1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero II

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zeroine 83, 17 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. C O U G A R

C O U G A R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees dat er veel guitar hero's aanwezig zijn ,maar hoe doen jullie je vingers plaatsen?
    Speel op medium en vind hem echt pittig:{
    Gebruiken jullie 3 vingers of 4 en waar houden jullie dan je wijsvinger op welke knop?
    Of verschilt dat?

Zou het heel erg vet vinden als ik mijn eigen favo nummers na kan spelen,maar dat kan helaas niet!

Laatst bewerkt: 2 mei 2007
  2. RRroger

RRroger Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik speel met 4 vingers en ligt er aan hoe het liedje begint, maar normaal gesproken speel ik met wijsvinger op groen en dan het rijtje naar beneden en laat ik oranje vrij. Zodra je dan oranje moet spelen slide ik met alles 1 plaats op en laat ik groen vrij. Dus op medium hoef je oranje nog niet te gebruiken en kan je gewoon met je 4 vingers op een rij spelen. Kost wel wat tijd om het onder de knie te krijgen want de pink gaat niet automatisch in het begin. Oefenen dus:9

3. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vier vingers verspreid over ofwel groen t/m blauw, ofwel rood t/m oranje, afhankelijk van wat op dat moment vereist wordt in het nummer. Uiteraard snel switchen als het nodig is. In snelle secties waarin je constant 3 noten achter elkaar herhalend moet spelen gebruik ik mijn drie sterkste vingers en heeft m'n pink even pauze.

4. C O U G A R

C O U G A R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heb ik een fukking scheve pink!:)Hij gaat bijna over mijn ringvinger heen (nou ja een stukje dan).Is jullie pink echt goed los van de ringvinger?
    Wat een rare vragen:p

5. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb geen idee hoe ik het doe. in principe ken ik alles nu dus ik speel soms met me middelvinger oranje:+ en dan slide ik weer terug net zoals ik met echt gitaar doe:)

6. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    wat lullen jullie over vingers ik speel altijd met me tenen O-) :b:

7. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik met m'n tong!

Ik heb t trouwens net op Hard geprobeert...en het is écht moeilijk! Ik ga maar weer vrolijk verder met alles op Medium 5 sterren te halen.

8. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Waar kan ik hem het goedkoops vinden? Internet of whatever?

9. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik heb hem vandaag bij de Freerecordshop gehaald voor 90 euro, bij de Media Markt in Zoetermeer wisten ze niet eens welk spel het was -_-

10. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik had m bij Bartjuh voor 70! Ik was trouwens de allereerste die m daar had gekocht. :p

11. vsus

vsus UEC... je weet togh!

Leuk Bevonden:
    0
    nu op hard bezig, jezus! das wel een verschil met medium! heb nu de eerste 18 nummers gehaald met maar 3 songs op 4 sterren en de rest 3 sterren. Practice mode is your best friend:b: En wat bedoelen jullie met de vingers van boven af spelen?

12. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    kweenie of deze al eens gepost is, maar ik kwam um net tegen en wilde hem jullie toch niet onthouden, kvin dit wel humor (mede omdat ik op medium al moeite heb om sommige songs op 4 sterren te halen, laat staan 5)

http://www.youtube.com/watch?v=RgIP7XW1lXM

_O_

(btw, als je op zijn naam clickt, dan heeft ie nog een heleboel andere songs ook op youtube staan...)

Laatst bewerkt: 3 mei 2007
  13. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Ik begin een beetje een hekel te krijgen aan dat kleine kereltje, overal waar GH is is die hobbit ook.

14. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jaloers ? :+

15. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Treu...

16. RRroger

RRroger Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Weet iemand toevallig al waar ik een 2de gitaartje kan kkopen online. Zou het wel leuk vinden om dit met 2 gitaartjes te spelen. Beter dan met een gewone controller

17. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    voor de 360 is ie volgens mij nog niet uit
    maar weet niet zeker :x

18. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Ik heb iig wel een leven :+ :D
    Het is niet zozeer dat hij het goed kan, het is het hele gebeuren van het opnemen tot het wegkijken bij de makkelijke stukjes. Dat kan iedereen wel en ow jah, hij is 8 jaar.....:cool:

Ik heb gisteren GH II als kado aan een maat gegeven, nu heb ik stiekem iemand om de MP mee te doen maar dat weet hij niet :+

Enne voor de fans:

:+

19. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Whahaha! Dies echt über!!!!

Waar kan ik die Pre-orderen? :9

20. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    400K Club 30GP :D
    Get 400,000 points in a song

710/1000
    En dan moet ik nog easy uitspelen, de bonusnummers doen en Expert uitspelen. Dan zullen er nog eens 80GP bij komen, Jordan en Hard op 5 sterren lukt ook binnenkort wel. Daarmee kom ik bovenaan de Nederlandse lijst van mygamercard te staan, sta nu 3e :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina