1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero III [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 26 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Quantity Limit
    There is a limit of 1 bundle per customer. Tentative restock date is Dec. 12.


    Maarja hopelijk krijg ik GH3 + Gitaar morgen, GCShop zelf verwacht hem vandaag, zodat ik hem morgen binnen krijg :+.
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2007
  2. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Misschien een tip voor mensen die hem nog willen en niet besteld hebben. Ga ff langs de bijenkorf. Daar staan van die ongelofelijke sufkutten achter de kassa en die moeten helemaal naar de kelder om er eentje te pakken maar niemand koopt hem daar dus (behalve ik). Dus als je hem nog wilt zou ik daar ff kijken.
     
  3. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Bron: www.jouwgames.nl
     
  4. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    WTF? Blizzard en activision? Gh4? Tof :p

    (en ja ik verveel me:+)
     
  5. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ze zijn gefused, wordt echt gaaf lijkt me, beide zeer goeie makers van games.

    Dit weekend wordt echt gaaf, vriend blijft hier slapen, neemt een paar games mee, en als het goed is heeft hij dan ook z'n GH3 met Gitaar en dan kunnen we even chill co-oppen. Lekker wat achievements erbij, en zeer zeker veel plezier!

    _0/
     
  6. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Nou ben net langs de mediamarkt Utrecht geweest. En daar lagen idd geen 360 of WII bundels, maar wel een stuk of 20 PS3 en PS2 bundels.

    Bij mijn status @ wehkamp staat:



    Inderdaad, niks dus 8)
     
  7. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekker dan, volgende week is bij de FRS een actie, op alle games 20% korting tijdens een speciale koopavond. Ik wil dus GHIII daar bestellen, met 20% korting, zegt die gozer aan de telefoon dat dat niet kan, omdat GHIII wordt gezien als een "spelcomputer"/hardware en daar dus geen korting op komt :confused:. Hoezo is het een spelcomputer, wat is dat voor onzin. En tuurlijk die gitaar is hardware, maar het is toch gewoon een game?
     
  8. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat had ik toen ik deel 2 kocht. Wilde ik de vig card van de pu en toen kon het niet. Maar ik lulde me er weer 7,50 af. Wat nou geen korting :p
     
  9. GotenSSJ

    GotenSSJ Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit nu vast op Hard bij Slash battle, lijkt wel alsof ik men powers daar niet raak...
    Ben allang blij wanneer ik hard op 3* haal, wat dus ook altijd gebeurd :p (geen 1 4* of 5*)

    Komt vanzelf allemaal wel denk ik, :)
     
  10. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Net 485K gehaald met Stricken. M'n star power path iets verbeteren, en het einde wat beter doen, dan heb ik 'm wel 500K. Want ik kan alles 100% halen, behalve de solo. Gelukkig is het wel een gruwelijk nummers, dus kan ik 'm zo 10 keer achter elkaar spelen.
     
  11. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat is voor een achievement? Lijkt me wel een moeilijke
     
  12. Mitch rules

    Mitch rules ODX.com FC

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem bij de Wehkamp besteld, er staat op de site levertijd 1 week. Vorige week stond dit ook bij mijn bestel lijst zeg maar, maar er staat nu Binnenkort. Ook kan je op het Artikel klikken in je bestel lijst dan krijg je een nieuw klein venstertje (mensen die de site kennen weten waar ik het over heb denk ik :p) en daarop staat info maar achter de naam (Guitar Hero 3 ) staat 04-12-07. Wat betekent dat dan?

    Gr, Mitch
     
  13. boatfreak

    boatfreak Guest

  14. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    yeah, eindelijk heb ik het spel besteld :) iets duurder dan normaal maarja, dat maakt niet uit. als het goed is krijg ik hem donderdag of vrijdag binnen :) leve bart smit :+
     
  15. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Bah, me bestelling van GCShop staat nog niet op Verzonden, achja het maakt me niet uit, als hij maar deze week aankomt vind ik het best.
     
  16. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop zo focking graag dat ik de game kan krijgen voor kerst, dan heb ik ook wat te doen...maar moet wel op schieten want heb nog maar iets meer dan 2 weken.
     
  17. chasin11nl

    chasin11nl 023!!!

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    bij bol.com had ik hem vrijwel direct. misschien is dat nu anders maar degene die hem nog niet hebben kunnen daar nog even kijken.
     
  18. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Jeej vanavond krijg ik hem!! Bereid je voor op een golf van spamberichten van mij :p
     
  19. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Erh activision blizzard is niet activision + blizzard maar activision+VIVENDI
     
  20. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Mag ik misschien vragen vanwaar, ik heb de laatste week (absoluut niet overdreven!) zeker 40 winkels gebeld in een straal van 100+km die ik kende of vond op inet+de gele gids, incl. een groothandel waar ik normaal altijd mn games een dag op voorhand kan bemachtigen.

    Het overgrote merendeel heeft GHIII voor de 360 nog niet binnengehad, en bij die kleine minderderheid is natuurlijk alles lang uitverkocht.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina