroeg me als Stones-fan af, wat vinden jullie eigen van het nmr "Can't You Hear Me Knocking"?

Voor mij toch wel 1 van de beste nummers ooit van de Stones, met die fuckin goeie intro van Keef Riffhard, en de coole solo van Mick Taylor bij 't eind.

Just wonderin.

5. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    hij is zeker wel tof
    en op hoger niveau ook vrij pittig om te spelen
    maar in GH2 hebben ze niet het origineel gezet, dus door de coverband is ie in het spel wel beetje verneukt
    maar het origineel is wel goed

6. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0

Niet doen, met je tengels er vanaf blijven, ik heb het ook los gehaald, zitten prutsen met die schroefjes en alles, dat stomme veertje van die whammy bar is er 4x tussenuit geschoten. Het had totaal geen nut bij mij.

Een paar dagen later is er een update en werkt hij perfect. Lekker dicht laten dus.

7. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Misschien al gepost:

8. jsh

jsh sweet lemon drops

Leuk Bevonden:
    0
    gefeliciteerd man :thumbs: echt knap, six is al moeilijk op easy
    heb zelf vandaag de easy tour compleet 5 * gespeeld en medium t0t blok 7 bijna alles 3 * zal nog veel moeten oefenen dat die allemaal 5 zijn.
    wel relaxt dat die bonus nummers al extra dingen hebben op easy(accourden en p/o h/o 4de noot) help goed voor medium

Laatst bewerkt: 30 apr 2007
  9. jsh

jsh sweet lemon drops

Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs: mijn volgende doel

10. Silverpeet

Silverpeet Touch a DS ..

Leuk Bevonden:
    0
    Uh een vraagje, kan je de liedjes in een career die je op 3/4 sterren hebt staan in dezelfde career nog een keer spelen om het te verbeteren? Bijvoorbeeld ik heb de eerste gig al gehaald maar wil Surrender verbeteren.
    (ik ben een beginner, speel nu alles eerst op easy).

11. jsh

jsh sweet lemon drops

Leuk Bevonden:
    0
    ja je kan alles zoveel x spelen als je wilt alleen je hoogste score blijft staan.nadat je geld heb verdiend op medium kan je extra nummers kopen en die ook nog op easy spelen,daar zitten weer nieuwe dingen.

12. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je bij Co-Op ook 5 sterren halen? Ik had daarstraks een perfect Co-Op (beide 100%) maar we kregen maar 4 sterren en niet eens goud (drama)

Ik zit momenteel vast in Medium. 6 nummers krijg ik niet op 5 sterren, alleen Free-Bird laat ik even voor wat het is, die duurt te lang om hem even opnieuw te proberen.

Deze nummers:

"Psychobilly Freakout" - The Reverend Horton Heat
    "YYZ" - Rush

"Carry Me Home" - The Living End
    "Institutionalized" - Suicidal Tendencies
    "Hangar 18" - Megadeth
    "Free Bird" - Lynyrd Skynyrd

Ik haal meestal rond de 2,7% gemiddeld, en je hebt 3,0% nodig voor 5 sterren :'-(

13. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoel je met die percentages?

14. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    dat vraag ik me ook af, maar ik schat dat hij gemiddeld aantal multipliers bedoelt

15. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dunno, heb het zelf al voor de update verholpen :)
    Hij hoeft ook niet kapot te zijn.. maar het kan wel
    Als je nu gaat spelen heb je die update dus al.. Doet hij het dan niet goed, is het openschroeven echt een fluitje van een cent, een 5-minuten werkje, misschien 10 minuten als je het heel netjes doet..
    Gemiddelde multiplier

16. Silverpeet

Silverpeet Touch a DS ..

Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel is verslavend. En om maar te zwijgen van mijn overburen die gisterenavond een volwassen man hebben zien staan met een plastic gitaartje ipv een echte gitaar te staan staren naar een heel groot scherm. Ze zullen ook wel gedacht hebben, maar inmiddels zijn ze wel meer gewend denk ik (Eyetoy, Singstar, WII) :D en het gegeven dat ik ook wel eens met een echte gitaar door mijn huis/tuin loop.

Laatst bewerkt: 1 mei 2007
  17. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha tja, waarom denk iedereen dat het kinderachtig is als je met een plastic gitaartje staat te spelen, me ouders maken me ook constant belaggelijk. Dan vraag ik of hun het willen proberen en dan zeggen ze dat ze het niet willen, volgens mij bang dat het publiek hun niet mag :+

18. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    I know the feeling, maar sommige vrienden make het ook belachelijk er was zo'n iemand die zat zo van:

''HAHA wat ben jij een sukkel ga je 80,- uitgeven aan een game met een gitaartje erbij sukkelllllll. Ik zo van ja ehm het is wel verslavend en vet hoor even later komt hij bij me pfff wat een gitaartje uiteindelijk maar ff spele o god o god wat vet !!'' (dit is bij mij meerdere keren gebeurd met vrienden xD)

19. Silverpeet

Silverpeet Touch a DS ..

Leuk Bevonden:
    0
    Sommige mensen snappen niet dat Gaming voor bepaalde mensen een way of life is. Daarnaast kan het ontspannend werken (alhoewel ik met dat met sommige songs bij GHII niet kan voorstellen).

Maar even ontopic weer, ik vind de liedjes "as made famous by .." toch wel goed gecovered/ingespeeld.

20. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Een way of life gaat me wat ver, maar gewoon als hobby is het het denk ik beter te omschrijven. En aan hobbies geef je nou eenmaal geld uit. Bij mij was trouwens de reactie van veel mensen eerst ook dat ik gestoord was om m'n geld aan zoiets uit te geven, maar iedereen die het speelt verandert heel snel van mening (zo ook mijn ouders 8))

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina