Guitar Hero II

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zeroine 83, 17 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Ik ben een keer met de trein van Utrecht naar Zeeland geweest met een Plastic Gitaartje dat uit mijn rugzak stak. Ik heb mij nog nooit zo debiel gevoeld maar aan de andere kant was het ook wel grappig.

On:
    Ik moet nog 2 nummers op Hard met 5 sterren uitspelen voor de achievement, Expert heb ik ook al bijna uitgespeeld. Het schiet op, nooit gedacht dat ik dat zou halen.

2. jsh

jsh sweet lemon drops

Leuk Bevonden:
    0
    wat vinden jullie eigenlijk van de h/o en p/o?
    tot nu toe vind ik het maar vervelend en speel dan ook gewoon die noten door ze te strummen.

is het beter om er aan te wennen voor later of maakt het niet echt uit?

3. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ik heb dit vrijdag gespeeld op school een uurtje of 2 en k moet zeggen dat het erg verslavend is. Nu wil ik 'm ook. Op naar de MediaMarkt! :)

4. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Je kan er beter aan wennen want op Hard en Expert moet je bij de solo's dan teveel strummen en dat hou je niet bij. De H/o's en p/o's zijn makkelijk te leren en bij sommige nummers kan je dus een aantal sec. spelen zonder te strummen en dat geeft je hand ook wat rust.

5. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    dat had ik precies ook zaterdag
    ik en een paar vrienden zaten al te spelen, komt er nog iemand binnen, hij zat het eerst helemaal de grond in af te zeiken, hij probeert het een keer, moest gelijk de hele avond aan horen hoe vet het wel niet is, en morgen moet ik met mn 360 naar hem komen >.>

6. Silverpeet

Silverpeet Touch a DS ..

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn vrouw speelde het vanavond ook voor het eerst, ze is niet bepaald een game-girl (if you know what I mean). Ze ging behoorlijk tekeer op easy op "Message in a bottle" en ondanks dat ze pijn aan haar rechterarm kreeg had ze best wel lol erin. Ze rockte wel en dat voor iemand die en niet van gamen houdt en een andere muzieksmaak heeft :D :D

7. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    denk ik dat ik eindelijk voorbij dat k*t stukje ben op hard bij woman... komt er nog een moeilijkere stuk erachter aan8) jezus zeg :p kan wel bijna jordan op hard maar woman lukt me niet :p

8. BurningMetal

BurningMetal Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gister ook een hele tijd bezig geweest met Woman op hard. Echt een ontzettend moeilijk nummer :)
    Na iets van 10 pogingen er met geluk doorheen gekomen. Raakte in de moeilijke Ho/PO stukken ineens net wat meer noten, en had op de gunstige plekken wat starpower over ;) Uiteindelijk iets van 75% ofzo gehaald, maar was voldoende om het nummer te halen op 3 sterren, en het blok af te ronden. Gek genoeg gingen de blokken daarna zowat allemaal in 1 keer :confused:
    Na paar uur op hard is het wel leuk om eens terug te stappen naar medium, dat gaat echt ontzettend langzaam dan :)

9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Heb nu dus een paar dagen gespeeld. En er is maar 1 woord voor: verslavend :D...
    Gitaar werkt zover ik weet perfect (de fouten zullen eerder aan mij liggen dan aan de gitaar ;))

ik begin nu medium onder de knie te krijgen (dus met die blauwe erbij > pink leren gebruiken)
    Ik zie het wel heel duister in voor Hard, hoe de fok moet ik ooit ook nog die oranje erbij doen? 8)

En wat voelt het toch heerlijk als je een moeilijke solo goed afrond. Ik voel me dan helemaal een rockster :cool:

Laatst bewerkt: 2 mei 2007
  10. RRroger

RRroger Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ben ook al weer een tijdje bezig met Woman. Mij lukt het helemaal niet nog niet. Heb al veel geoefend en dan kom je door het eerste stukje dan ga ik bij het tweede stukje fout, maar er gaat een dag komen dat ik hem haal :)

11. vsus

vsus UEC... je weet togh!

Leuk Bevonden:
    0
    Vorige week vrijdag de game gekocht ondanks dat mijn vrienden (die zelf ook hardcore 360 spelers zijn) me voor een idioot hadden uitgemaakt. Je gaat toch niet zoiets kopen! zeiden ze. Nu hebben ze het allebei ook en heb ik op 2 songs na medium op 5 sterren, easy uitgespeeld om dan verder te rocken op de volgende uitdaging: hard op 5 sterren! dit is gewoon een game die je moet spelen om er een oordeel over te kunnen geven.

12. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik heb vandaag Guitar Hero II gekocht maar volgens mij is m'n controller niet helemaal lekker, hij eindigt op nummer 55 en heb ook al problemen gemerkt met de whammy bar dus.. maar de rest van m'n controller werkt ook niet helemaal 100, soms valt ie opeens uit, dan blijft ie gewoon bijvoorbeeld groen ingedrukt houden terwijl ik niks doe, kan dan ook niets anders meer doen.. heb het getest bij het navigeren door de menu's en daar stopt ie vaak ook opeens of doet ie zomaar 3 tiks naar beneden zonder dat ik em aanraak :confused:

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    terug naar de winkel?

14. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Nu ik hem weer opstart krijg ik de vraag of ik wil updaten, dat dan maar ff doen en dan zien of het nog steeds zo gaar gaat -__-

EDIT: Ok, hij doet nog steeds raar; hij valt soms gewoon helemaal uit o_O

Wel kut, ik heb hem 1 uur rijden met de auto weg gekocht -_-

EDIT2: Als jullie de x-plorer aan hebben gesloten, brand op de gitaar dan maar 1 lampje bij de guide button? want bij mij blijven ze alle 4 branden.

Laatst bewerkt: 2 mei 2007
  15. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is hoort er maar 1 lampje te branden, net als bij de gewone 360 controller. Ik zou dus gewoon ff teruggaan naar de winkel.

16. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ben terug gegaan naar de winkel en heb hem omgeruild, bij deze brand er idd maar 1 lampje..

tof spel dit zeg, krijg een beetje kramp in m'n pink maar dat went wel :p

ben het een beetje aan het leren op medium ^_^

17. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Argh, Ik heb een score van 395.000 en een streak van 999....:'-(
    Nog even doorzetten en ik heb beide achievements \o/

18. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    wooow na het werk in 1 keer woman gehaald :), ik deed mijn vingers anders bij de eerste "moeilijke" stukje (dat mijn vingers van boven af de knoppen indrukken) en het lukte me in 1 keer :)

19. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    op hard? ik heb hem laatst ook in 1 keer gehaald:)

20. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Woman is wel een vet nummer op expert maar welke moeilijkheidsgraad speel jij?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina