1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero III [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 26 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij had die hem online besteld maar weet het niet zeker hoor 8)
     
  2. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat er bij de MM Cruquius nog een hoop liggen, wel het spel alleen, de packs zijn uitverkocht. Ik had eerst ook een pack, maar terug gebracht omdat de gitaar niet goed functioneerde...

    En de gitaar van 2 speelt nog steeds heerlijk.
     
  3. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ahzo, je hebt ook geen idee waar?

    Wat nog het meest irriterend is zijn al die verkopers die maar wat lopen te verzinnen en het er eigenlijk toch altijd op neerkomt dat ze geen enkel idee hebben wanneer het binnenkomt. Zeg dat dan ook gewoon! Verkoopspraatjes of niet, "microsoft had dit succes niet verwacht meneer". Microsoft is niet eens de uitgever of de ontwikkelaar?! En de GHIII verkoop mag dan wel een succes heten, ik vraag me nog altijd af waar dan die massale stocks voor dat succes dan zijn verkocht geraakt... 90% van de winkels die ik contacteer heeft het nog niet eens binnengehad, incl. grote ketens zoals Bart Smit, FRS, Fnac, MediaMarkt, Fun, etc.

    Hm, die frustratie moest ik blijkbaar even kwijt) Als iemand toch weet waar hij te verkragen is, Nederland, Vlaanderen, wherever, ik hoor het maar al te graag en ik ben waarschijnlijk niet de enige.

    Edit:
    Ah, ja ik heb de vorige versie nooit zelf gekocht dus ik heb geen oude gitaar voorhanden spijtig genoeg.
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2007
  4. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Had gehoord dat als je bij bol.com besteld je het vrij snel binnen hebt dus miss ff daar kijken?
     
  5. Roy Vogel

    Roy Vogel Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Je weet wel van die man die vanavond langs komt (rode hoed en lange witte baard). Naar horen zeggen heeft hij er nog een paar in de zak zitten.
     
  6. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Bedankt onthou ik zeker voor de volgende keer!

    Ik vrees dat ik al iets te oud ben en aldus zelf mn rode hoed zal moeten opzetten om mezelf niet over het hoofd te zien) Ik heb 2 minuten geleden eindelijk een GHIII pack gelocaliseerd... in een winkel in Aartrijke... wherever that may be. Gelukkig bestaat er nog iets zoals GPS, zelfs die 2u+ rijden heb ik er nu voor over.
     
  7. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Eindelijk heb ik de gitaar! Bij E-Plaza te Eindhoven zijn er tien bundels binnengekomen. Let's rock.
     
  8. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg hem meteen de 1e dag van de release date binnen via bol.com... zullen wel een gigantische voorraad hebben.
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Vriend van me had hem daar besteld vorige week. Hij stuurde eerst een mail met de vraag of ze hem nog konden leveren. Vervolgens kreeg hij een mail terug waarin Bol zei dat hij nog leverbaar was. Zaterdag werd de status van 1-2 werkdagen verandert in 2-3 weken. Uiteindelijk kreeg hij, na het sturen van nog een mail, te horen dat hij niet leverbaar was. Bol heeft dit al 2 keer bij mij geflikt met andere producten dus zo geweldig is het niet qua voorraad, en service is vaak ook erg slecht.

    Voor de mensen die hem dus bij bol willen bestellen, levertijd is 2-3 weken of langer.
     
  10. Mitch rules

    Mitch rules ODX.com FC

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem bij de Wehkamp besteld, er staat op de site levertijd 1 week. Vorige week stond dit ook bij mijn bestel lijst zeg maar, maar er staat nu Binnenkort. Ook kan je op het Artikel klikken in je bestel lijst dan krijg je een nieuw klein venstertje (mensen die de site kennen weten waar ik het over heb denk ik :p) en daarop staat info maar achter de naam (Guitar Hero 3 ) staat 04-12-07. Wat betekent dat dan?

    Gr, Mitch
     
  11. BurningMetal

    BurningMetal Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Afgelopen donderdag besteld toen er 3/4 dagen levertijd stond. Toen de status op de website naar 2/3 weken veranderd een keer gebeld, waar ze me vertelde dat ik toch van 3/4 dagen uti moest gaan, en dat ze waarschijnlijk voor 5 december uitleverden. Dat had ik ook nog eens per email gevraagt, en ook daar een soortgelijk antwoord op terug gehad.
    Vanmorgen stond de status op verzonden, en op de track/trace kan ik zien dat hij iig vandaag uitgeleverd is. Ik weer alleen niet of er iemand thuis was vanmiddag, dus het is nog een verrassing of ik vandaag GH3 kan spelen, of dat het morgen word :)
     
  12. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Bij mij staat bij levertijd nu zelfs niks meer :9

    Die datum is gewoon de datum van vandaag, veranderd elke dag namelijk
     
  13. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Vond de demo met controller makkelijker spelen dan de gitaar. Misschien moet ik nog wennen, want ik heb de volledige bundel namelijk pas sinds vandaag.
     
  14. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Op easy is het ook makkelijker met controller maar op hard niet meer geloof me 8)
     
  15. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Heb de volledige versie van Guitar Hero III ook met de controller gespeeld en nog steeds vind ik het makkelijker dan met de gitaar. De gitaar is alleen veel toffer dan de controller.
     
  16. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    sowieso bestel ik ook niet echt grote pakketjes via internet...heb al eens pakketje kapot gekregen van TNT dus mijn vertrouwen is er helaas wel af. Dus iemand nog Guitar hero3 in winkels heeft gespot?
     
  17. Mitch rules

    Mitch rules ODX.com FC

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan is hij als het goed is verstuurd bij jouw. Tenminste als er niks staat is het verstuurt.
     
  18. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    E-Plaza te Eindhoven heeft nog tien bundels liggen. Ze zijn vandaag binnengekomen en waarschijnlijk zullen ze in no-time weer uitverkocht zijn.
     
  19. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    gister heb ik het pakket bij de bart smit online besteld, de status is nu verzonden :D
     
  20. Phoebe85

    Phoebe85 Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Bartsmit.com heb ze in voorraad en bol.com ook die kreeg ik vandaag binnen. :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina