1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero III [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 26 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    is er echt zon grote wachttijd voor ghIII, want op gamepartyshop.nl staat ie 3-4 werkdagen
     
  2. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de mensen die bang zijn om wat kapot te maken..:

    Stap 1:
    Pak een Elastiekje

    Stap 2: Op de gitaarhals zit een knopje voor je band die je om je nek heen kan doen. Doe daar het Elastiekje omheen.

    Stap 3: Onderop je gitaar, vlakbij je Whammy en Strum bar dus, zit ook nog zo'n knopje, doe het einde daar eromheen.

    Stap 4:
    Gefeliciteerd, nu zit er geen speling meer!:D

    _0/ (Hoop dat je het goed vindt, pm me anders maar, haal ik het weer weg.. :))
     
  3. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0

    op bol.com stond gister ook 3-4 werkdagen, en nu staat er 2-3 week dusja :p
     
  4. wibraman

    wibraman Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat bedoelde ik inderdaad. Maar ik raak dan dus altijd mijn vingers kwijt als ik met mijn hand ga schuiven, omdat het er nu gewoon zo ingestampt zit bij GRYB welke vinger ik voor welke toets moet gebruiken terwijl het bij RYBO allemaal 1 opschuift. Maar jij had daar in het begin ook problemen mee? Lang aan moeten wennen?
     
  5. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het ook hoor. Het sliden went.

    En oja, kheb net Tom Morello op Expert verslagen, en The Seeker ook (die lukten me niet). :cool:
     
  6. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de gane ,maar los gekocht omdat ik anders toch tot volgend jaar moet wachten(bundel).
    Mijn vraag is wanneer komen the Strokes in de career,welk blok?
    Dat is namelijk mijn favo nummer.
     
  7. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Whaha geweldig dat klussen aan je gitaar. Ik kan me nog herinneren dat toen GH II uitkwam er defecte whammy bars waren, en dat ik er na een tijdje pas achter kwam dat dat bij mij ook zo was. Er zat geen garantiezegel op de Explorer, dus ik had hem gewoon opengedraaid en m'n whammy bar gefixed en sindsdien deed hij het perfect. Maar bij de Les Paul zit toch wel een garantiezegel op de achterkant? Dan moet je als je eraan wil klussen wel echt goed nadenken bij alles wat je doet, want als je het verkloot krijg je geen nieuwe! (leg je handen op de verwarming voordat je begint :9)

    Laatst heeft m'n whammy bar van de Explorer het trouwens toch begeven, het veertje was nl gesprongen. Ik had hem opengemaakt, elastiekje daar vastgemaakt, begon met spelen en het werkte prima. Totdat ik voor de 3e keer een lange noot speelde en het elastiekje brak 8). Nu zit er een groot wit elastiek van de whammy bar tot aan het punt waar je je band aan vastmaakt (aan de buitenkant dus), en dat werkt prima

    The Strokes - Reptilia is de 2e encore als je co-op carreer speelt :)
     
  8. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    vraagje: hoe zit het met de co-op career? Kun je ergens zien welke nummers je al hebt gespeeld co-op en hoeveel punten enzo je voor een nummer hebt gehaald ? Ik heb het dan over co-op online. Want er zijn toch ook achievements dat je medium career co-op moet uitspelen enzo? Maar als je online co-op gaat kun je steeds enkele nummers met elkaar spelen, maar zie dus nergens je vorderingen ofzo. Weet iemand hier meer van?
     
  9. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt Joene!
     
  10. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    nou Dragonforce live gezien, ttfaf speelde ze ook wat een ziek zooitje zeg :confused:

    die gasten zijn live echt slecht.

    Heb Lou nog steeds nit op hard. ben rustig aan op expert begonnen. Zit een beetje vast op de eerste boss battle
     
  11. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Expert gaat me nog best redelijk af :cool:

    Ik ben nu in de 5e tier, en het word al wel moeilijker.. La Grange eerste try tot 50% (failde toen ineens miserably), Holiday in Cambodia tot 5% (grr...), Same Old Song and Dance ~30%, en Rock You Like a Hurricane is een grappig verhaal:

    Het lijkt een super makkelijk nummer. Ergens rond 25% oid en ergens halverwege komt een soort van solo, wat niet echt moeilijk is.. Het gaat snel, maar het is te doen. Maar dan ergens rond 95% krijg je een stukje waar ik altijd in het rood kom, en dan op precies op 98% failde ik. En niet één keer, maar meerdere malen, PRECIES op 98%. Het is dat stukje dat het zeg maar is van R, R, Y, Y, B, B, O, O, B, B, Y, Y, R, Y of iets dergelijks (dus het gaat elke noot 2x af op groen na, en weer terug) en daar strumde ik dan of te snel of te langzaam en failde ik omdat ik in het rood zat, terwijl het zo'n effing makkelijk stukje is.

    Je beschouwt het als zo'n liedje van "Waarom zit dat in deze tier?", maar na 3x failen op 98% begreep ik het. 8)
     
  12. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb gitaarinstructievideos van hun gezien, maar dan zie je idd ook dat ze niet zo goed zijn.. Helaas

    Dan baal je ;) Maar je krijgt wel een achievement (fail a song als je boven 90% zit) 8)

    Ik heb net (eindelijk) Cult of Personality op Expert uitgespeeld, en heb meteen One ook gedaan (is best makkelijk als je Star Power bewaart). Number of the Beast was ik tot de solo gekomen, maar ik had geen star power. Cliffs of Dover en Raining Blood moet ik wel flink voor oefenen ben ik bang.. En dan de boss battle nog 8)
     
  13. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    damm wat is dit spel moeilijk om te krijgen. ben net heel enschede door gegaan maar nergens de 360 versie te vinden. ps 3 en wii's in overvloed maar geen 360 :mad:. donderdag kijk ik wel weer in doetinchem....
     
  14. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Precies, mijn broer heeft Guitar Hero III zonder gitaar gehaald, maar met gitaar is hij nergens te krijgen. Ik wil graag de volledige bundel, dus dat wordt wachten.
     
  15. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    2-3 weken wachten denk ik
    maar op 1 webwinkels staat 1-2 dagen, dit gelloof ik niet, of kan dat wel?
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2007
  16. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Wat zijn de achievements buggy zeg, ik kreeg de "who needs the power" achievemeny toen ik Stricken aan het spelen was en ik kreeg de "enlighted guitarist" toen ik een nummer op hard 5 goldstars had gehaald (wel een totaal van 20 goldstar songs dat wel).

    Nu heb ik wel eerlijk cult of personality behaald zonder starpower (200.013 score) en ga ik gewoon verder met de goldstars op expert. Ik zit op de helft.
    Wel jammer dat de achievements zo in elkaar zitten, geen skill maar geluk :confused:
     
  17. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Maar ik heb last van een vastzittende strum bar.

    als ik naar beneden aanslaa blijft ie soms steken.
    komt dat door de nieuweigheid of is het een foutje, anders ga ik ermee terug.
     
  18. Shizzel

    Shizzel Guest

    Die webwinkel is waarschijnlijk niet up-to-date.
     
  19. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben bang dat het een foutje is.

    EDIT: CRAP! Ging net TTFAF spelen op Easy voor de 1.000 Note Streak achievement (hij heeft 1102 noten ofzo), en op 759 maakte ik een foutje. 759 Note Streak is heel mooi, maar je kan er geen zak mee, want 100, 200 en 500 had ik al gehaald op Hard (niet TTFAF, heh).
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2007
  20. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ohhh! Vet ik heb de Enlightened Guitarist achievement LEGAAL gehaald. :9 Niet dat 'ie echt speciaal meer is omdat ie zo erg geglitched is. XD Maar toch ben ik er blij mee, want ik heb 'm echt verdient, HA!

    De nummers die ik 100% heb op Expert:

    # 1: Lay Down
    # 2: My Name Is Jonas
    # 3: Closer
    # 4: When You Were Young
    # 5: Ruby
    # 6: Mississippi Queen
    # 7: Slow Ride
    # 8: Hit Me With Your Best Shot
    # 9: Heavy Metal Lady
    #10: School's Out (bitchy solo B)
    #11: Sunshine of your Love
    #12: Talk Dirty to me
    #13: Sabotage
    #14: Generation Rock
    #15: Even Flow (yaay, 1000 note streak!)
    #16: Radio song
    #17: Bulls on Parade
    #18: Anarchy to the UK
    #19: Miss Murder (blegh)
    #20: Reptilla!!!

    Whew, me so happy.

    [​IMG]
    Enlightened Guitarist
    Gold Stars 20 songs on Expert 30G
    Verkregen 2-12-2007

    Beat that mofo's! :9

    Volgende doelen: Een nummer 500K halen en alles 5* halen op Expert. Alleen nog Raining Blood, en wat haat ik dat nummer. Niet normaal. Als je dat muziek vind, moet je jezelf na laten kijken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina