1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero II

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zeroine 83, 17 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    ik verschuif meestal al mn vingers een plekje omdat oranje vaak in sectie's komt. voor sommige liedjes is het handiger om met je wijsvinger groen en rood te doen
     
  2. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    hmm dan moet ik al die vingers weer opnieuw uit mijn hoofd leren welke kleur onder welke vinger zit.. nou ja dan moet ik eerst ff de medium afmaken en dan focussen gaan op hard/expert :eek:
    Anders krijg je de 2 soorten door elkaar dat lijkt me ook niet werken
     
  3. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Ik gebruik 2 manieren;

    als ik deze combinatie krijg (groen, rood, geel, blauw, oranje) dan speel ik eerst groen met mijn wijsvinger en daarna glij ik mijn wijsvinger door naar rood en heb ik mijn hand meteen goed voor geel, blauw en oranje.

    Als de bovengenoemde combinatie sneller is dan glij ik met mijn pink door van blauw naar oranje. Dit vind ik zelf prettiger werken.

    Ik vind de Groen+rood+blauw of rood+blauw+oranje riffs irritant als ze elkaar snel opvolgen, daar moet ik nog even aan werken
     
  4. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb guitar hero nu een weekkie en moet zeggen dat t toch nog best pittig is in het begin. nu benk ik bezig met medium alles op 5 sterren te krijgen en ben nummers op hard aan het oefenen. Ondanks dat ik 12 jaar gitaar speel is het best moeilijk af en toe.
     
  5. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Expert Tour Champ:
    Beat the Expert tour

    zojuist gehaald
    m'n vingers doen wel aardig pijn xD
     
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    all that remains - six

    O god wat een super nummer maar wel moeilijk op med heb ik 4 stars gehaald.

    Zijn er trouwens al bekend of er weer nieuwe tracks komen?
     
  7. JDH

    JDH Born to Rock

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Wolfmother - Woman op Hard, als ik bij 74% ben dan ist nummer voorbij, die gitaar solo is tergend, ik verneuk het daar de hele tijd kutzooi.
     
  8. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Spaar je "starpower" en gebruik het bij de moeilijke solo.
     
  9. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb precies hetzelfde, tegenover de nummers ervoor gaat het ineens gigantisch snel.

    Ik moet nog steeds 2 nummers bij Medium op 5 sterren, ik zit er bij beide zo'n 5000 punten vandaan, maar het wil maar niet lukken :mad:
     
  10. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een leuk nummer om op Expert te spelen :cool:
     
  11. JDH

    JDH Born to Rock

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Met starpower verdubbelt je multiplier toch alleen maar met 2? Hoe kan mij dat helpen bij die solo :)?
     
  12. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Tijdens Starpower mag je meer fouten maken, omdat iedere goedgespeelde noot zwaarder weegt om je meter weer int groen te krijgen.
     
  13. JDH

    JDH Born to Rock

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke thnx :), ik hoop dat het werkt.
     
  14. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, het is de enige manier hoe ik op Expert door bepaalde nummers heenkom. Als ik tijdens "Misirlou" bijvoorbeeld bij die twee achterlijk snelle stukken kom zónder een gevulde Star Power meter, kan ik net zo goed meteen restarten :+
     
  15. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    DAt lijkt me ook uber vet maar ik heb er al moeite mee op med dus ik wacht daar ffkes op XD.

    Enig idee of er nog meer nummers te downloade zijn (aangekondigt)
     
  16. JDH

    JDH Born to Rock

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt zwaar respect voor jou en andere gasten die het op Expert spelen :thumbs: !
     
  17. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet als je weet dat de meesten van ons al bezig zijn met de game sinds deel 1 op de PS2 :+ En bewaar je respect maar voor dat 8 jarige jochie, ff z'n naam kwijt 8) Maar bedankt hoor ;)
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2007
  18. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel het sinds 10-04-07. en ik speel ook liedjes op expert hoor:+. moet alleen freebird nog op hard:9
     
  19. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Freebird is zwaar makkelijk op Hard. Expert is iets anders, maar dan nog mag ik niet klagen met m'n behaalde 4 sterren :eek: Anyways, sinds ik de Expert Tour uitgespeeld heb ben ik toch wel hoofdzakelijk klaar met de game. Ik speel zo af en toe nog weleens, en dan voornamelijk met een vriend van mij, om resultaten te verbeteren in nummers die we echt gaaf vinden....maar over het algemeen ben ik nu toch wel een beetje klaar met de game. Ik wacht alvast op deeltje 3 :)
     
  20. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Daarom ben ik drukker bezig om alles op 5 sterren te halen @ hard dan om de Expert tour uit te spelen. Helaas zijn sommige nummers lastig of bevat het een techniek die ik nog niet beheer. Ik heb iig de eerste 7 bloks op 5 sterren, daarnaast moet ik alles Free Bird en nog een track op 5 sterren. Free Bird heb ik sinds ik hem heb gehaald op Hard nooit meer gespeeld, die intro is zo saai

    Op Expert is Hanger 18 leuk om te spelen, de solo kan je met 1 vingen slijdend spelen. Dat geeft pas echt een kick :+
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina